Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 14 december 2014 om 19:36
quote:Star schreef op 14 december 2014 @ 19:16:
Ik geloof dus helemaal niets van die kanker.
http://forum.viva.nl/foru ... eemd/list_messages/249545Ik twijfelde ook aan de geloofwaardigheid. Zeker nadat ook blijkt dat ze al 2 jaar depressief zou zijn en nu dus sinds een jaar kanker.
Ik geloof dus helemaal niets van die kanker.
http://forum.viva.nl/foru ... eemd/list_messages/249545Ik twijfelde ook aan de geloofwaardigheid. Zeker nadat ook blijkt dat ze al 2 jaar depressief zou zijn en nu dus sinds een jaar kanker.
zondag 14 december 2014 om 19:41
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 19:18:
[...]
Ik las dat zij ook een keer "om aandacht te trekken" d'r auto de sloot in heeft gereden waarna de traumahelikopter moest komen Ik breek even in bij jullie, als dat mag hoor
Was zij dat ja, ik heb daar nog wel eens aan terug gedacht.
Dat vond ik echt het aller sneuste wat in dat topic geschreven werd.
Dan zitten er meerdere steken in je bovenkamer los.
[...]
Ik las dat zij ook een keer "om aandacht te trekken" d'r auto de sloot in heeft gereden waarna de traumahelikopter moest komen Ik breek even in bij jullie, als dat mag hoor
Was zij dat ja, ik heb daar nog wel eens aan terug gedacht.
Dat vond ik echt het aller sneuste wat in dat topic geschreven werd.
Dan zitten er meerdere steken in je bovenkamer los.
zondag 14 december 2014 om 19:42
zondag 14 december 2014 om 19:48
Wie durft er een topic te openen van de top 3 van topics van 2014? Dus persoonlijk van forummers. En dan even een korte toelichting waarom (positief al dan negatief).
Dus bv.
1) Stormt het bij jullie al?
Dat vond ik een leuk topic wat bij mij stormde het nog niet
2) Ik ga vreemd met m'n baas
Dat vond ik een dom topic, ik was nl. de baas
3) Welke pumps bij dit jurkje?
Leuk topic want ik hou van roze koeken.
Zoiets maar dan dus wat serieuzer. Of is dat stom?
Dus bv.
1) Stormt het bij jullie al?
Dat vond ik een leuk topic wat bij mij stormde het nog niet
2) Ik ga vreemd met m'n baas
Dat vond ik een dom topic, ik was nl. de baas
3) Welke pumps bij dit jurkje?
Leuk topic want ik hou van roze koeken.
Zoiets maar dan dus wat serieuzer. Of is dat stom?
zondag 14 december 2014 om 19:51
zondag 14 december 2014 om 19:52
zondag 14 december 2014 om 19:53
quote:fluim schreef op 14 december 2014 @ 19:53:
voor de mobielingen onder ons, leest dst nou prettig op je mobiel zo dit forum??
ik kan me niet voorstellen dat ik dat aangenaam vind op een 4 of 5 incher zo in de bank.Nee leest voor geen meter. Ik doe het ook alleen even in bed voor ik de luiken sluit.
voor de mobielingen onder ons, leest dst nou prettig op je mobiel zo dit forum??
ik kan me niet voorstellen dat ik dat aangenaam vind op een 4 of 5 incher zo in de bank.Nee leest voor geen meter. Ik doe het ook alleen even in bed voor ik de luiken sluit.
zondag 14 december 2014 om 19:56
quote:fluim schreef op 14 december 2014 @ 19:53:
ik kan me niet voorstellen dat ik dat aangenaam vind op een 4 of 5 incher zo in de bank.
Leest niet handig, meestal gebruik ik mobiel savonds, aangezien man dan de iPad heeft en laptop kapot is.
Je raakt er gewend aan.
ik kan me niet voorstellen dat ik dat aangenaam vind op een 4 of 5 incher zo in de bank.
Leest niet handig, meestal gebruik ik mobiel savonds, aangezien man dan de iPad heeft en laptop kapot is.
Je raakt er gewend aan.