Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
pfff 48...nog even flink puzzelen geloof ik...
quote:pfff 48...nog even flink puzzelen geloof ik...

gelukt, dankzij veel hulp....

Ik ben klaar met deze mysteriax  :) nog even wat klusjes thuis en dan op naar het volgend puzzel avontuur....

maar niet zonder jullie te bedanken voor de hulp!

dus bij deze... Bedankt allemaal

tine
nou, bij 46 sla ik de plank nog duidelijk mis. Iemnd die me een beetje op weg wil helpen?
dito hier, kan er wel met overlapping minder dan 3 maken en dan een domme vogel er bij zit ik te denken aan oom donald, tante maakt er dan wel een woord van maar goed... dan nog een 2e , krijg de neiging dat MINUM ook een rol speelt maar hoe :? 

Iemand die hier een tip kan plaatsen ipv alleen maar mailen? dan hebben volgers er ook wat aan EN scheelt de mail-bereidwilligen ws uren werk LOL
sorry minder dan 4 bedoel ik
quote:

dito hier, kan er wel met overlapping minder dan 3 maken en dan een domme vogel er bij zit ik te denken aan oom donald, tante maakt er dan wel een woord van maar goed... dan nog een 2e , krijg de neiging dat MINUM ook een rol speelt maar hoe :? 

Iemand die hier een tip kan plaatsen ipv alleen maar mailen? dan hebben volgers er ook wat aan EN scheelt de mail-bereidwilligen ws uren werk LOL ehm niet oom donald maar de hulp van oma dan maar...
quote:

quote: nienkepienke2 reageerde

Iemand die hier een tip kan plaatsen ipv alleen maar mailen? dan hebben volgers er ook wat aan EN scheelt de mail-bereidwilligen ws uren werk LOL ehm niet oom donald maar de hulp van oma dan maar...

meer dan 3 en minder dan 4,  in het alfabet van de taal van een paar puzzels terug komt het voor...

de betekenis van minum kan je op het goede spoor zetten
thnx
bij delaatste puzzel weer terug naar het begin. En dan???? Ik zie voorlopig nog niet wat ik moet doen.
als je de puzzels leest, dan zie je een linker en rechte pagina... op sommige linkerpagina's staat iets extra's... niet in de laatste, daar zegt het boek al, "dit raadsel vertelt niets" 

je zoekt iets kleins.....
quote:als je de puzzels leest, dan zie je een linker en rechte pagina... op sommige linkerpagina's staat iets extra's... niet in de laatste, daar zegt het boek al, "dit raadsel vertelt niets" 

je zoekt iets kleins.....staat in wit
quote:

quote: tinki reageerde

als je de puzzels leest, dan zie je een linker en rechte pagina... op sommige linkerpagina's staat iets extra's... niet in de laatste, daar zegt het boek al, "dit raadsel vertelt niets" 

je zoekt iets kleins.....

staat in wit

tsss, dit was de bedoeling niet... maar berichten wissen kan niet..
ok. ga daar verder mee aan de slag
denk alleen dat het heel klein is, want ik zie nog niets
dr zijn genoeg te zien..
vraagje:heeft het iets te maken dat er twee punten staan soms op het eind van een zin?:?
ja.................
@48

Soms zeggen ze wel eens, dat je ziende "blind" kunt zijn.
ja ziende blind... heb er ook een op een rechter pagina maar goed hen ook een kloppende zin maar dan grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

wat ik ook verzin isniegoed
hehe nou ben er hoor...

allen bedankt voor de hulp!
Ik zit helemaal vast bij deel 8, capittel 1 blz 4. Dat is een dingbat met het hoofd van Jezus, daaronder een groot rood kruis en onderaan yyy, maar dan opgevuld.

Onderstaande rebus-dingbat omschrijft één woord en heb je meestal niet op terug..

Geenn flauw idee wat dat moet worden
Er zijn 3 topics over deze mzteriax. Dit was de laatste draad. De eerdere staat geloof ik als:  mysteriax 8.

Je kan er over iedere puzzel hints vinden, maar het zal wel even zoeken worden.

Deze komt uit op een raar woord uiteindelijk. Die jezus is wel goed, maar je moet er een ander woord voor zoeken, en dan de afkorting ervan. Die opgevulde y's was ook goed, en dan de positie nog waar die sint zich bevindt.
Hallo,

Ik ben wat laat aan het mzsteriaxen, maar daarom is het niet minder leuk. Wel als je dagenlang op een puzzel zit te staren en je komt er maar niet uit. De andere topics hier over mzsteriax kan ik niet vinden, dus nu hoop ik dat iemand hier mij nog wat verder kan helpen, al vrees ik van niet. Ik zit dus vast bij cappitel 3 blz. 20. De vraag over de vlaggen. Wie o wie kan mij de gouden tip geven om deze vraag eindelijk te kunnen oplossen?

Groet, Yasara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven