Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 december 2014 om 23:12
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 23:00:
ik ben er niet slechter van geworden, maar als ik zoiets zag (en nog zie) dan vind ik het steeds weer heel verleidelijk.
en ik ben nogal wat jaren een housefreak geweest en dat was nooit nuchter zeg maar.
tilburg ging me vrnml om het stappen, swingebijdinge, de spoel en batcave
breda hangen in het park en stappen in de 111 en nog wat tenten waar ik nu even helemaal niet op kan komenDie waren net iets voor mijn tijd, maar ik ken ze wel. Ik ging toen nog braaf naar Extase enzo.
ik ben er niet slechter van geworden, maar als ik zoiets zag (en nog zie) dan vind ik het steeds weer heel verleidelijk.
en ik ben nogal wat jaren een housefreak geweest en dat was nooit nuchter zeg maar.
tilburg ging me vrnml om het stappen, swingebijdinge, de spoel en batcave
breda hangen in het park en stappen in de 111 en nog wat tenten waar ik nu even helemaal niet op kan komenDie waren net iets voor mijn tijd, maar ik ken ze wel. Ik ging toen nog braaf naar Extase enzo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 12 december 2014 om 23:14
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 23:11:
ja de extase moest ook nog in het rijtje!
mn jas hing gewoon bij swinge en anders lag hij in de auto
maar dan ken je ook die slanke jongen met zwart haar en lange nagels.
hij stond ook regelmatig aan de bar. kon leuk dansenEhmm, als het is die ik denk die je bedoeld, dan is ie nog steeds niks veranderd. Ben ik bang.
ja de extase moest ook nog in het rijtje!
mn jas hing gewoon bij swinge en anders lag hij in de auto
maar dan ken je ook die slanke jongen met zwart haar en lange nagels.
hij stond ook regelmatig aan de bar. kon leuk dansenEhmm, als het is die ik denk die je bedoeld, dan is ie nog steeds niks veranderd. Ben ik bang.
vrijdag 12 december 2014 om 23:14
vrijdag 12 december 2014 om 23:20
quote:Gatti schreef op 12 december 2014 @ 23:15:
Ik ben van 70.
Ging zelfs al naar Don Pedro, voorloper van the Limit. Ik heb daar nog twee jaar achter de bar gewerkt. Gebeurden vreemde dingen voor zo'n klein dorp.Heb jij bij Don Pedro gewerkt? Grappig. Dat was zowat de eerste plek waar ik uit mocht. Gingen we op de fiets naar toe en dat was een pokkeneind. En naar d'n Bolck.
Ik ben van 70.
Ging zelfs al naar Don Pedro, voorloper van the Limit. Ik heb daar nog twee jaar achter de bar gewerkt. Gebeurden vreemde dingen voor zo'n klein dorp.Heb jij bij Don Pedro gewerkt? Grappig. Dat was zowat de eerste plek waar ik uit mocht. Gingen we op de fiets naar toe en dat was een pokkeneind. En naar d'n Bolck.