Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 december 2014 om 18:14
@Elfje: ja precies. Voor hoogtijdagen heb ik ook wel iets hoor, iets heel goedkoops (ik weet het merk niet eens ) . Daar doe ik dan een beetje van op mijn polsen, zodat ik het eigenlijk alleen zelf ruik voor de feestelijkheid.
Make-up heb ik ook nauwelijks. Een oogpotloodje en een mascara, daarmee houdt het wel op. De rest leen ik wel van mijn dochter in noodgevallen.
Make-up heb ik ook nauwelijks. Een oogpotloodje en een mascara, daarmee houdt het wel op. De rest leen ik wel van mijn dochter in noodgevallen.
zondag 14 december 2014 om 18:18
Goed aangebrachte parfum ruik je als je dicht bij iemand staat, het is iets intiems. Door de inhoud van een fles liggen rollen als een varken in de modder en iedereen de adem benemen is asociaal. Als je een geur langer draagt dan ruik je hem zelf minder en is de verleiding om teveel op te spuiten groot. Veel mensen vergeten ook dat alles geurt, deodorant, bodylotion, haarspul, crème, waspoeder, dan krijg je zo n bonte geurkermis op en aan je lijf.
Ye ken.
zondag 14 december 2014 om 18:21
quote:Steinbeck schreef op 14 december 2014 @ 17:50:
Heel amusant trouwens, een hissiefit tussen Elle en Markovic. Dat zijn nu echt de twee extremen als het gaat over hoe mannen in elkaar zitten. Ik moet er wel om lachen. (topic man is verliefd op een ander)Die ellen is echt van God los zeg. Wat gebruikt zij?
Heel amusant trouwens, een hissiefit tussen Elle en Markovic. Dat zijn nu echt de twee extremen als het gaat over hoe mannen in elkaar zitten. Ik moet er wel om lachen. (topic man is verliefd op een ander)Die ellen is echt van God los zeg. Wat gebruikt zij?
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 14 december 2014 om 18:33
quote:GrannyWeatherwax schreef op 14 december 2014 @ 18:08:
Voor de liefhebber van zachte luchtjes: Laura van Laura Biagiotti.
jaaa die heb ik!
verder cool water van davidoff
de nieuwe in gouden verpakking staat op mn boodschappenlijst
juicy couture vive la juicy en nog wat gezapige titels (peace...........)
en ik wil die roze fles van hugo boss, de meeste anderen heb ik er al van
maar als ik langs de DA loop spuit ik altijd even mn nek en jas vol met die roze
ik ben van de fleurige fruitige
en uiteraard een hele goede avond, rise & shine.
Voor de liefhebber van zachte luchtjes: Laura van Laura Biagiotti.
jaaa die heb ik!
verder cool water van davidoff
de nieuwe in gouden verpakking staat op mn boodschappenlijst
juicy couture vive la juicy en nog wat gezapige titels (peace...........)
en ik wil die roze fles van hugo boss, de meeste anderen heb ik er al van
maar als ik langs de DA loop spuit ik altijd even mn nek en jas vol met die roze
ik ben van de fleurige fruitige
en uiteraard een hele goede avond, rise & shine.
zondag 14 december 2014 om 18:40
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 18:24:
Maar ik stoor me er meestal ook niet aan als ik een parfumwolk bij iemand ruik, tenzij het echt een vreselijke geur is.
Nou dat laatste idd.
Ik liep gisteren in de supermarkt achter zo'n grijze golf met zo'n onwijs gore poederachtige lucht gelijk misselijk.
Maar ik stoor me er meestal ook niet aan als ik een parfumwolk bij iemand ruik, tenzij het echt een vreselijke geur is.
Nou dat laatste idd.
Ik liep gisteren in de supermarkt achter zo'n grijze golf met zo'n onwijs gore poederachtige lucht gelijk misselijk.
zondag 14 december 2014 om 18:42
zondag 14 december 2014 om 18:49
quote:Steinbeck schreef op 14 december 2014 @ 17:50:
Heel amusant trouwens, een hissiefit tussen Elle en Markovic. Dat zijn nu echt de twee extremen als het gaat over hoe mannen in elkaar zitten. Ik moet er wel om lachen. (topic man is verliefd op een ander)In welk topic?
Ik vind Elle sowieso nogal vreemd. Ik kan haar postings ook niet volgen omdat ze zo raar schrijft.
Heel amusant trouwens, een hissiefit tussen Elle en Markovic. Dat zijn nu echt de twee extremen als het gaat over hoe mannen in elkaar zitten. Ik moet er wel om lachen. (topic man is verliefd op een ander)In welk topic?
Ik vind Elle sowieso nogal vreemd. Ik kan haar postings ook niet volgen omdat ze zo raar schrijft.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 14 december 2014 om 18:50
zondag 14 december 2014 om 18:54
zondag 14 december 2014 om 18:59
quote:fluim schreef op 14 december 2014 @ 18:35:
stiry, wat moet ik voor je uitzoeken?Nou, als je iemand loept met bv. een forumgeschiedenis van 35 pagina's aan reacties. Waarom kan je dan nooit helemaal terug naar het begin? Je krijgt dan te zien "foutmelding, wij kunnen u deze pagina niet tonen" o.i.d.
stiry, wat moet ik voor je uitzoeken?Nou, als je iemand loept met bv. een forumgeschiedenis van 35 pagina's aan reacties. Waarom kan je dan nooit helemaal terug naar het begin? Je krijgt dan te zien "foutmelding, wij kunnen u deze pagina niet tonen" o.i.d.