Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:28:

Is u jarig TAM??Nee. Hoezo?
quote:ThunderassMan schreef op 08 december 2014 @ 17:30:

[...]

Nee. Hoezo?O, ik dacht dat happy 8 december codetaal was voor je verjaardag
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:08:

[...]

O, phoolan, goeie vraag!

Ik denk het volgende:

Voor: droge absint

Hoofd: rode absint

Na: dessert absint

Jouw ava: Ik voorzie een fijne kerst voor jou!
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:32:

[...]

O, ik dacht dat happy 8 december codetaal was voor je verjaardagNee, 8 december leek me een leuke dag om blij te zijn en eenieder te feliciteren. Wellicht is het de melancholische nasleep van 2012 avro's kunstuur.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:05:

Zo, ik heb mijn kerstmenu af:

Vooraf: lihanboutjes

Hoofd: taart

Na: boomstammetjesGa je bij Fluim eten?
Was té spannend hè, avro's kunstuur. Zelf al heb je 'm al 5 x gezien.
quote:Steinbeck schreef op 08 december 2014 @ 17:34:

[...]

Ga je bij Fluim eten?Het is meer een hint hint naar Fluim toe.
Het kind wil eten, maar ik heb geen zin om te koken. EN het kind keek me heel raar aan toen ik zei dat hij wel kon koken.

Ik wil zo'n mini masterchef.
Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik geloof dat ik twee belangrijke dingen heb gezien:

Paulaner, schrikken joh, ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent. En dat je snel goed kan omgaan met de suiker.

Bloes, gefeliciteerd!
Het is een klein plaatje, maar dit moet je kopen bij de Lidl. Goddelijk.

quote:Istar_ schreef op 08 december 2014 @ 17:36:

Het kind wil eten, maar ik heb geen zin om te koken. EN het kind keek me heel raar aan toen ik zei dat hij wel kon koken.

Ik wil zo'n mini masterchef.Heb je hem niet geleerd een diepvriespizza in de oven te schuiven?
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:35:

[...]

Het is meer een hint hint naar Fluim toe.Ouwe bedelaar. Heb je al die chocolade letters al op die het halve forum je gestuurd heeft
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:05:

Zo, ik heb mijn kerstmenu af:

Vooraf: lihanboutjes

Hoofd: taart

Na: boomstammetjes
quote:Steinbeck schreef op 08 december 2014 @ 17:38:

[...]

Ouwe bedelaar. Heb je al die chocolade letters al op die het halve forum je gestuurd heeft
quote:ThunderassMan schreef op 08 december 2014 @ 17:27:

[...]

Als je het niet erg vindt, vat ik dit op als een compliment over mijn sprankelende en onderhoudende persoonlijkheid. Lekker doen joh, als jij je daar goed bij voelt...
quote:louise1 schreef op 08 december 2014 @ 16:28:

In dit topic mag je toch praten over andere topics waarvan je denkt dat het nep is?

Waarom reageert iedereen (behalve Diamond-gloss en ik) dat het topic over vriend die met BFF op vakantie wil echt is? De neppigheid druipt daar toch vanaf?

Zijn DG en ik de enige die dat denken?Precies ik denk dat er een vriendinnenclubje zich helemaal suf lacht.
quote:Frizz schreef op 08 december 2014 @ 17:38:

[...]

Heb je hem niet geleerd een diepvriespizza in de oven te schuiven?

Neuh, veel verder dan zijn eigen boterham smeren komt hij niet.

Hij heeft net zo'n hekel aan koken als zijn moeder

Ik wil een kok. En een huishoudster. En een chauffeur.

Is absinth lekker? Ik vind het er zo mooi uit zien, maar vlg mij smaakt het verschrikkelijk.
Ik ben aan het wachten tot mijn man gaat koken, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren helaas. Ik wacht net zo lang tot hij gaat piepen dat hij honger heeft en dan pas ga ik koken.
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:34:

Was té spannend hè, avro's kunstuur. Zelf al heb je 'm al 5 x gezien.Niet zozeer spannend. Ik kan enorm genieten van dat soort special effects en geluid. Zoals die vulkaan die ontplofte en heel IJsland verzwolg in de oceaan. Fantastisch, I like.
quote:Steinbeck schreef op 08 december 2014 @ 17:38:

[...]

Ouwe bedelaar. Heb je al die chocolade letters al op die het halve forum je gestuurd heeft

Ik ga ook eens een bedeltopic openen, dat vind ik wel kersterig.

Als titel dacht ik aan 'Help StoraHuntur aan een lekkere boomstam'.
Stora, jouw kerstmenu klinkt heerlijk
We hebben een rijke superster in ons midden

http://www.telegraaf.nl/d ... Christiano_Ronaldo__.html
Openen we zaterdag om 11 uur allemaal een bedeltopic voor een andere forummer
quote:Istar_ schreef op 08 december 2014 @ 17:42:

[...]

Neuh, veel verder dan zijn eigen boterham smeren komt hij niet.

Hij heeft net zo'n hekel aan koken als zijn moeder

Ik wil een kok. En een huishoudster. En een chauffeur.

Is absinth lekker? Ik vind het er zo mooi uit zien, maar vlg mij smaakt het verschrikkelijk.Ja dat alles wil ik dus ook. In plaats daarvan ga ik zelf maar een salade in elkaar flansen. Weet niet waarom maar heb me een partijtje trek zeg!
quote:*Ginger* schreef op 08 december 2014 @ 17:46:

Openen we zaterdag om 11 uur allemaal een bedeltopic voor een andere forummer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven