Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 december 2014 om 22:31
zaterdag 13 december 2014 om 22:31
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 22:19:
Nee, was het maar op de seks pijler, dat zou je het nog kunnen begrijpen. Het zijn stellen die een ander stel zoeken om een dagje mee naar de kerstmarkt te gaan, naar Madurodam of een terrasje pakken. Of het is allemaal code taal en ik word oud.Wat zou er achter codewoord Madurodam schuil gaan?
Nee, was het maar op de seks pijler, dat zou je het nog kunnen begrijpen. Het zijn stellen die een ander stel zoeken om een dagje mee naar de kerstmarkt te gaan, naar Madurodam of een terrasje pakken. Of het is allemaal code taal en ik word oud.Wat zou er achter codewoord Madurodam schuil gaan?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 13 december 2014 om 22:33
zaterdag 13 december 2014 om 22:34
zaterdag 13 december 2014 om 22:38
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 22:36:
Ket, je zou wel wat meer interesse in je beeb mogen tonen
Ja Ket is nog een beetje voorzichtig buiten dit topic.
Maar nu hebben panda's sowieso moeite met seks in ballingschap.
Ket, je zou wel wat meer interesse in je beeb mogen tonen
Ja Ket is nog een beetje voorzichtig buiten dit topic.
Maar nu hebben panda's sowieso moeite met seks in ballingschap.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 22:39
zaterdag 13 december 2014 om 22:40
zaterdag 13 december 2014 om 22:40
quote:ketller schreef op 13 december 2014 @ 22:29:
Paulaner je hoeft het niet te zeggen hoor maar hoe is het zo ver gekomen?
Gr. Forummer van het jaar 2014
Voornamelijk door het niet meer kunnen betalen van de ziektekostenpremie. (zoals velen met ons), mijn ziekte (hartfalen 2x nu) en baanverlies.
Daarna was het voor een niet nader te noemen incassobureau zeer gemakkelijk om ons de doodsteek te geven.
Paulaner je hoeft het niet te zeggen hoor maar hoe is het zo ver gekomen?
Voornamelijk door het niet meer kunnen betalen van de ziektekostenpremie. (zoals velen met ons), mijn ziekte (hartfalen 2x nu) en baanverlies.
Daarna was het voor een niet nader te noemen incassobureau zeer gemakkelijk om ons de doodsteek te geven.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 22:42
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 22:40:
[...]
Ahh verschrikkelijk!!
[...]
Ahh verschrikkelijk!!
zaterdag 13 december 2014 om 22:43
zaterdag 13 december 2014 om 22:44
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 22:40:
[...]
Daarna was het voor een niet nader te noemen incassobureau zeer gemakkelijk om ons de doodsteek te geven.Kort: Klotezooi!
[...]
Daarna was het voor een niet nader te noemen incassobureau zeer gemakkelijk om ons de doodsteek te geven.Kort: Klotezooi!
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.