Entertainment alle pijlers

Bram M en Gordon

03-12-2014 09:47 156 berichten
Een groot deel van de inboedel van oud-advocaat Bram Moszkowicz wordt mogelijk niet geveild, omdat zanger en presentator Gordon hem geld leent. ,,Ik betaal de rekening'', zegt Gordon vandaag in De Telegraaf.

Advocaat Gabriel Meijers wil de spullen van Moszkowicz laten verkopen om een openstaande rekening voor juridische bijstand te vereffenen. Volgens de krant gaat het om een bedrag van 15.000 euro.

,,Als het weer wat beter met hem gaat, betaalt 'ie het maar terug'', zei Gordon. ,,Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten.'' De inbeslagname van de spullen staat gepland voor vanochtend om tien uur. Of dat nog doorgaat is onduidelijk.

Waarom helpen zijn welgestelde broers hem niet? Die tikken dat toch zo af?

En zijn rijke vrinden? En zijn maffiamaatjes met zo veel zwart geld?

Hij wordt in de steek gelaten door iedereen en Goor gaat hem uit de brand helpen.
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 december 2014 @ 09:58:

Ik smul alvast bij het idee dat straks Bram M. toch niet kan/wil terugbetalen en relnicht Gordon dat dan onder het mom van "verraad, oh wat gemeen, ik ben zo goudeerlijk en wil de medemens helpen" breed uitmeet in de landelijke rioolpers.Ik wed dat dat gaat gebeuren, ik wed het!
Wie weet wil hij het Bram wel in natura laten terugbetalen("Bram heeft zijn ware geaardheid altijd verborgen gehouden!") En dat dan wekenlang breed uitmeten in de pers alszijnde zijn definitief echt enige ware liefde voor eeuwig en altijd(voor een week of 3) en daarna nog een paar maanden al sipkijkend en wondenlikkend weer in de Telegraaf zijn liefdesverdriet en "laat me toch eens met rust!" gejammer breeduit etaleren.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 10:03:

[...]

Zou Gordon dat doen? Echt?Ja hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft die man in godesnaam gedaan met al die kapitalen die hij verdiend heeft?
quote:Lughnasadh schreef op 03 december 2014 @ 10:04:

Wie weet wil hij het Bram wel in natura laten terugbetalen("Bram heeft zijn ware geaardheid altijd verborgen gehouden!") En dat dan wekenlang breed uitmeten in de pers alszijnde zijn definitief echt enige ware liefde voor eeuwig en altijd(voor een week of 3) en daarna nog een paar maanden al sipkijkend en wondenlikkend weer in de Telegraaf zijn liefdesverdriet en "laat me toch eens met rust!" gejammer breeduit etaleren.De Bladen gaan overuren draaien.
Bram heeft vast wel ergens een potje straks, desnoods betaald hij dat met zwart geld terug aan Gordon.
.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 09:56:

[...]

Or-di-nair is het zeker. Het komt in mijn kringen niet voor. Ge-luk-kig!Fijn he, oud geld. Beschaafd tenminste.
Ik hoor net via een wel ingelichte bron dat 15000 maar een deel van Bram zijn schuld is.

Dat zou dan de huisraad moeten opbrengen.

Ben benieuwd wanneer naar boven komt welke schulden er nog meer zijn bij deze prácht van een ex strafpleiter, die integere man.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 december 2014 @ 10:05:

Wat heeft die man in godesnaam gedaan met al die kapitalen die hij verdiend heeft?Met zwart geld kan je de belastingdienst niet betalen. Ze zijn daar niet gek. En verder denk ik dat ie vooral dure speeltjes geeft gekocht die al de helft minder waard zijn als je er mee naar buiten rijdt, zakenlunches liet ie Estelle betalen. Tja, wat doe je als je zwart geld teveel hebt?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 10:13:

[...]

Met zwart geld kan je de belastingdienst niet betalen. Ze zijn daar niet gek. En verder denk ik dat ie vooral dure speeltjes geeft gekocht die al de helft minder waard zijn als je er mee naar buiten rijdt, zakenlunches liet ie Estelle betalen. Tja, wat doe je als je zwart geld teveel hebt?

Dat dus inderdaad.

Hij heeft zijn hand meerdere malen overspeeld. En zo zie je maar weer, the higher the top, the longer the drop.

Toch vreemd dat zijn familie nergens te bekennen is.....
Arme Bram. Ik heb met hem te doen. Ik ken de man natuurlijk niet persoonlijk, maar ik vind hem erg charmant en sympathiek. De laatste jaren hangen aan elkaar van tegenvallers en ellende. Volgens mij heeft Eva Jinek dat aan zien komen en is ze net op tijd uit die relatie gestapt, om er zelf zonder kleerscheuren vanaf te komen.

Lief dat Gordon wil helpen. Maar ook dubieus, natuurlijk. Hij heeft overduidelijk een dubbele agenda.
quote:KessAgain schreef op 03 december 2014 @ 10:19:

Arme Bram. Ik heb met hem te doen. Ik ken de man natuurlijk niet persoonlijk, maar ik vind hem erg charmant en sympathiek. De laatste jaren hangen aan elkaar van tegenvallers en ellende. Volgens mij heeft Eva Jinek dat aan zien komen en is ze net op tijd uit die relatie gestapt, om er zelf zonder kleerscheuren vanaf te komen.

Lief dat Gordon wil helpen. Maar ook dubieus, natuurlijk. Hij heeft overduidelijk een dubbele agenda.

Waarom? Dat denk ik niet meteen hoor. Hij kan wel een grote mond hebben maar misschien toch ook gewoon een groot hart.

Hoe dan ook, familie en vrienden zijn nergens te bekennen dus ik vind het erg lief van Gordon.
.
Brammetje zwijnt weer (alhoewel de bron het blad weekendonline is )

3.12.2014 -

De veiling van huisraad en schilderijen van voormalig strafpleiter Bram Moszkowicz is van de baan. Dat hebben Moszkowicz' advocaat Herman Loonstein en advocaat Gabriel Meijers woensdag bekendgemaakt. Meijers had nog geld tegoed van Moszkowicz en wilde de spullen laten veilen. Hij laat weten dat ,,tot "tevredenheid van beide partijen'' een schikking is getroffen.

Een deurwaarder dreigde de woning van de voormalig advocaat woensdagochtend leeg te halen. Advocaat Meijers wilde de spullen van zijn ex-collega, die na tuchtzaken van het tableau werd geschrapt, op een veiling laten verkopen om een openstaande rekening wegens juridische bijstand te vereffenen.

Volgens Loonstein is ''dinsdagavond laat een regeling getroffen waardoor deze kwestie finaal van de baan is''. Zowel Loonstein als Meijers zeggen niet op de inhoud van de regeling in te kunnen gaan.

Ook Gordon wilde de advocaat al te hulp schieten door hem 15.000 euro te lenen.
Dat is ook zo, ik vind het ook echt lief. Maar hij had het natuurlijk niet persé met de Telegraaf hoeven delen, toch?
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 10:17:

[...]

Toch vreemd dat zijn familie nergens te bekennen is.....Die hebben natuurlijk zelf alleen maar zwart geld
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 december 2014 @ 09:58:

Ik smul alvast bij het idee dat straks Bram M. toch niet kan/wil terugbetalen en relnicht Gordon dat dan onder het mom van "verraad, oh wat gemeen, ik ben zo goudeerlijk en wil de medemens helpen" breed uitmeet in de landelijke rioolpers.

Ik dacht hetzelfde toen ik het vanochtend las. Toch wel fideel van Gordon. Hij had zijn eigen huis te koop gezet omdat het allemaal te duur werd, en dan zomaar 15000 euro te `schenken` aan Bram. Maar wie weet zijn het al langer goede vrienden?

Idd vreemd dat niemand van de familie, vrienden en (ex)klanten van hem niet even voor hem in de bres springt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
exklanten hebben hem al geld geleend.

er is in elk geval 1 crimineel die nog 35.000 euro van hem tegoed heeft.
wij slapen nooit.
Goh zeg, van alle mensen met financiele nood in Nederland koos Gordon deze op-te-grote-voet levende man om te helpen? En dan volgend seizoen weer 8 afleveringen lang lachend en gierend laten zien hoe moeilijk bejaarden het hebben om rond te komen??
Ik vind het niet zo raar dat niemand voor hem in de bres springt. Waarom zou een van zijn maffiavrindjes hem helpen? Hij heeft geen nut meer voor ze. Bovendien zijn er een hele hoop ex-klanten die zijn bloed wel kunnen drinken omdat hij geen hol voor ze deed, maar wel incasseerde. Die gaan hem ook niet helpen.

En de familie, tsja, ze hebben al het een en ander aan smetten op hun blazoen, dit willen ze er niet ook nog bij hebben denk ik zo.
Hoe weet je dat Valentina?
stond in de krant laatst.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 03 december 2014 @ 10:28:

exklanten hebben hem al geld geleend.

er is in elk geval 1 crimineel die nog 35.000 euro van hem tegoed heeft.Namen en rugnummers.
http://www.nu.nl/binnenla ... 0-euro-van-crimineel.html
wij slapen nooit.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 december 2014 @ 10:24:

[...]

Die hebben natuurlijk zelf alleen maar zwart geld

En geen contact meer met broer Bram.

Een smet op het blazoentje is zo gemaakt....

Hij zal toch wel rijkelijk beloond zijn door Robijn? Allemaal erdoor gejast?

Vreemd allemaal.
en dan moet de fiscus nog 3 ton van hem hebben.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven