Entertainment alle pijlers

Bram M en Gordon

03-12-2014 09:47 156 berichten
Een groot deel van de inboedel van oud-advocaat Bram Moszkowicz wordt mogelijk niet geveild, omdat zanger en presentator Gordon hem geld leent. ,,Ik betaal de rekening'', zegt Gordon vandaag in De Telegraaf.

Advocaat Gabriel Meijers wil de spullen van Moszkowicz laten verkopen om een openstaande rekening voor juridische bijstand te vereffenen. Volgens de krant gaat het om een bedrag van 15.000 euro.

,,Als het weer wat beter met hem gaat, betaalt 'ie het maar terug'', zei Gordon. ,,Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten.'' De inbeslagname van de spullen staat gepland voor vanochtend om tien uur. Of dat nog doorgaat is onduidelijk.

Waarom helpen zijn welgestelde broers hem niet? Die tikken dat toch zo af?

En zijn rijke vrinden? En zijn maffiamaatjes met zo veel zwart geld?

Hij wordt in de steek gelaten door iedereen en Goor gaat hem uit de brand helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zeer discutabel.
Heb dit bericht maar zijdelings gevolgd maar dacht daarbij dat het om een veel grotere waarde zou gaan.

Maar als ik het dus goed begrijp dan heeft hij dus niet zelf nog 15.000 Euro liggen om dit zelfstandig op te lossen?

Beetje vreemd toch?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Wat lief van die relnicht.

*zoekt naar openstaande rekeningen en verzint zielig verhaal*
You know how I know? Because I reeaally think so!
Gordon moet doen wat hij niet kan laten. Waarom hij ermee naar de pers rent: Or-di-nair!
Tja, misschien is Bram wel een hele nare man achter gesloten deuren. Of heeft de familie informatie waardoor ze weten dat het helemaal geen zin heeft om die inboedel op te kopen.

Beetje kort door de bocht hoor.

En Bram heeft er weer een schuldeiser bij, was vast wat hij nodig had....
En dat Gordon ze wel heeft liggen, en ze wil gebruiken om zijn vriend te helpen, is nobel van hem. Maar moet dat in de krant?
In feite is dit abject en infaam.

Neerlands grootste relnicht gaat een maffia advocaat uit de brand helpen.

En dat zijn broers hem niet helpen.

Wat steekt daar achter?
Ik weet niet of je rekeningen zomaar met zwart geld kan betalen. Eigenlijk kan je niet zoveel met zwart geld, dus ik zou een rolex veilen die ik met zwart geld had betaald, dan kan het weer wel, dacht ik. Maar ik heb geen zwart geld uiteraard, ik heb alleen oud geld.
Tsja, ik denk dat hij het daar dan wel naar gemaakt heeft.

Voor de maffiamaatjes heeft hij weinig nut meer, want uit de advocatuur gezet, de broers hebben al een zwart schaap en distantiëren zich wellicht van hem. Dan doen ze geloof ik ook bij de andere broer.

En die vrinden, dat waren dus blijkbaar niet zulke echte vrinden.

Maar lief hoor, van Goor. Heeft ie ook weer wat publiciteit want zijn laatste ware liefde was alweer even oud nieuws.
Ik moet zeggen dat het mij heel erg meevalt van Gordon.
quote:Suze02 schreef op 03 december 2014 @ 09:52:

Gordon moet doen wat hij niet kan laten. Waarom hij ermee naar de pers rent: Or-di-nair!Or-di-nair is het zeker. Het komt in mijn kringen niet voor. Ge-luk-kig!
Ha, ik heb het bericht niet goed gelezen. Het gaat om een openstaande rekening van 15.000 Euro. Maar dan nog? Waarom betaalt ie dat niet gewoon zelf?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 09:54:

Maar ik heb geen zwart geld uiteraard, ik heb alleen oud geld.Kom maar brengen hoor. Mijn hele huis staat vol met ouwe troep, dus een beetje oud geld kan daar nog best bij.
Gordon is een publiciteitsgeile relnicht. Als het hem daadwerkelijk alleen te doen was om vrind Bram te helpen was hij niet tegen de Telegraaf gaan toeteren maar had hij dat geld in stilte aan hem geleend.
quote:Vera8 schreef op 03 december 2014 @ 09:56:

Ha, ik heb het bericht niet goed gelezen. Het gaat om een openstaande rekening van 15.000 Euro. Maar dan nog? Waarom betaalt ie dat niet gewoon zelf?

Hij zal het niet hebben he? Hij moest toch ook dat dure pand aan de gracht uit met zijn bedrijf?

Goor heeft natuurlijk ook een nieuw praatprogramma. Positieve publiciteit is dan altijd leuk.
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 09:53:

In feite is dit abject en infaam.

Neerlands grootste relnicht gaat een maffia advocaat uit de brand helpen.

En dat zijn broers hem niet helpen.

Wat steekt daar achter? y

Gordon is sowieso abject en infaam.
Ik smul alvast bij het idee dat straks Bram M. toch niet kan/wil terugbetalen en relnicht Gordon dat dan onder het mom van "verraad, oh wat gemeen, ik ben zo goudeerlijk en wil de medemens helpen" breed uitmeet in de landelijke rioolpers.
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 december 2014 @ 09:58:

Ik smul alvast bij het idee dat straks Bram M. toch niet kan/wil terugbetalen en relnicht Gordon dat dan onder het mom van "verraad, oh wat gemeen, ik ben zo goudeerlijk en wil de medemens helpen" breed uitmeet in de landelijke rioolpers.Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord .
Tja je kan er van vinden wat je wilt maar in tijden van nood leer je je vrienden kennen.

Ik vind het erg nobel van Gordon.
.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 december 2014 @ 09:56:

[...]

Kom maar brengen hoor. Mijn hele huis staat vol met ouwe troep, dus een beetje oud geld kan daar nog best bij.Oh, ik gebruik dat zelf om ouwe troep mee te kopen om die ouwe knip van me vol te zetten, wat moet je er anders mee.
Moszkowicz raakt deel spullen kwijt

AMSTERDAM -

Een deel van de inboedel van Bram Moszkowicz mag woensdag 3 december worden geveild. Dat heeft de voorzieningenrechter maandag bepaald.

Uitgezonderd van de executieverkoop zijn een eetkamertafel met vier stoelen, een driezitsbank en een tweezitsbank.

Het beslag op de spullen werd gelegd door zijn voormalig advocaat Gabriel Meijers, die Moszkowicz twee jaar bijstond in de tuchtprocedures die tegen hem liepen. Moszkowicz betaalde de rekening van 16.000 euro niet.

Met een kort geding probeerde Moszkowicz de veiling tegen te houden. Volgens zijn advocaat Loonstein zijn de spullen primaire levensbehoeften en vertegenwoordigen ze een geringe waarde.

De spullen van Moszkowicz die wel worden verkocht zijn onder meer een flatscreen-tv en laptop en kristalwerk. De voorzieningenrechter heeft besloten dat de verkoop niet mag plaatsvinden bij Moszkowicz thuis.
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 december 2014 @ 09:58:

Ik smul alvast bij het idee dat straks Bram M. toch niet kan/wil terugbetalen en relnicht Gordon dat dan onder het mom van "verraad, oh wat gemeen, ik ben zo goudeerlijk en wil de medemens helpen" breed uitmeet in de landelijke rioolpers.Zou Gordon dat doen? Echt?
en die peperdure Aston Martin van Bram dan?

maar die staat misschien niet op zijn naam.
wij slapen nooit.
Edit: Volgens de journalist die de zaak bijhoudt via Twitter gaat de opbrengst naar de belastingdienst, de eerste eiser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven