Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Star schreef op 14 december 2014 @ 19:16:

Ik geloof dus helemaal niets van die kanker.

http://forum.viva.nl/foru ... eemd/list_messages/249545Ik twijfelde ook aan de geloofwaardigheid. Zeker nadat ook blijkt dat ze al 2 jaar depressief zou zijn en nu dus sinds een jaar kanker.
quote:Yavanna schreef op 14 december 2014 @ 19:27:

[...]

Waarom niet Star? Kan TO nu niet loepen, lukt me niet mobiel.Zie de opmerking van Stora (die ik niet eens had gezien trouwens) en andere topics. Ze is al twee jaar psychisch niet in orde.
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 19:18:

[...]

Ik las dat zij ook een keer "om aandacht te trekken" d'r auto de sloot in heeft gereden waarna de traumahelikopter moest komen Ik breek even in bij jullie, als dat mag hoor

Was zij dat ja, ik heb daar nog wel eens aan terug gedacht.

Dat vond ik echt het aller sneuste wat in dat topic geschreven werd.

Dan zitten er meerdere steken in je bovenkamer los.
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 19:31:

[...]

Ja, in het topic "Wat is het ergste wat jij ooit gedaan heb voor aandacht". Wel een oud topic volgens mij.Wat bizar. Wat kost dat wel niet, snap de twijfels nu wat meer. Ken de TO niet (herinner me er niks van) en de OP leek me redelijk.
Jullie hoeven hier niet 'in te breken'. Dit is geen groepje, maar een topic geopend door de mods, iedereen mag hier roeptoeteren en de orde zal dan niet meteen verstoord zijn. Punt................
ik kan daar best om lachen, zo een aktie
Wie durft er een topic te openen van de top 3 van topics van 2014? Dus persoonlijk van forummers. En dan even een korte toelichting waarom (positief al dan negatief).

Dus bv.

1) Stormt het bij jullie al?

Dat vond ik een leuk topic wat bij mij stormde het nog niet

2) Ik ga vreemd met m'n baas

Dat vond ik een dom topic, ik was nl. de baas

3) Welke pumps bij dit jurkje?

Leuk topic want ik hou van roze koeken.

Zoiets maar dan dus wat serieuzer. Of is dat stom?
In ieder geval tot de tabel af is en in de OP staat, dan is het officieel niet meer gewenst mee te praten.
quote:Amaqanda schreef op 14 december 2014 @ 19:48:

In ieder geval tot de tabel af is en in de OP staat, dan is het officieel niet meer gewenst mee te praten.En aangezien niemand hier een tabel kan maken kan je dus áltijd mee blijven schrijven.
nou weet je, ik wil nu echt wel dat ze serieus die lap text van de op hier verwijderen

en dan ip daarvan de laatste reply van de vorige page plaatsen

ik had dus net mooi de vraag over die laatste missende pagina(s) van iemands profiel gemist.
quote:Yavanna schreef op 14 december 2014 @ 19:27:

[...]

Waarom niet Star? Kan TO nu niet loepen, lukt me niet mobiel.Mobiel loepen kan tegenwoordig prima hoor. Via het pijltje naast iemands nick. Zo'n beetje het enige voordeel van het verdwijnen van de app
Ja Fluim, ik dacht al dat ik onder de negeer stond
quote:Amaqanda schreef op 14 december 2014 @ 19:47:

Jullie hoeven hier niet 'in te breken'. Dit is geen groepje, maar een topic geopend door de mods, iedereen mag hier roeptoeteren en de orde zal dan niet meteen verstoord zijn. Punt................Ik heb het doorgekrast, zal het niet meer doen
voor de mobielingen onder ons, leest dst nou prettig op je mobiel zo dit forum??

ik kan me niet voorstellen dat ik dat aangenaam vind op een 4 of 5 incher zo in de bank.
Ik ben maar amandelijs gaan maken, er gebeurt hier verder toch niks
ja nou ik dacht ook waarom geeft ze me nou geen antwoord
quote:fluim schreef op 14 december 2014 @ 19:53:

voor de mobielingen onder ons, leest dst nou prettig op je mobiel zo dit forum??

ik kan me niet voorstellen dat ik dat aangenaam vind op een 4 of 5 incher zo in de bank.Nee leest voor geen meter. Ik doe het ook alleen even in bed voor ik de luiken sluit.
Mmmm, amandelijs! Met buisjes?
oldwood, ik vind dat zo'n lelijke baby. doe je dat express?
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 19:54:

Mmmm, amandelijs! Met buisjes?Zonder de buisjes
ohohoh direkt is het eigen kind...
quote:fluim schreef op 14 december 2014 @ 19:53:

ik kan me niet voorstellen dat ik dat aangenaam vind op een 4 of 5 incher zo in de bank.

Leest niet handig, meestal gebruik ik mobiel savonds, aangezien man dan de iPad heeft en laptop kapot is.

Je raakt er gewend aan.
quote:fluim schreef op 14 december 2014 @ 19:55:

quote:fluim schreef op 14 december 2014 @ 19:55:

Hij is wel lief toch

En nee hoor, niet mijn eigen kind, dan had hij meer op man geleken hoor.
ik had hem een roze muts over zn kop getrokken, serieus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven