Galajurk
woensdag 3 december 2014 om 09:00
woensdag 3 december 2014 om 09:06
woensdag 3 december 2014 om 09:08
De Mango heeft soms ook wat mooie lange avondjurken, je kan eens op de website kijken.
http://shop.mango.com/BE- ... i/?m=dresses32,432&v=Maxi
(Ik zou het graag voor jou willen doen, maar de Mango heeft zo een reet-irritante website dat ik het daar meestal niet langer dan 1 minuut uithou.)
http://shop.mango.com/BE- ... i/?m=dresses32,432&v=Maxi
(Ik zou het graag voor jou willen doen, maar de Mango heeft zo een reet-irritante website dat ik het daar meestal niet langer dan 1 minuut uithou.)
woensdag 3 december 2014 om 10:07
Marana, jouw middelste komt aardig in de buurt. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van a-symmetrisch zoals de eerste en de rest is voor mij wat too much.
Nephthys, op de site van Mango heb ik er twee gezien die ik even in mijn achterhoofd hou. Die roze (hoewel ik vorig jaar ook al roze droeg naar hetzelfde feest) en die mouwloze van zwart kant.
Noa, die eerste, wat mooi! Ik ga even de site van de Galazaak bekijken.
Roompiii, Matroesjka, dank jullie wel!
Nephthys, op de site van Mango heb ik er twee gezien die ik even in mijn achterhoofd hou. Die roze (hoewel ik vorig jaar ook al roze droeg naar hetzelfde feest) en die mouwloze van zwart kant.
Noa, die eerste, wat mooi! Ik ga even de site van de Galazaak bekijken.
Roompiii, Matroesjka, dank jullie wel!
woensdag 3 december 2014 om 10:36
quote:copacabana schreef op 03 december 2014 @ 10:07:
Marana, jouw middelste komt aardig in de buurt. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van a-symmetrisch zoals de eerste en de rest is voor mij wat too much.
Goeie smaak, ik vind de anderen ook wat too much
maar die middelste heeft een iets te hoge taille voor een zandloperfiguur, net als degene die jij post. Zal later nog eens verder zoeken, nu geen tijd meer helaas (want ik vind het zo leuk, galajurken kijken!)
Goeie smaak, ik vind de anderen ook wat too much
maar die middelste heeft een iets te hoge taille voor een zandloperfiguur, net als degene die jij post. Zal later nog eens verder zoeken, nu geen tijd meer helaas (want ik vind het zo leuk, galajurken kijken!)
woensdag 3 december 2014 om 14:06