Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 21:40:

[...]

Had je dat nog niet gedaan dan?? Huiseigenaar van lik-me-versie!Ik ben geen eigenaar
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 21:38:

Kannumnievinde....Lees even terug
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 21:38:

Heel nobel! Tenzij er natuurlijk niets is af te dragen omdat inkomsten lager zijn dan VTLB. Of wanneer er een saneringskrediet is afgesloten. Dan kan het weer wel. Mogelijkheden, mogelijkheden. Maarre... over welk topic gaat dit? Kannumnievinde....http://forum.viva.nl/foru ... doen/list_messages/249470
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 21:36:

[...]

Door de diabetes schijnt.. (is een nieuwe materie voor mij, moet me nog inlezen)

@.Stora Dank.

Van een diabeet kreeg ik te horen dat de makkelijk te verteren zetmelen een groter probleem opleverden dan suikers of alcoholen. Vandaar mijn vraag.

Maar misschien is het nu alleen in de periode om het omlaag en stabiel te krijgen. In ieder geval, succes en veel gezondheid gewenst.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2014 @ 21:36:

[...]

Dus dan zijn de Viva-dames de schulden van TO aan het afbetalen.

Ook nobel
Dank missI, ik kom nooit op de etenpijler. Zou hem dan ook niet hebben gevonden.
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 21:36:

[...]

Door de diabetes schijnt.. (is een nieuwe materie voor mij, moet me nog inlezen)

@.Stora Dank.

In alcoholische dranken kunnen koolhydraten zitten die de bloedsuiker verhogen.

In bier meer dan in wijn of gedestilleerde dranken.

Je mag volgens mij best 'een glaasje', alleen moet je opletten op welk tijdstip van de dag je dat doet, omdat het in eerste instantie je bloedsuikerspiegel kan verlagen. En dat is ook weer niet handig, want dan kun je een hypo krijgen.
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 21:46:

Dank missI, ik kom nooit op de etenpijler. Zou hem dan ook niet hebben gevonden.

Jij bent toch niet zo'n pennenlikker he ?

Grapje!
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 21:46:

Het staat op de Eten-pijler omdat ze vroeg om tips om 5 monden met Kerst te voeden van 10 euro.

Maar toen heeft iemand dus voorgesteld om allemaal één euro in een Kerstkaart te sturen.

Vandaar nu deze 'discussie' in Napraat.
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 21:17:

[...]

Het allerbeste is om dit te melden bij de wsnp bewindvoerder, om de boel zuiver te houden. Strikt gezien dient alles boven VTLB ( vrij te laten bedrag) naar de boedelafdracht (schuldeisers) te gaan.Hoe zit het met pakjes opsturen? Mag dat wel? Speelgoed bijvoorbeeld?
Life is short. Eat dessert first.
Dat lijkt me toch wel, doornroosje.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Lv, ik ben geen pennenlikker. Sterker nog, ik lees daar dat ze met 5 man van 70 euro moeten rondkomen. Als bewindvoerder had ik alle registers opengetrokken om hen te helpen een potje aan te leggen. Ik vraag altijd naar lange termijn wensen en kijk of die realiseerbaar zijn.

Doornroosje: ook pakjes worden eerst doorgestuurd naar de wsnp bewindvoerder en daarna doorgestuurd. Last zal de TO er niet mee krijgen, tenzij het duur speelgoed is wat je op mp weer kan verkopen, bijvoorbeeld. Alles staat of valt met hoe de bewindvoerder erin staat.
Ik zit op TLC Extreme Cheapskates te kijken. Heel intrigerend. Zou ook wat voor die TO zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2014 @ 21:47:

[...]

In alcoholische dranken kunnen koolhydraten zitten die de bloedsuiker verhogen.

In bier meer dan in wijn of gedestilleerde dranken.

Je mag volgens mij best 'een glaasje', alleen moet je opletten op welk tijdstip van de dag je dat doet, omdat het in eerste instantie je bloedsuikerspiegel kan verlagen. En dat is ook weer niet handig, want dan kun je een hypo krijgen.

Hypo krijgen is idd niet handig, dus even kalm aan hier, Harry heeft ook een punt, het moet even stabiel worden.

Maar met de kerst en in combinatie met mijn nick, niet handig.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:merano schreef op 13 december 2014 @ 21:52:

Dat lijkt me toch wel, doornroosje.Dat dacht ik toch ook. Lijkt me niet dat ze daar iets tegen kunnen hebben. Het is toch geen geld hè.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 21:54:

Lv, ik ben geen pennenlikker. Sterker nog, ik lees daar dat ze met 5 man van 70 euro moeten rondkomen. Als bewindvoerder had ik alle registers opengetrokken om hen te helpen een potje aan te leggen. Ik vraag altijd naar lange termijn wensen en kijk of die realiseerbaar zijn.

Doornroosje: ook pakjes worden eerst doorgestuurd naar de wsnp bewindvoerder en daarna doorgestuurd. Last zal de TO er niet mee krijgen, tenzij het duur speelgoed is wat je op mp weer kan verkopen, bijvoorbeeld. Alles staat of valt met hoe de bewindvoerder erin staat.Weet ik toch schat. Ik hou nou eenmaal van grapjes . Denk je nou echt dat ik hier zo om jouw inbreng zou zijn gaan loeien als ik had gedacht dat je een pennenlikker was? Nou dan.
Ik dacht dat Paulaner een gitaarmerk was
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 21:54:

Wij met 6 van ¤90, en helaas blijkt iedere week weer dat we het daarvan niet redden.

En dan komt de wsnp er nog aan, waarvan ik met grote vrees verwacht dat het dan nog minder word.

Maar wie dan ziet dan leeft maar even. eerst de voorliggende problemen maar eens oplossen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 21:54:

Ik zit op TLC Extreme Cheapskates te kijken. Heel intrigerend. Zou ook wat voor die TO zijn. Wanneer komt dat weer? Ik heb nog altijd de afspraak met mijn dochter staan om samen te kijken, maar ze is weer eens uit logeren.
Het staat nu op. Ik was aan het zappen en dit intrigeert me mateloos.
Persoonlijk zou ik door de bomen het bos al lang niet meer zien met de hoeveelheid tips die er nu gegeven worden in dat topic.

Mijn god zeg...
Oh, het is afgelopen. Jammer.
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 21:57:

[...]

Wij met 6 van ¤90, en helaas blijkt iedere week weer dat we het daarvan niet redden.

En dan komt de wsnp er nog aan, waarvan ik met grote vrees verwacht dat het dan nog minder word.

Maar wie dan ziet dan leeft maar even. eerst de voorliggende problemen maar eens oplossen.

Is er nu beslag gelegd op inkomen? Dan leven jullie nu van de beslagvrije voet. In de wsnp gaan alle beslagen eraf en gaan jullie leven van de vtlb (vrij te laten bedrag) die is hoger omdat er ook ruimte wordt gelaten voor sparen. En dan is het daarna ook nog eens de vraag of jullie een saneringskrediet krijgen (= gemeente schiet bedrag voor dat jullie mogen afbetalen) of een schuldregeling( = 36 maanden lang al het inkomen boven vtlb afdragen aan de boedel) Soms kan het ruimer worden daardoor.

En LV ik had door dat het een grapje was hoor
Ik vind contact oproepjes van stellen altijd een beetje weird. Alsof je aan elkaar vastgegroeid bent ofzo.
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 22:09:

Ik vind contact oproepjes van stellen altijd een beetje weird. Alsof je aan elkaar vastgegroeid bent ofzo.Dat is toch gewoon om een trio te scoren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven