Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 december 2014 om 23:56
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 23:53:
ik wil ook net als mrsW 20 cm kwijt 15 cm is ook goed
welk recept moet ik daarvoor hebben?
(hier mag ik dat toch wel vragen?)Gewoon twee dagen per week 24 uur vasten, kost je ook geen geld. Ik ben wel helemaal paleo gaan eten, maar als Nien met twee dagen vasten dertig kilo eraf kan krijgen, waarom jij dan niet.
(hier mag ik dat toch wel vragen?)Gewoon twee dagen per week 24 uur vasten, kost je ook geen geld. Ik ben wel helemaal paleo gaan eten, maar als Nien met twee dagen vasten dertig kilo eraf kan krijgen, waarom jij dan niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 13 december 2014 om 23:59
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 23:36:
[...]
Pannenkoekenmix? Ben je gek. gewoon zo'n schudflesje. En ik ga ook niks zelf knutselen hoor, ik ben alleen op zoek naar nieuwe combinaties zeg maar. En iets met vis, voor Mij.Aubergineschijfje met een klont gorgonzola, dat vind ik lekker met gourmetten. Of vis gratineren met kaas ofzo.
[...]
Pannenkoekenmix? Ben je gek. gewoon zo'n schudflesje. En ik ga ook niks zelf knutselen hoor, ik ben alleen op zoek naar nieuwe combinaties zeg maar. En iets met vis, voor Mij.Aubergineschijfje met een klont gorgonzola, dat vind ik lekker met gourmetten. Of vis gratineren met kaas ofzo.
zaterdag 13 december 2014 om 23:59
zondag 14 december 2014 om 00:01
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 23:53:
(hier mag ik dat toch wel vragen?)
Neem een grote aardappel. Eén die precies blijft hangen in je huig. Kook die beetgaar. Niet snijden, prakken of pureren. In één keer doorslikken.
Ik zal ook even Googlen naar een recept voor gebakken spons in knoflookolie.
(hier mag ik dat toch wel vragen?)
Neem een grote aardappel. Eén die precies blijft hangen in je huig. Kook die beetgaar. Niet snijden, prakken of pureren. In één keer doorslikken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 23:54:
[...]
Pannenkoekenbeslag heb je toch zo gemaakt, wat bloem, melk, ei, snufje zout, kloppen met de garde (of schudden in een flesje) en klaar. Je gaat toch je kinderen geen melk van een stobberkoe en een stobberei geven?Wat zijn dat?
[...]
Pannenkoekenbeslag heb je toch zo gemaakt, wat bloem, melk, ei, snufje zout, kloppen met de garde (of schudden in een flesje) en klaar. Je gaat toch je kinderen geen melk van een stobberkoe en een stobberei geven?Wat zijn dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 23:54:
[...]
Pannenkoekenbeslag heb je toch zo gemaakt, wat bloem, melk, ei, snufje zout, kloppen met de garde (of schudden in een flesje) en klaar. Je gaat toch je kinderen geen melk van een stobberkoe en een stobberei geven?Dat krijgen ze hier normaal ook, vrees ik. Het moet hier goedkoop, goedkoper, goedkoopst, en stom genoeg zijn de beroerdste dingen het goedkoopst. Maar ze zijn nooit ziek, en ook al niet dik. Dus ik doe toch iets goed .
[...]
Pannenkoekenbeslag heb je toch zo gemaakt, wat bloem, melk, ei, snufje zout, kloppen met de garde (of schudden in een flesje) en klaar. Je gaat toch je kinderen geen melk van een stobberkoe en een stobberei geven?Dat krijgen ze hier normaal ook, vrees ik. Het moet hier goedkoop, goedkoper, goedkoopst, en stom genoeg zijn de beroerdste dingen het goedkoopst. Maar ze zijn nooit ziek, en ook al niet dik. Dus ik doe toch iets goed .
zondag 14 december 2014 om 00:02
quote:SuzanneSuus schreef op 13 december 2014 @ 23:54:
[...]
Misschien klink ik verwend. Ik krijg al járen kaartjes en ga om het jaar, het andere jaar geef ik ze weg. Ik vind het steeds nèt iets minder worden.
Maar het is wel een mooie show en als je nog nooit naar een groot circus bent geweest is het indrukwekkend, letterlijk.
Verleden jaar zaten we naast mensen die heel goedkoop kaartjes hadden via de ANWB en Ing-rentepunten.Heb ik! Waar moeten we zitten?
[...]
Misschien klink ik verwend. Ik krijg al járen kaartjes en ga om het jaar, het andere jaar geef ik ze weg. Ik vind het steeds nèt iets minder worden.
Maar het is wel een mooie show en als je nog nooit naar een groot circus bent geweest is het indrukwekkend, letterlijk.
Verleden jaar zaten we naast mensen die heel goedkoop kaartjes hadden via de ANWB en Ing-rentepunten.Heb ik! Waar moeten we zitten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 14 december 2014 om 00:03
weet je wat lekker is. je maakt zo'n beslag met bier en dan dip je daar courgetteschijven in en die frituur je dan in zonnebloemolie
als je aubergine lekker vindt kan je die ook doen\
en dan een fris dipsausje met bieslookstreepjes.
ik raad je wel aan om in al je dipsauzen knoflook te doen. is lekker!
en rond kerst/nieuwjaar doe je schijven appels in die beslag
en ipv dipsaus knoflook gooi je er poedersuiker overheen
als je aubergine lekker vindt kan je die ook doen\
en dan een fris dipsausje met bieslookstreepjes.
ik raad je wel aan om in al je dipsauzen knoflook te doen. is lekker!
en rond kerst/nieuwjaar doe je schijven appels in die beslag
en ipv dipsaus knoflook gooi je er poedersuiker overheen
zondag 14 december 2014 om 00:04
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 23:59:
als ik 30 kilo ga verliezen kan ik een privetopic gaan starten dus dat doen we maar niet,
ik zoek wel doorzettingsvermogen.
maar serieus, als ik 2 dagen pw vast en amper beweging heb (sporten gaat het voor mij echt niet worden, evenals wandelen er niet in zit) hoelang doe ik dan over een cm of 10?Bij mij ging het met 5:2 echt rap. Half jaartje ofzo? Veel sport en beweging zat er bij mij niet in omdat ik zoveel mogelijk tijd met Brutus wilde doorbrengen thuis en die had aan een rondje over de werft al genoeg. Eigenlijk had ie aan de rollator gemoeten de laatste maanden.
als ik 30 kilo ga verliezen kan ik een privetopic gaan starten dus dat doen we maar niet,
ik zoek wel doorzettingsvermogen.
maar serieus, als ik 2 dagen pw vast en amper beweging heb (sporten gaat het voor mij echt niet worden, evenals wandelen er niet in zit) hoelang doe ik dan over een cm of 10?Bij mij ging het met 5:2 echt rap. Half jaartje ofzo? Veel sport en beweging zat er bij mij niet in omdat ik zoveel mogelijk tijd met Brutus wilde doorbrengen thuis en die had aan een rondje over de werft al genoeg. Eigenlijk had ie aan de rollator gemoeten de laatste maanden.
zondag 14 december 2014 om 00:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 december 2014 @ 00:01:
[...]
vooral dat laatste klinkt goed
ik had ooit een vriendin die we spons noemden, omdat ze zoop als een ketter
[...]
vooral dat laatste klinkt goed
ik had ooit een vriendin die we spons noemden, omdat ze zoop als een ketter
zondag 14 december 2014 om 00:07
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2014 @ 00:01:
[...]
Dat krijgen ze hier normaal ook, vrees ik. Het moet hier goedkoop, goedkoper, goedkoopst, en stom genoeg zijn de beroerdste dingen het goedkoopst. Maar ze zijn nooit ziek, en ook al niet dik. Dus ik doe toch iets goed .Ik heb normaal altijd kant-en-klare
[...]
Dat krijgen ze hier normaal ook, vrees ik. Het moet hier goedkoop, goedkoper, goedkoopst, en stom genoeg zijn de beroerdste dingen het goedkoopst. Maar ze zijn nooit ziek, en ook al niet dik. Dus ik doe toch iets goed .Ik heb normaal altijd kant-en-klare
Ik val als een gek af sinds ik post ben gaan sorteren. Om te beginnen moet ik er veertien kilometer voor fietsen, enkele reis. En dan mag ik daar de hele dag met van die stapels tijdschriften gooien. Ik ben in een paar maanden tijd al drie kledingmaten kwijt, en ik ben er geen kruimel minder om gaan eten .
zondag 14 december 2014 om 00:09
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 00:04:
[...]
Bij mij ging het met 5:2 echt rap. Half jaartje ofzo? Veel sport en beweging zat er bij mij niet in omdat ik zoveel mogelijk tijd met Brutus wilde doorbrengen thuis en die had aan een rondje over de werft al genoeg. Eigenlijk had ie aan de rollator gemoeten de laatste maanden.
klinkt goed
en helaas ook slecht, maar je was goed voor hem
ik ga even een goed excuus zoeken om door te zetten!
[...]
Bij mij ging het met 5:2 echt rap. Half jaartje ofzo? Veel sport en beweging zat er bij mij niet in omdat ik zoveel mogelijk tijd met Brutus wilde doorbrengen thuis en die had aan een rondje over de werft al genoeg. Eigenlijk had ie aan de rollator gemoeten de laatste maanden.
klinkt goed
en helaas ook slecht, maar je was goed voor hem
ik ga even een goed excuus zoeken om door te zetten!
zondag 14 december 2014 om 00:09
zondag 14 december 2014 om 00:10
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 00:07:
[...]
Knoflookgarnalen! Schijfjes knoflook, garnalen, gedroogde chili, flink wat olijfolie en een beetje zeezout. Hartstikke lekker!En bedankt he. Mijn viswens is vervuld, al is een garnaal dan strikt genomen geen vis. Wat voor garnalen raad je aan?
[...]
Knoflookgarnalen! Schijfjes knoflook, garnalen, gedroogde chili, flink wat olijfolie en een beetje zeezout. Hartstikke lekker!En bedankt he. Mijn viswens is vervuld, al is een garnaal dan strikt genomen geen vis. Wat voor garnalen raad je aan?
zondag 14 december 2014 om 00:11
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2014 @ 00:04:
Oh, plakjes knoflook op de gourmet! Dat is een idee!http://wessalicious.com/kastanje-champi ... t-de-oven/
Dit stinkt is vast ook lekker.
Oh, plakjes knoflook op de gourmet! Dat is een idee!http://wessalicious.com/kastanje-champi ... t-de-oven/
Dit stinkt is vast ook lekker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.