Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar Mogalie!
Mooooooootje!!!! Waaaaaaaaaaar ben jeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhh....

Buik vol...ga zo slapen. Truste allemaal!!
Jeetje, wat een hitte.

Ik ga morgen maar eens naar de vinkeveense plassen.

Daar kan merel lekker haar eigengang gaan. En lekker verkoeling zoeken in de plassen Je merkt nu echt dat je op het zuiden zit met de tuin.
Goedemorgen deze vroege morgen!! Ik ga lekker aan het werk (echt geen zin in) maar hoef gelukkig maar tot 13.00 uur. De hond wordt vanmorgen gesteriliseerd. Dus vanmiddag hebben we denk ik zo'n zielig piepend hoopje hond.

Beetje cru..ik wil zwanger worden, en de hond mag niet

Morgen is mijn NOD...moet werken van 7 tot 17 (diepe zucht)

Afwachten...

Al iets van Mo gehoord?????

Tot vanmiddag en een fijne dag allemaal!!
@ Lisa: jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn van je cyclus! Ik heb vanaf 6 augustus vakantie. Dat is dus de woensdag voordat ik ga trouwen. en dat is wel fijn.

Hoe is het met de rest die al voor het echie gaan?

Ik ben nog een beetje moe van het weekend. we hadden de drie kids van mijn vriendin te logeren. Twee jongens van 6 en 3 jaar jong en een meisje van 14 maanden. Het zijn echt hele lieve kinderen. we zijn lekker naar de speeltuin geweest en heb het badje opgezet en ze vonden het helemaal geweldig. o ja en Macdrek viel ook echt in de smaak haha.

Gisteravond zijn ze weer weggegaan en ik vond het toch weer echt rustig vanmorgen. Maar met zo'n kleintje begint het wel te kriebelen hoor!
@All, ik ben altijd moe na de Cesar therapie, geef dat dus eerder de schuld dan een zwangerschap. Al hoop ik natuurlijk op t laatste!!!!

Komt nu wel heeeel dichtbij

Let echt op alles op t moment. Borsten zijn al 2 weken gevoelig, maar volgens mij heb ik dat altijd.. En af toe steken in mijn buik, maar dat heb ik volgens mij ook altijd.

Afwachten dus...

Het heeft hier vannacht eindelijk geregend. Maar echt afgekoelt is het nog niet..

@Poca, nog maar een paar daagjes voor de grote dag!!!! Je staat hier in mijn agenda hoor

@Mogalie, ik ben benieuwd!!!!!!!
Ik kan daar dus echt niet tegen. Als mensen "gewoon" op hun éérste nod en zelfs de dag daarna niets laten weten. Grr... mogalie
Steken had ik ook bij beide zwangerschappen heel duidelijk Romi. Echt net alsof ik ongesteld ging worden. Bij de 2e zwangerschap was het zelfs zo dat ik op mijn nod nog niet ongesteld was en ik een test deed om dat ik het idee had dat ik niet ongesteld werd van de stress na de 1e mk etc. En ik dacht, laat ik een test doen, dan kan ik het loslaten en word ik vast die nacht ongesteld. Niet dus!
@Aruba, Ach ja we zien wel hè.. Ik hoop dat die steken komen van een zwangerschap en niet van een naderende ongesteldheid.

Ben wel blij met mijn nuchtere vriendje die zegt dat ik niet teveel erop moet hopen. Maar hij snapt gelukkig mijn zenuwen heel goed. Kon vannacht niet in slaap komen en dan kruipt ie toch nog eens extra tegen me aan. Echt een lieverd.
@ Romi: ja het komt nu snel dichtbij, mag donderdagmiddag mijn jurk nog een keer passen en daar heb ik ook zin in!

ik hoop dat het van een zwangerschap is!
w
P.S Bij de groep heb ik ook weleens foutmeldingen, maar als ik dan op F5 druk, komt alles weer goed
Ik heb dus helemaal niks gehoord van het onweer vannacht. Ik was echt kapot. Manlief is vandaag weer voor het eerst gaan werken. Is dus mijn eerste dag alleen thuis. Moet mijn draai nog even vinden. (heb trouwens schandalig genoeg tot half twaal liggen tukken)

Romi, wat een topman! Die van mij rolde zo ver mogelijk van me vandaan, omdat het zo warm was

T&G, succes met je hond vandaag. Hebben honden daar lang last van?

Pocahontas, Nog maar twee weekjes en het is zover! Heb je alles al geregeld?
@Kruimel, dat kan die van mij ook goed hoor, maar als ik het nodig heb doet ie wel lief
Ja het onweer vond ik ook niet prettig maar bij ons was dat zaterdagavond zo erg. Wij hebben een pad naast ons huis en dat stond echt blank!

@ Romi: Jij hebt echt een lieverd! Maar die van mij was ook wel lief heeft ook tegen mij aan gelegen.

@ T&G: Spannend, ik duim!

@ JL: Volgens mij heb je gelijk met betrekking tot MO, ik dacht ook niet dat dat vandaag was. ben wel nieuwsgierig natuurlijk.

@ Kruimel: Ja alles is geregeld, allen nog jurk passen, vrijdagavond komt de ambtenaar bij ons op bezoek, dan nog een keer de dj en we moeten volgende week nog een keer naar de feestzaal en naar de kerk om te oefenen. Het begint nu wel echt spannend te worden hoor!
@ all

Jeetje, wat spannend allemaal die testen en zo.

@t&g sterkte met je hond

Ik hoop dat hij weer snel bovenop is.

Pacohantas spannend. Ik hoop dat alles geregeld is voor je. En dat mooi weer hebt die dag.

Ik hoop dat mijn mannetje me binnenkort ook gaat vragen.

@kruimel

lekker uitgeslapen heerlijk. Alleen met een klein meisje sta je toch tussen 7.30 / 8.00 naast je bed. Dat schijnt nog laat te zijn. ik hoop dat je inderdaad je draai kan vinden.

@ all]

Vandaag toch maar niet naar de vinkeveenseplassen. Het is hier wel warm en plakkerig maar ook heel erg nat.

Dus niet afkoelen bij het water. Alles gisteravond voor niks in gepakt.

Maar het is wel zo dat het beneden weer glimt en dat het wasgoed voor een gedeelte weg gestreken is.

Wat me veel moete kosten.

Ik ben nu mijn weekjes aan het aftellen om voor het egge te gaan.

Alles is gelukkig in huis.

Ik ga lekker een broodje eten met mijn dammetje.

Zal wel weer een leuk kliederboel worden.
w
Zit op kantoor echt weg te zweten, bah zeg...
@Just...nee ga woensdag of donderdagmorgen testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik ben beide dagen vrij (in ochtendurine zit het meeste HCG.

Morgen is mijn NOD. Tot nu toe nog niet ongesteld.

Hoe zit het eigenlijk. Als je een langere cyclus hebt, is je vruchtbare dag dan ook later? Of toch gewoon 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie??

Onze hond is nog bij de dierenarts. Ze bellen als ie weer wakker en te vervoeren is. Dan moeten we morgen nog voor de nacontrole. Ook krijgt ie pijnstillers. Hoe lang ie er precies last van heeft, weet ik niet.

Hier hardstikke warm en geen bewolking. Mijn werk met airco was zo gek nog niet..pfff
@ T&G: Mijn golden retriever is een aantal jaren geleden ook gesteriliseerd en zij heeft geen last van de wond of iets gehad alleen wel van de narcose, ze kon haar plas de eerste dag niet ophouden en was aan het overgeven ( sorry voor het onsmakelijke) maar de dag erna was ze al veel beter en vrolijker! Op je andere vraag heb ik helaas geen antwoord maar ben er wel nieuwsgierig naar!

@ Romi: Ik snap wat je bedoelt met wegzweten, hier is het ook bewolkt en benauwd.

@ babymerel: De logees bij ons waren al om 7 uur wakker dus ik den inderdaad dat je geluk hebt als je tot 8 uur kunt slapen met kinderen! En het is inderdaad erg spannend, maar omdat ik gewoon werk denk ik er niet iedere keer aan gelukkig haha.
w
Ik vind Mogalie niet meer lief...

Dus als je een cyclus van 30 dagen hebt, dan heb je dus pas een eisprong 16 dagen geteld vanaf de eerste dag van je menstruatie? Dus eigenlijk moet je precies andersom rekenen??
Jep kennelijk dus wel....ik ga nog even verder op onderzoek uit. Ik rapporteer later
Ja dat klopt T&G want het laatste stuk van een cyclus van een vrouw is bijna altijd 14 dagen. De luteale fase is bij een cyclus van 30 dagen dan 2 dagen langer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven