Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Fien jij ook nog van harte, lekker uitgebreid gevierd, leuk! Nog leuke kado`s gekregen?

Tiaraatje, 31 is natuurlijk al heel oud... maar snap je haast wel hoor. Ik ben 25 en heb ook haast mag van mij ook vandaag wel zover zijn, ik denk dat het voor ons allemaal wel zo is.

Reed net naar huis toe, zag ik dat onze overbuurtjes vandaag een tweeling hebben gekregen, en ze hebben al een kindje van 3, ik zeg: lekker druk!!

Was net bij mijn ouders (mijn vriend is naar de zwarte cross) en waren lekker buiten aan het eten, grill op tafel, heel gezellig allemaal, begint het toch ineens te plenzen!! nou we wisten niet hoe snel we alles binnen moesten krijgen...wel lekker verfrissend...

Gaan jullie morgen nog iets leuks doen??
Nee natuurlijk ben ik niet heel oud haha, maar ik ben geen 21 meer.

Ik weet niet wat ik morgen ga doen.Ik ben zo warm. Bij elke stap in huis klotsen mn oksels al..............

Vandaag met mn kids gezwommen. Dat was wel even lekker.
Hoi dames,

Fien nog gefeliciteerd!

Van mij mag het ook wel opschieten ook al ben ik 25! Ik wil heel graag baby's

Ik herkende dat wel dat je niet gelijk naar de WC wilt rennen, je wilt ze toch een extra kansje geven! Eerder rende ik altijd super snel naar het toilet, nu inlegkruisje erin en ik wens ze nog ff succes hahaha

Fijn weekend iedereen!
Leeuw,

Het zou mij ook heerlijk lijken als ik niet vanwege het financiele zou moeten werken, maar lekker 1 dagje kon gaan werken.

Het blijft toch een geregel met oppas, vrije dagen, margedagen, vakanties enz.

Wij hebben godzijdank een lieve oma die wil oppassen. Ze past al op sinds de geboorte van de eerste dus al ruim 10 jaar!

Jeetje ik schrik ervan nu ik het zo neertyp. Al tien jaar! Die verdiend ook wel een lintje.
Hey ladies!

Tiaraatje, fijn dat je er weer bent!

ff ego...

Verder alleen ff vluchtig bij gelezen, heb het druk gehad de afgelopen dagen. Gisteren een bruilofd en vandaag de hele dag vriendin met dochter over de vloer. Kids lekker buiten spelen in de tuim met zandbak, badje en tent en wij bijkletsen. Afgesloten met een BBQ, super gezellig!

Via marktplaats heb ik een meegroeibed gekocht, nu kan hij straks veilig in en uit bed stappen, zonder zijn nek te breken door uit zijn ledikant te klimmen! Ben benieuwd of hij daar in zal blijven liggen!

Donderdag wel een test gedaan maar die was negatief, balen! Maar zo raar, voel nogsteeds mij onderbuik, een soort zeurend gevoel en af en toe wat steekjes. Bij vlagen nog misselijk en de hele dag een vol gevoel en dan ineens weer trek hebbben. ben ook zwaar hormonaal! (lees poepie chagerijnig en snel aangebrand) en nog geen bloed gezien. Iedere keer denk ik dat het zo ver is en kijk ik met vegen maar nogsteeds niet... grrrrrrr! Ook ik word door mij eigen lichaam voor de gek gehouden!

We nog even mijn zwangerschapsdagboek er op nageslagen. Toen op 4 maart mijn laatste menstruatie, op 5 april een heeele lichte streep en op 7 april een vette. Toen dus een cyclus van 5 weken en op dag 17 ee eisprong. Ben benieud hoe dat nu is!

Nu ff chillen op de bank, de vlgende keer reageer ik weer op iedereen...
Foxamama,

Balen he dat die test dan negatief is terwijl je denkt zoveel te voelen.

Dan weet je bijna zeker dat ie positief is en dan is ie toch negatief.

Ik heb vorige week ook getest maar heb nog steeds gevoelige borsten en veel minder eetlust.

T zal toch wel tussen mn oren zitten.

Ik verlang naar een lekkere regenbui die alles gaat afkoelen.Er is hier de gehele dag geen druppel gevallen.
Foxymama, wanneer had jij je nod dan? wel jammervan die negatieve test, maar wie weet was je wel gewoon te vroeg met testen?

Tiaraatje, wanneer had jij je nod? dus ook jij negatief getest? en ook nog niet ongesteld? Je houd het dus nog even spannend...

Komen wel weer veel nod's aan... benieuwd wie er deze maand een JA! achter hun naam kunnen zetten.

Tis hier nu al veselijk warm...net ff hond uitgelaten, en het zweet druipt al van mijn rug...tis nog geen 9 uur kan nog wat worden...

Ik heb steeds behoorlijke buikpijn onderin mijn buik en zit op dag 19 van mijn cyclus, dus nog 3 of 5 dagen wachten, ga ook niet eerder testen, al heb ik toch wel een beetje hoop dat het raak is. Maar behalve die buikpijn nergens last van, dus niet onverstandig om er van uit t gaan dat t niet raak is...

Ooooh, dat wachten ook he...

Fijne zondag
Hallo,

Ik heb ineens buikpijn vandaag.Ik zit nu op dag 29 geloof ik.Als ik ongesteld word heb ik dus een kortere cyclus dan vorige maand.

Hadden de zwangeren onder ons ook nog buikpijn op hun NOD terwijl ze al wel zwanger waren.

Dus dat het voelt dat je ongesteld gaat worden?
Heb jij zo een korte cyclus dan Tazzle? Of gebruik jij van die ultragevoelige testen die je iets van 5 dagen voor NOD mag gebruiken?
Tiaraatje, ik heb maar een cyclus van 22 dagen (laatste keer) en vorige maand van 24 dagen, vrij kort dus idd..

Het gevoel dat ik ongesteld ga worden heb ik al een week ofzo, net een soort menstruatiepijn... dus dat is voor mij ook niet echt een goede manier om te merken of ik ongesteld ga worden, heb jij dat al langer of sinds vandaag? Ik denk dat het niet heel veel zegt eigenlijk, iig niet in mijn geval..
Moge dames!

Nou, weer boel bijgeschreven. Ik ben beetje van het weer aan het genieten geweest. Toch gelukt om heel snel (vrijdag al!!) mijn skeelers te scoren. Dus gisteren uitgeprobeerd. Heb ik toch een blaar van 5 cm.... Dus voorlopig mag/kan ik even niet meer skeeleren. En het ging nog wel zo goed! Remmen is beetje moeilijk en een heuveltje naar beneden skeeleren ronduit eng. Maar de slag zelf ging uitermate goed!

Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen, misschien wel wat water opzoeken?

Tiaraatje, wel grapig om te lezen dat je je al te oud gaat voelen voor een derde. En ik begin pas... En ben net zo oud als jij! Dus dat is wel heel verschillend hoe iedereen ernaar kijtk denk ik. In mijn omgeving is iedereen ook ouder, studeren eerst en dan kids. En zelf heb ik eigenlijk nooit kinderen gewilt tot dat ik mijn huidige vriend tegenkwam. Toen zat het gevoel blijkbaar zo geweldig dat ik na een half jaar een enorme hormonen-boost gehad heb. Zo van: 'en nu wil ik kids!" Ik wist niet wat me gebeurde...

Tazzle, in mijn boek over zwanger worden staat dat je 20 minuten met je bekken gedraaid moet liggen of benen omhoog zodat de zwemmertjes de gelegenheid hebben goed door te zwemmen. Dus ik lig met mijn bekken naar boven op mijn rug nog even na. Maar 20 minuten vind ik nog we veel hoor!

De standjes maken ook uit he... Alles als hij er maar diep in gaat is positiever. En jij mag ook al niet bovenop omdat je houdign dan verkeerd is...

Ja, je moet overal aan denken

Ik doe het gewoon voor de lol, met bovenstaande in mijn achterhoofd. Als het maar lekker is toch??? Dan zwemmen ze vast ook veel fijner als ze weten dat ze gewenst zijn

Al die NOD's die OD's worden. Echt niet leuk. Ik leef helemaal met jullie mee! Ik ben nu net begonnen met mijn 2 weken gehelonthouding, dus mijn (N)OD duurt nog even.

Hele fijne zondag, maar dat lutk misschien wel met dit weer...
Inderdaad weer een hoop bijgeschreven in een korte tijd.

Foxymama jammer van de negatieve test. Wie weet was je wel te vroeg.

Anira jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik zou gewoon de 29 dagen aanhouden en de vruchtbare periode wat langer maken, dus de drie dagen eerder er wel bijtellen.

Tiaraatje gezellig dat je weer mee komt schrijven. Ik ken dat gevoel wel hoor, ben een erg ongeduldig typje ook. Baby's en zwanger worden zijn ongeveer heel de dag in mijn gedachten. Kan het maar moeilijk uitbannen op het moment. En mijn cyclus was de eerste keer ook lang, 40 dagen. Maar de tweede ronde ineens 30 dagen. Dus wie weet wat het deze keer gaat brengen.

Thembo lekker gebruik gemaakt van dat je je een stuk lekkerder voelt?

Kiekeboe hoe staat het met de lekkage in je huis? Is het geregeld nu allemaal?

Gisteren zijn we bij mijn schoonouders en schoonzus plus aanverwanten (mijn nichtjes van 2 en 5) op de camping beland waar onze dochter zich lekker afgemat heeft in het zwembadje. En dat ondanks dat we zeiden niks te gaan doen. Schoonmama is uitgebreid aan het vissen geweest of we al bezig zijn voor de tweede....haha laat maar lekker vissen.

Vandaag doen we dan toch echt niks. Deur open dochter in de tuin met de watertafel en ik met een boek buiten.

Van het weekend hadden wij onze klusdagen, maar helaas lag ik met een stevige migraine aanval al heel vroeg op bed. Dikke pech dus deze maand. Meestal betekent het ook dat ik ongesteld word de dag erna dus wie weet.

Heb erg veel last van steken in mijn onderbuik, zo'n beetje boven mijn blaas en zeker als die vol zit doet het echt pijn. Is dat herkenbaar voor iemand van jullie? Meestal zit het aan de linkerkant.

groetjes
Hallo dames!

Hey Tiaraatje, je bent er weer! Kan me wel voorstellen dat je even afstand neemt als je er teveel mee bezig bent. En ja, oud ben je niet natuurlijk. Maar heeft het ook te maken met het leeftijdsverschil tussen je kinderen die steeds groter wordt?

Om antwoord te geven op je vraag; Ik ben een enorme PMS klant. Voel(de) mijn menstruatie op basis van mijn humeur aankomen. Toen ik zwanger was had ik gewoon mijn PMS klachten. En die zijn toch anders dan de schommelingen in een zwangerschap. Buikpijn had ik ook. Op basis van de symptomen had ik ongesteld moeten worden zeg maar. Dus er is echt niks van te zeggen.

Kiekeboe, vreselijk die blaren. Ik heb ook blaargevoelige voeten. Als ik nieuwe schoenen aan heb neem ik de eerste dagen altijd mijn gympen in een plastic tasje mee. Dan kan ik die op de terugweg aan. Zelfs met Ecco schoenen had ik 5 (!!!!!) blaren verdeeld over 2 voeten!

Ik ging na de sex gewoon naar de wc. Qua vruchtbaarheid zijn we blijkbaar een goede match, maar qua geurtjes....... Je waant je nog net niet op de visafslag de volgende ochtend

Hoe is het met de lekkage kiekeboe?

Hier niks bijzonders te melden. Heb het warm, maar ik zal vast de enige niet zijn. Zoon loopt ook met een oververhit rood hoofd rond in alleen luier.

Vanmiddag naar mijn ouders met zoon en even bij mijn oma langs. Een echt keuvelweekendje. Morgen alweer werken, bah. Normaal heb ik wel zin, maar nu.....

Behalve voor het financiele ben ik wel blij dat ik 3 dagen werk hoor! Het zijn echt mijn rustdagen. Het verloopt veel overzichtelijker dan een dag met zoon en ben ook veel minder moe na een dag werken. Dus als het om financiele redenen niet zou hoeven, zou ik toch nog 3 dagen willen werken. Daar heb ik tenminste gesprekken op volwassen niveau. En daar ben ik gewoon Biaha en niet mamaaaaaaaa, mamaaaaa!!!!!!!

Deze verdeling van de week is wat mij betreft perfect!

Ik ga me maar eens aankleden

Tot later
Hallo,

Net ff gezwommen met de kids, hot hot hot.

Ik heb aan de kant gelegen want ik verwacht toch elk moment de menstruatie.

We zien het wel. Ik hoop dat ik zwanger ben maar ja.

En ik weet idd dat ik jong moeder ben geworden, maar omdat er nu 10 jaar tussenzit lijkt het zon enorm verschil. De meeste vrouwen beginnen ook pas rond hun 30ste.

Tazzle, lekker die korte cyclus en watje gelukking ook al 10 dagen korter. dat scheelt al weer wat.

Biaha, je werkdagen zijn ook vaak je rustdagen als je kids hebt he, haha

Als ik werk komt oma oppassen en neemt ze gelijk het hele huis even mee en draait een paar wasjes. Ik zit dan heerlijk rustig op het werk......
Hallo allemaal!

Ben er weer, terug van vakantie met een heerlijke ongesteldheid die aan de gang is. Dus deze ronde gaat aan mij voorbij. Maarrrr, wel een veel kortere cyclus dan vorige maand, nl. 26 dagen ipv 34....!

Geeft allemaal niks. Heb een supervakantie gehad, de kinderen blij, dus wij ook blij.

Heb nog niet alles bijgelezen, maar verder geen zwangeren erbij gekomen dus?

Hoop in de loop van volgende week alles bij te lezen en te reageren op jullie.

Tot schrijfs weer!

Liefs, adventure
Welkom terug,

Mooi dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, jammer van de menstruatie, maar wel een lekkere korte cyclus!
Hee Adventure, hoe was je vakantie? Hopelijk heerlijk uitgerust enzo??

Tiaraatje, dan ben je inderdaad jong moeder geworden. Dat wist ik dan weer niet... Maar 10 jaar ertussen lijkt dan inderdaad wel lang, dat kan ik me helemaal voorstellen! Ik hoop voor je dat je ongesteldheid gewoon niet komt en dat je fijn zwanger bent...

Biaha, die visafslag van jou is wel heeeeel erg goor hoor!!

De lekkage gaan we volgend weekend als het droog is verhelpen. Maar daarvoor krijgen we nog inzicht in het bouwtechnisch rapport dat de koper heeft laten opstellen. Dat rapport komt ergens eind deze week en is ook een ontbindende voorwaarde, dus ik ben heel benieuwd. Ik hoop maar zo dat het niet tegenvalt, want dan hebben we geen verkoop! Of moeten we weer opnieuw onderhandelen.

Jemig, ik vind het vandaag wel heel warm hoor. Het is om te stikken in de tuin! Maar niet miepen, het is tenminste lekker zomers weer!
Kiekeboe, ik was idd heel jong, het was wel gepland (voor zover je zoiets kunt overzien als je zo jong bent).

Tis idd heel warm. Er is hier nog steeds geen druppel gevallen.
Deze 2 sites vond ik terug, misschien wel handig om te gebruiken:

vruchtbaarheidskalender

cycluskalender
quote:kiekeboe23 schreef op 27 juli 2008 @ 18:37:

Biaha, die visafslag van jou is wel heeeeel erg goor hoor!!

Haha, zal ik er dan voor de zekerheid maar even aan toevoegen dat het niet écht zo is?
Hoi iedereen

Adventure leuke vakantie gehad? waar was je ook alweer geweest? Dus op naar de volgende babyronde?

Tiaraatje jij al ongesteld?

Weer van dat heerlijke weer vandaag!! kan eigenlijk wel vrij goed tegen de warmte, en kan ik meteen mooi bijbruinen voor turkije!

Kiekeboe fanatiek aan het skeeleren? leuk is dat he? maar heb zelf ook altijd last van blaren, heb ook erge zweetvoeten dus dat speelt ook wel mee, wel heel vervelend.

Zou vandaag eigenlijk vrij zijn, maar werd gebeld of ik toch even wou komen wegens drukte, ben ff 2 uurtjes geweest, toen was alles wel weer aan de kant, kan ik vanmiddag nog van het zonnetje genieten.

Liefs
Ik durf het bijna niet te typen....

ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit hier nog in totale shock en verbijstering

Klopt die test wel?????????????????
HE TIARAATJE, dat meen je niet!!!!! Van Harte Gefeliciteerd!!!

Had je gevoel dus toch gelijk.

Nu maar snel nog een test halen, om de twijfel weg te nemen?
Wauw!!!!!!! Tiaraatje, gefeliciteerd!! Krijg gewoon kippenvel hier achter mijn computer. Wat ontzettend leuk voor jou en tiaraman!

En tuurlijk klopt die test! Je bent zwanger!
Thanx,

Ben confused. En bezorgd. Stom he.

Heb een dubbele test, dus morgenvroeg nog maar een keer.

T was geen vaag streepje maar een duidelijke, bijna net zo als de controlestreep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven