Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Oh heerlijk! Geniet ervan!

Krijgen we een uitgebreid verslag??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Haha if you want to..kan geregeld worden
quote:vinobianco schreef op 26 juli 2008 @ 13:35:

Hoe komen jullie aan die jonge seksgoden?

Die van mij was het huis van mijn zus aan het verbouwen...

Bouwjongens zijn goed vertegewoordigd hier. Zouden goddelijk zongebruinde lijven hier iets mee te maken kunnen hebben? Dit in tegenstelling tot een bleke kantoorboy in een te groot pak..

Ik was in ieder geval bij de eerste blik al helemaal week, maar dat ie 's avonds al zou bellen...
quote:vinobianco schreef op 26 juli 2008 @ 13:35:

Hoe komen jullie aan die jonge seksgoden?

Je moet zelf ook lekker zijn natuurlijk... anders gaat de zon niet op.

Cougars worden jullie vrouwtjes dan genoemd:

Cougar

An older woman who frequents clubs in order to score with a much younger man. The cougar can be anyone from an overly surgically altered wind tunnel victim, to an absolute sad and bloated old horn-meister, to a real hottie or milf. Cougars are gaining in popularity -- particularly the true hotties -- as young men find not only a sexual high, but many times a chick with her shit together.

That cougar I met last night, showed me shit I didn't know existed, I'm goin back for more.
Inderdaad ja DH; veel van onze lekkere mannen zijn dus nogal praktisch (zoals ik dat dan noem ) Zou er een link bestaan inderdaad tussen deze twee feiten?
Gelukkig voor jullie zijn er aardig wat MILF-hunters aanwezig
Mwah, om mezelf nu een MILF te noemen gaat ook wat ver Raptor Jesus
Ik weet niet wat het is, maar ik vind oudere dames veel interessanter dan het jonge grut (ben 24).

Nee geen vrouw van 40, maar eerder 25-30. Maar om dit nu al 'oudere' vrouwen te noemen... ik weet het niet?
30-35 zitten er ook een paar bij... die nemen vaak geen blad voor de mond en maken er geen 'geheim' van dat ze je aan het verleiden zijn.

Leuk is het wel.
Dat zijn precies de redenen waarom mijn vriendje (ik 26, hij 20) liever wat oudere meiden heeft; hij moet niks hebben van dat jonge spul en ik kan me er inderdaad ook niks bij voorstellen. En ik vind hem leuk, omdat ie is wie hij is. Leeftijd vind ik niet zo bepalend eigenlijk, gaat mij erom dat ik het goed kan vinden met iemand. Hij is jong, maar volwassen en toch speels, avontuurlijk, niet te serieus over alles en lekker ongeremd in bed. Heerlijk.
grappig dat het toch altijd iets is waar over gesproken wordt alszijnde bijzonder.

mijn man is ook tien jaar jonger, ik ontmoette hem toen ie 20 was.

we zijn nu 16 jaar samen.

nog steeds heel leuk, niet ingekakt.

das een voordeel, houdt mij ook jong/
Precies Sarah; volgens mij kan het best verfrissend zijn én blijven, zo'n jonge vent
Dames, ik breek even in.....ik lig helemaal dubbel om jullie verhalen.......you go girrrrllssss........ik ben ook lekker bezig....alleen op de 'ouderwetse' tour.. ....met een 19 jaar óudere man... ......de seks, OH MY GOD....... ......ik geloof dat ik alleen wél verliefd ben, denk aan niets en niemand anders meer......weet niet of het nou verliefdheid op hem is of zoals iemand anders schreef kwestie van verwaarloosde hormonen............
quote:benedicte_1975 schreef op 27 juli 2008 @ 10:47:

...... alleen wél verliefd ben, denk aan niets en niemand anders meer......weet niet of het nou verliefdheid op hem is of zoals iemand anders schreef kwestie van verwaarloosde hormonen............Wat het ook is; verliefd zijn MAG , dus waarom laat je het niet lekker op je af (en over je heen natuurlijk ) komen? Geniet ervan joh!
quote:Lelie1 schreef op 27 juli 2008 @ 11:03:

[...]

dus waarom laat je het niet lekker op je af (en over je heen natuurlijk ) komen?bukkake-party!!!
quote:RaptorJesus schreef op 27 juli 2008 @ 11:09:

[...]

bukkake-party!!!Was da?
quote:Lelie1 schreef op 27 juli 2008 @ 11:10:

[...]

Was da?Het ultieme gebaar van respect van een man voor een vrouw
Nooit van gehoord, of mis ik nu een woordgrapje ofzo?
Willen we wel weten wat dat is?

(goedemorgen trouwens! )
Goedemorgen... en mwoah..ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig ingesteld ja

Bij jou nog nieuws aan het front MT?
Lelie, nee, geen nieuws. Heb m gisteren proberen te bellen, maar hij nam niet op (is op vakantie, dus goede reden).

Wel balen, want ik was gisteren lekker aangeschoten van de wijn, dus had 'm wel even willen spreken
Oww jammer is dat hè, maar ja.. wanneer ga je hem weer zien? Ik 'de mijne' (haha) morgen! Eindelijk! Ben zo benieuwd hoe het weer zal zijn !
Ja, balen, maar goed, moet mijn geduld bewaren, en ook niet teveel willen.....

Hoe lang heb je 'm niet gezien? En waar ga je hem zien???
Dat kan het juist ook wel spannend houden hè..?

Ik heb hem ruim een week niet gezien en ga hem opzoeken ergens in het buitenland waar we samen nog een ruime week vakantie doorbrengen

Spannend wel hoor, want we kennen elkaar pas zo kort.
Oh heerlijk Lelie, ben helemaal jaloers!

We willen wel alles horen als je terug bent, hoor! (vooral dat spel mt die opdrachten, haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven