Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2014

31-07-2014 20:39 705 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.

Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:

Acteur Manuel Broekman

Zangeres Krystl

Acteur Ferry Doedens

Actrice Lone van Roosendaal

Acteur/cabaretier Leo Alkemade

Zangeres Coosje Smid

Rapper Mr. Polska

(musical)Actrice Anouk Maas

Acteur Loek Peters

Zeilster Lobke Berkhout

Rapper Vieze Fur

Playmate Ancilla Tilia

Zanger/model Kay Nambiar

Zangeres Sabrina Starke"

Wat vinden jullie van de deelnemers?

Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?

Ben benieuwd wat jullie vinden!
Eindelijk Lobke eruit. Iedereen speelt strategisch, dat klopt. Haar vind ik echter een schijnheil.

Rick werd op een gegeven moment mijn favoriet. Nu dat hij er niet meer is, ben ik voor Kay. Hij heeft van de overgeblevenen het beste gepresteerd in de proeven en ik vind 'm wel ok.
quote:*speels* schreef op 05 december 2014 @ 08:21:

Iew..als je zoveel blauwe aderen hebt lopen bij je decolleté dan doe je toch geen wit strapless jurkje aan.. Ik ben blij dat jij het ook zag. En en lelijk strapless jurkje en te licht geblondeerde haren. Echt geen stijl dat mens.
quote:dolfje schreef op 04 december 2014 @ 22:10:

Het is niet net alsof dat gekonkel met Fatima is begonnen. Weten jullie Yin en Hans nog en Hiukwan. Het is altijd al zo geweest. Ik heb wel het idee dat de productie er nu veel meer de nadruk op legt en minder op het survival gebeuren.

Ben nu wel blij dat Lobke eruit is, ze heeft gewoon iets wat me tegenstaat als ze praat.Jaaaa dat waren nog eens tijden, met verliefde Yin en Hans.. en giechelende Hiukwan die haar eigen hachje redde, heerlijk
quote:lilyofthevalley schreef op 05 december 2014 @ 09:10:

[...]

Ja, een aantal posts hierboven kan je zien dat anderen dat ook gezien hebben ;)Excuus. Ik lees er gewoon voor de tweede keer weer overheen... Ach ja... Maar dat is me wel wat, hè! ;)
quote:*speels* schreef op 05 december 2014 @ 08:21:

Iew..als je zoveel blauwe aderen hebt lopen bij je decolleté dan doe je toch geen wit strapless jurkje aan.. Zo he dat zag ik ook, ieeuuuu, kon naar niets anders meer kijken en roepen het zie er niet uit, ze was ook zo vies bruin....van de hele dag in de zon met dr lijf......geloof dat ik geen fan van Nicolette ben..... Vindt het programma ook saai, maar he ik ben mijn frustratie kwijt
Ik vraag mij ook af uit welke tijd haar kleding stamt. Ze presteert het om elke aflevering iets onflatteus te dragen.
quote:*speels* schreef op 05 december 2014 @ 09:02:

Kan haar man daar niets aan doen? Hij is toch plastisch chirurg..ach ja..

zomaar iets nieuws om over te klagen. Ik denk juist dat hij dat heeft gedaan, hij had haar bezwangerd namelijk en daar zullen die aders wel van komen.
quote:koeiien schreef op 05 december 2014 @ 09:21:

[...]

Jaaaa dat waren nog eens tijden, met verliefde Yin en Hans.. en giechelende Hiukwan die haar eigen hachje redde, heerlijk

Ja dat was echt schitterend. Er is nog wel eens een keer zoiets geweest,dat iemand het echt niet zag aankomen maar weet zo even niet wanneer.

Dat Lodewijk de tuinman werd weggestemd vond ik heel zielig. Dat was ook onverwacht.
Echt lekker kan het niet hebben gezeten..de cupjes tot de navel en dan zo'n misvormd rokje eraan vast...Evi, ik mis je Evi, kom terug.. Eeeeevi..
Zullen we heel hard roepen Eviiiii.....EVIIIIIII...hopen dat ze het horen
Fijn, Lobke eruit. En ik las net nog meer goed nieuws, er komt weer soortgelijk programma op tv binnenkort. Zonder BN-ers en met meer survival.

RTL 5 komt binnenkort met het nieuwe avonturenprogramma The Ship, waarin twaalf Nederlanders moeten overleven op een onbewoond eiland. Dat heeft de tv-zender laten weten. Er wordt nog druk gezocht naar geschikte kandidaten, die zich voor het programma op het eiland willen laten droppen. “Daar moeten ze voor onderdak zorgen, voedsel verzamelen, vuur maken én een boot bouwen om weer van het eiland te ontsnappen!“, legt de jongerenzender van RTL uit.

RTL 5 roept iedereen op om zich aan te melden. “Vind jij dat jij uit het juiste hout bent gesneden om dit avontuur aan te gaan? Denk je dat jij handig genoeg bent om te overleven én een boot te bouwen?”

Het programma ligt in hetzelfde straatje als Expeditie Robinson, dat ook over overleven op een onbewoond eiland gaat. Expeditie Robinson is het meest bekeken programma van RTL 5.

Het is nog niet bekend wanneer het programma van start gaat.
Eerst zien en dan geloven, Utopia zou eerst ook 'een zelfvoorzienende groep' zijn, maar in een van de eerste afleveringen kregen ze al geld en konden ze dingen kopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er zat toch gisteren een reclame tussen ER in dat vandaag de film 2012 kwam?? Ik kan die film nergens vinden nu
Expeditie Robison is zo gaaf, ik zou der graag een keer aan deelnemen.

Met ongeschoren benen of oksels op tv..houdt me enigszins tegen.

Als dat gewoon zou mogen, graag.

Dus helemaal back 2 basic met douchecabines aub.

Dat is toch niet zo heeeel ijdel.
Zie jij ooit ongeschoren oksels? Ik niet hoor.
Volgens mij heb ik in voorgaande jaren okselhaar voorbij zien komen.

Even off-topic, het verven van okselhaar is/wordt de nieuwste hype..

waar ik niet aan mee gaan doen..Duh.

On-topic..

Ik heb gehoord dat vrouwelijke deelnemers vaker een pluk-tangetje meesmokkelen.

En dat ze daar dan allemaal samen meedoen, ook lekker fris!
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 december 2014 @ 19:55:

Er zat toch gisteren een reclame tussen ER in dat vandaag de film 2012 kwam?? Ik kan die film nergens vinden nu Heb ik gezien maar komt hij niet vandaag? Ik let nooit zo goed op maar dacht dat ik zaterdag zag .
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 december 2014 @ 19:55:

Er zat toch gisteren een reclame tussen ER in dat vandaag de film 2012 kwam?? Ik kan die film nergens vinden nu Ik zit net op tv door de gids te bladeren om dingen op te nemen en ik zie 2012 staan op zondagavond RTL 5 om 20.00 uur.
Ferry zei gisteren op 3fm dat hij een scheermesje, douchegel en shampoo had gejat bij dat winnaarseiland waar ze in bad mochten en douchen etc. Waar de dames later ook blij gebruik van hebben gemaakt.
Haha die Ferry! Ik ga vanavond weer kijken :)! Wie gaat eruit denken jullie? Zal de evenwichtsbalk weer komen? Lijkt me grappig en vernieuwend als Ferry daarop moet gaan staan en dan de hele tijd staat te schelden.
Graftakkenspel...ook zin in, sorende
Ik heb er ook veel zin in! De proef ziet er heftig uit... daar hou ik van

Ik gok dat Freddy als eerste zal afvallen.

(ik vind het stiekem wel jammer dat ik nog maar 1 keer flink weg kan zwijmelen bij de ogen van Kay )
Zijn hongerige ogen??
Heroinelook zeg ik volgens mij zag ik hem voorbijkomen in de nieuwe Hunkemuller reclame. Zag ie er iets frisser uit.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 11 december 2014 @ 20:26:

Heroinelook zeg ik volgens mij zag ik hem voorbijkomen in de nieuwe Hunkemuller reclame. Zag ie er iets frisser uit.Hah, Dat idee heb ik ook bij hem, heroïnelook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven