Expeditie Robinson 2014
donderdag 31 juli 2014 om 20:39
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.
Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:
Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
Actrice Lone van Roosendaal
Acteur/cabaretier Leo Alkemade
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
(musical)Actrice Anouk Maas
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Playmate Ancilla Tilia
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina Starke"
Wat vinden jullie van de deelnemers?
Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?
Ben benieuwd wat jullie vinden!
Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:
Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
Actrice Lone van Roosendaal
Acteur/cabaretier Leo Alkemade
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
(musical)Actrice Anouk Maas
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Playmate Ancilla Tilia
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina Starke"
Wat vinden jullie van de deelnemers?
Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?
Ben benieuwd wat jullie vinden!
vrijdag 5 december 2014 om 09:18
vrijdag 5 december 2014 om 09:18
vrijdag 5 december 2014 om 09:21
quote:dolfje schreef op 04 december 2014 @ 22:10:
Het is niet net alsof dat gekonkel met Fatima is begonnen. Weten jullie Yin en Hans nog en Hiukwan. Het is altijd al zo geweest. Ik heb wel het idee dat de productie er nu veel meer de nadruk op legt en minder op het survival gebeuren.
Ben nu wel blij dat Lobke eruit is, ze heeft gewoon iets wat me tegenstaat als ze praat.Jaaaa dat waren nog eens tijden, met verliefde Yin en Hans.. en giechelende Hiukwan die haar eigen hachje redde, heerlijk
Het is niet net alsof dat gekonkel met Fatima is begonnen. Weten jullie Yin en Hans nog en Hiukwan. Het is altijd al zo geweest. Ik heb wel het idee dat de productie er nu veel meer de nadruk op legt en minder op het survival gebeuren.
Ben nu wel blij dat Lobke eruit is, ze heeft gewoon iets wat me tegenstaat als ze praat.Jaaaa dat waren nog eens tijden, met verliefde Yin en Hans.. en giechelende Hiukwan die haar eigen hachje redde, heerlijk
vrijdag 5 december 2014 om 09:40
quote:*speels* schreef op 05 december 2014 @ 08:21:
Iew..als je zoveel blauwe aderen hebt lopen bij je decolleté dan doe je toch geen wit strapless jurkje aan.. Zo he dat zag ik ook, ieeuuuu, kon naar niets anders meer kijken en roepen het zie er niet uit, ze was ook zo vies bruin....van de hele dag in de zon met dr lijf......geloof dat ik geen fan van Nicolette ben..... Vindt het programma ook saai, maar he ik ben mijn frustratie kwijt
Iew..als je zoveel blauwe aderen hebt lopen bij je decolleté dan doe je toch geen wit strapless jurkje aan.. Zo he dat zag ik ook, ieeuuuu, kon naar niets anders meer kijken en roepen het zie er niet uit, ze was ook zo vies bruin....van de hele dag in de zon met dr lijf......geloof dat ik geen fan van Nicolette ben..... Vindt het programma ook saai, maar he ik ben mijn frustratie kwijt
vrijdag 5 december 2014 om 12:20
vrijdag 5 december 2014 om 12:34
quote:koeiien schreef op 05 december 2014 @ 09:21:
[...]
Jaaaa dat waren nog eens tijden, met verliefde Yin en Hans.. en giechelende Hiukwan die haar eigen hachje redde, heerlijk
Ja dat was echt schitterend. Er is nog wel eens een keer zoiets geweest,dat iemand het echt niet zag aankomen maar weet zo even niet wanneer.
Dat Lodewijk de tuinman werd weggestemd vond ik heel zielig. Dat was ook onverwacht.
[...]
Jaaaa dat waren nog eens tijden, met verliefde Yin en Hans.. en giechelende Hiukwan die haar eigen hachje redde, heerlijk
Ja dat was echt schitterend. Er is nog wel eens een keer zoiets geweest,dat iemand het echt niet zag aankomen maar weet zo even niet wanneer.
Dat Lodewijk de tuinman werd weggestemd vond ik heel zielig. Dat was ook onverwacht.
vrijdag 5 december 2014 om 16:29
Fijn, Lobke eruit. En ik las net nog meer goed nieuws, er komt weer soortgelijk programma op tv binnenkort. Zonder BN-ers en met meer survival.
RTL 5 komt binnenkort met het nieuwe avonturenprogramma The Ship, waarin twaalf Nederlanders moeten overleven op een onbewoond eiland. Dat heeft de tv-zender laten weten. Er wordt nog druk gezocht naar geschikte kandidaten, die zich voor het programma op het eiland willen laten droppen. “Daar moeten ze voor onderdak zorgen, voedsel verzamelen, vuur maken én een boot bouwen om weer van het eiland te ontsnappen!“, legt de jongerenzender van RTL uit.
RTL 5 roept iedereen op om zich aan te melden. “Vind jij dat jij uit het juiste hout bent gesneden om dit avontuur aan te gaan? Denk je dat jij handig genoeg bent om te overleven én een boot te bouwen?”
Het programma ligt in hetzelfde straatje als Expeditie Robinson, dat ook over overleven op een onbewoond eiland gaat. Expeditie Robinson is het meest bekeken programma van RTL 5.
Het is nog niet bekend wanneer het programma van start gaat.
RTL 5 komt binnenkort met het nieuwe avonturenprogramma The Ship, waarin twaalf Nederlanders moeten overleven op een onbewoond eiland. Dat heeft de tv-zender laten weten. Er wordt nog druk gezocht naar geschikte kandidaten, die zich voor het programma op het eiland willen laten droppen. “Daar moeten ze voor onderdak zorgen, voedsel verzamelen, vuur maken én een boot bouwen om weer van het eiland te ontsnappen!“, legt de jongerenzender van RTL uit.
RTL 5 roept iedereen op om zich aan te melden. “Vind jij dat jij uit het juiste hout bent gesneden om dit avontuur aan te gaan? Denk je dat jij handig genoeg bent om te overleven én een boot te bouwen?”
Het programma ligt in hetzelfde straatje als Expeditie Robinson, dat ook over overleven op een onbewoond eiland gaat. Expeditie Robinson is het meest bekeken programma van RTL 5.
Het is nog niet bekend wanneer het programma van start gaat.
vrijdag 5 december 2014 om 22:01
Volgens mij heb ik in voorgaande jaren okselhaar voorbij zien komen.
Even off-topic, het verven van okselhaar is/wordt de nieuwste hype..
waar ik niet aan mee gaan doen..Duh.
On-topic..
Ik heb gehoord dat vrouwelijke deelnemers vaker een pluk-tangetje meesmokkelen.
En dat ze daar dan allemaal samen meedoen, ook lekker fris!
Even off-topic, het verven van okselhaar is/wordt de nieuwste hype..
waar ik niet aan mee gaan doen..Duh.
On-topic..
Ik heb gehoord dat vrouwelijke deelnemers vaker een pluk-tangetje meesmokkelen.
En dat ze daar dan allemaal samen meedoen, ook lekker fris!
zaterdag 6 december 2014 om 10:09
zaterdag 6 december 2014 om 15:21