Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
klinkt ook lekker, suikerspin
quote:GrannyWeatherwax schreef op 14 december 2014 @ 18:52:

[...]

Doe eens een linkje, ik kan het niet vinden

Ik geloof dat dit topic wordt bedoeld.

Heb de postings van Elle gevonden, maar de fittie...?

elle5460 in "Mijn man is verliefd op een ander"
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Steinbeck schreef op 14 december 2014 @ 13:35:

[...]

Gesproken over manieren van eten die ervoor zorgen dat je afvalt, bijv. 5:2 en paleo.

Ik ben hier wellicht veel te simpel in. Mijn lijf geeft aan als er energie in moet, datgene waar ik op dat moment trek in heb dat maak ik (en eet ik) en verder kan ik overal vanaf blijven. Dat kan inhouden dat ik weken onwijs veel groenten eet, in de zomer heel veel fruit eet en voor de rest aanvul met waar ik zin in heb. Ik hou niet zo van warm eten, dus dat moet vooral praktisch zijn, brood waardeer ik meer. De sport die ik graag zou willen doen (nou ja, mijn hele top 3) is in deze omgeving niet te vinden. Dus nu geen sport, dat compenseer ik wel met veel en intensieve seks.

Mijn gewicht is minder afhankelijk van mijn eetpatroon als wel van mijn emotionele gesteldheid.
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 18:59:

[...]

Nou, als je iemand loept met bv. een forumgeschiedenis van 35 pagina's aan reacties. Waarom kan je dan nooit helemaal terug naar het begin? Je krijgt dan te zien "foutmelding, wij kunnen u deze pagina niet tonen" o.i.d.Klopt, soms zelfs de eerste 3 pagina's. Raar
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 14:50:

Iedereen komt naar Stora [img]http://z3.ifrm.com/253/91/0/e391791/e391791.gif[/img]Tijd om een B&B te beginnen? Aanloop zat. Gewoon een belachelijke prijs vragen en 50% reductie geven als ze 4 uur per dag meewerken
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2014 @ 19:00:

[...]

Ik geloof dat dit topic wordt bedoeld.

Heb de postings van Elle gevonden, maar de fittie...?

elle5460 in "Mijn man is verliefd op een ander"

Pagina eerder.

Ze zitten elkaar vaak in de haren ( al weet ik dat ze wel eens via pb'en hebben willen daten ofzo).

Ik vind het soms storend dat ze andermans topic verstieren door het kinderachtige gedoe.

Oh nee:

.......
Je bent zelf een theepot
quote:Fangtasia schreef op 14 december 2014 @ 19:11:

[...]

Tijd om een B&B te beginnen? Aanloop zat. Gewoon een belachelijke prijs vragen en 50% reductie geven als ze 4 uur per dag meewerken

Iedereen mag gewoon komen logeren hoor.

Ik vraag alleen wel ¤5,- voor het gebruik van de wasmachine.
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 18:59:

[...]

Nou, als je iemand loept met bv. een forumgeschiedenis van 35 pagina's aan reacties. Waarom kan je dan nooit helemaal terug naar het begin? Je krijgt dan te zien "foutmelding, wij kunnen u deze pagina niet tonen" o.i.d.Dat zijn de verwijderde berichten. Ik heb er intussen geloof ik twintig pagina's van .
Ik geloof dus helemaal niets van die kanker.

http://forum.viva.nl/foru ... eemd/list_messages/249545
quote:Fangtasia schreef op 14 december 2014 @ 19:05:

[...]

Dus nu geen sport, dat compenseer ik wel met veel en intensieve seks.

Mijn gewicht is minder afhankelijk van mijn eetpatroon als wel van mijn emotionele gesteldheid.

Thanks for sharing

V.w.b. die laatste zin, dat is bij mij ook zo, alleen zet het aan bij mij. Alsof mijn lijf denkt 'alles bewaren want je weet niet wat er gaat gebeuren'. Zo jammer.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2014 @ 18:51:

[...]

Nee, ik denk dat ze gefrusteerd is door verkeerde kerels.Die ze zelf uitkiest.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Star schreef op 14 december 2014 @ 19:16:

http://forum.viva.nl/foru ... eemd/list_messages/249545Ik las dat zij ook een keer "om aandacht te trekken" d'r auto de sloot in heeft gereden waarna de traumahelikopter moest komen
quote:Bieb2.0 schreef op 14 december 2014 @ 16:32:

[...]

Ah dank. Die schrijf ik even op. Zit niet in de box die ik net besteld heb maar wel het proberen waard dus.Calvin Klein - One is een van mijn favorieten. Parfum van Salvator (Shine & nog iets, of zoiets ) ook heel lekker (en zacht en moeilijk te krijgen). En Deep Red van Hugo Boss.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2014 @ 19:14:

[...]

Dat zijn de verwijderde berichten. Ik heb er intussen geloof ik twintig pagina's van .O, echt? Ja, dat klinkt wel plausibel.
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 19:18:

[...]

Ik las dat zij ook een keer "om aandacht te trekken" d'r auto de sloot in heeft gereden waarna de traumahelikopter moest komen Ah ok, dan klopt mijn vermoeden dus.
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 19:13:

[...]

Iedereen mag gewoon komen logeren hoor.

Ik vraag alleen wel ¤5,- voor het gebruik van de wasmachine.Wij zijn al druk aan het zoeken, willen echt zo graag dat land eens bezoeken. En natuurlijk mag je een lijstje doorgeven met Hollandse dingen die je graag wil hebben.
quote:Fangtasia schreef op 14 december 2014 @ 19:19:

[...]

Calvin Klein - One is een van mijn favorieten. Parfum van Salvator (Shine & nog iets, of zoiets ) ook heel lekker (en zacht en moeilijk te krijgen). En Deep Red van Hugo Boss.

One, heb ik ook Lekker spray maar raak licht geurtje.

Eigenlijk heb ik best veel
quote:Star schreef op 14 december 2014 @ 18:54:

[...]

Elle met al die cijfers? Die spoort echt niet. Volgens mij is ze de helft van de tijd bezopen.En de puntjes.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ik draag vanille mandarijn olie in de winter.

[...]

Ik las dat zij ook een keer "om aandacht te trekken" d'r auto de sloot in heeft gereden waarna de traumahelikopter moest komen Chique!
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Star schreef op 14 december 2014 @ 19:16:

http://forum.viva.nl/foru ... eemd/list_messages/249545Waarom niet Star? Kan TO nu niet loepen, lukt me niet mobiel.
Nou Brutus, ik zie dat er leuke vakantieplannen voor je gemaakt worden

[...]

Ik las dat zij ook een keer "om aandacht te trekken" d'r auto de sloot in heeft gereden waarna de traumahelikopter moest komen He? Echt waar?!
quote:Yavanna schreef op 14 december 2014 @ 19:28:

[...]

He? Echt waar?!Ja, in het topic "Wat is het ergste wat jij ooit gedaan heb voor aandacht". Wel een oud topic volgens mij.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 december 2014 @ 14:32:

[...]

Ik ben ook niet zo van de groepsdingetjes, maar ik vind bootcamp/HIIT trainingen toch wel heel leuk.

Maar dat is ook omdat je vooral vanuit je eigen kracht en conditie aan het werk bent.

En niet met van die fitnessapparaten ofzo. Daar vind ik ook echt geen bal aan.

Nog aan het bijlezen.

Doe je die bootcamp/HIIT op de sportschool of ook thuis? Als je dit ook thuis doet, welke doe je dan?
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven