Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 08 december 2014 @ 15:49:

Bloes

Pa gaat met kerst naar de nachtmis.

Zal hem vragen een kaarsje voor je te branden.Lief
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 16:09:

Nee dus thordis

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 30Gelukkig
In dit topic mag je toch praten over andere topics waarvan je denkt dat het nep is?

Waarom reageert iedereen (behalve Diamond-gloss en ik) dat het topic over vriend die met BFF op vakantie wil echt is? De neppigheid druipt daar toch vanaf?

Zijn DG en ik de enige die dat denken?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Gefelciteerd Bloes!!! Ik zal voor je duimen dat het goed gaat.
Bente haar topic is terug
quote:louise1 schreef op 08 december 2014 @ 16:28:

In dit topic mag je toch praten over andere topics waarvan je denkt dat het nep is?

Waarom reageert iedereen (behalve Diamond-gloss en ik) dat het topic over vriend die met BFF op vakantie wil echt is? De neppigheid druipt daar toch vanaf?

Zijn DG en ik de enige die dat denken?Ik heb dat topic maar zijdelings meegekregen maar ik vind het ook heul vaag.
@Bloes, gefeliciteerd!
MissI weet niet wat er aan de hand is, maar wil je toch het beste wensen.

Zijn DG en ik de enige die dat denken?

Echt of niet, vermakelijk is het wel.

Vooralsnog ga ik ervan uit dat het echt is.

Maar ik heb er al zó vaak naast gezeten... Ik ben géén goede jager!
Huts!
Zo, ik heb mijn kerstmenu af:

Vooraf: lihanboutjes

Hoofd: taart

Na: boomstammetjes
quote:StoraHuntur schreef op 08 december 2014 @ 17:05:

Zo, ik heb mijn kerstmenu af:

Vooraf: lihanboutjes

Hoofd: taart

Na: boomstammetjesLekker hoor! En wat ga je erbij drinken?
quote:Phoolan schreef op 08 december 2014 @ 17:06:

[...]

Lekker hoor! En wat ga je erbij drinken?

O, phoolan, goeie vraag!

Ik denk het volgende:

Voor: droge absint

Hoofd: rode absint

Na: dessert absint

Jouw ava:
Absint, nou ik zeg succes, ga je eerst wel een beetje oefenen?

Ja mooi he, een tropische kerstbal
quote:Bloes schreef op 08 december 2014 @ 15:27:

Ik ga voorlopig niet meer in een 'Uitgerekend in...'-topic schrijven... maar...

ik ben weer zwanger. Wat leuk! Gefeliciteerd
quote:Bloes schreef op 08 december 2014 @ 15:27:

Ik ga voorlopig niet meer in een 'Uitgerekend in...'-topic schrijven... maar...

ik ben weer zwanger.

Gefeliciteerd Bloes !

Kaarsjes branden doe ik niet, maar ik zal de komende weken aan je denken.
Bloes van harte! Ik ga voor jou duimen dat je een heerlijke zwangerschap zult hebben.

Paulaner wat fijn dat je naar huis mag! Ik hoop van harte dat je nu je leefstijl gaat veranderen.

MissI jij krijgt van mij een bloemetje.

Zijn DG en ik de enige die dat denken?Ik geloof het ook niet helemaal. Maar het leest wel lekker weg .
Ken je dat, dat je je de hele dag verheugd op een middagdutje en wanner het dan eindelijk kan... Ben je klaarwakker.
Oh, en Paulaner naar huis? Wat een goeie berichten allemaal. Enneh... rustig an he?
quote:Frizz schreef op 08 december 2014 @ 17:21:

Ken je dat, dat je je de hele dag verheugd op een middagdutje en wanner het dan eindelijk kan... Ben je klaarwakker.Nee. Ik kan altijd slapen, behalve als het moet
Weten jullie trouwens dat ik het voorheen nog nooit zo lang heb uitgehouden in een kletstopic ?
Happy 8 december iedereen!!

quote:Lady-Voldemort schreef op 08 december 2014 @ 17:22:

Weten jullie trouwens dat ik het voorheen nog nooit zo lang heb uitgehouden in een kletstopic ?Als je het niet erg vindt, vat ik dit op als een compliment over mijn sprankelende en onderhoudende persoonlijkheid.
Is u jarig TAM??
quote:Istar_ schreef op 08 december 2014 @ 17:22:

[...]

Nee. Ik kan altijd slapen, behalve als het moet Dat had ik gisteravond dus. Klaarwakker en de wekker ging zo vroeg... Maar nu voel ik me dus ineens kiplekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven