Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Napraat is verplaatst naar het modtopic?
quote:Amaqanda schreef op 15 december 2014 @ 23:47:

Life is short. Eat dessert first.
Twee topics bijhouden is me teveel werk hoor
Morgen zijn die berichten weg, dus nu bijlezen of nooit.
Life is short. Eat dessert first.
Hilarisch dat er nog steeds mensen zijn die serieus gepikeerd reageren op de berichten van EN. Ik vond ze geweldig.

Ga morgen meteen proberen zoon op de wcdeksel te verschonen.
quote:doornroosje9 schreef op 15 december 2014 @ 23:56:

Morgen zijn die berichten weg, dus nu bijlezen of nooit.Ik was al bezig, nieuwsgierigheid heeft hier nog altijd de overhand.

quote:Amaqanda schreef op 16 december 2014 @ 00:00:

Hilarisch dat er nog steeds mensen zijn die serieus gepikeerd reageren op de berichten van EN. Ik vond ze geweldig.

Schofferen vind ik nooit grappig. Maar reageren op haar is te veel aandacht.
je weet toch wat voor reacties je van EN kan verwachten? Die moet je helemaal niet serieus nemen.

Ik verdenk haar er nog steeds van dat ze thuis stiekem een kind of 7 heeft rondlopen. Ik sluit ook niet uit dat ze eigenlijk de vader is.
Nog 30+ers geïnteresseerd in een toyboy? Ik ben helaas te jong.
quote:Amaqanda schreef op 16 december 2014 @ 00:08:

je weet toch wat voor reacties je van EN kan verwachten? Die moet je helemaal niet serieus nemen.

Ik verdenk haar er nog steeds van dat ze thuis stiekem een kind of 7 heeft rondlopen. Ik sluit ook niet uit dat ze eigenlijk de vader is.Ik moet lachen omdat ik alles wat er uitkomt echt zo vreselijk is, te vreselijk vaak. Kan haast niet echt zijn en in het geval dat ze het echt meent is lachen ook de enige manier om daar mee om te gaan.
Modtopic ook snel gelezen, gezellig daar en nu naar bed. Slaap lekker allemaal!
ja ik ben ook weer helemaal bij

had graag nog wel wat willen zeggen, maar het is nu over

slaap zacht, de hele nacht

Het heeft zeker geen zin om hier te klagen over het hoge kletsgroepjesgehaltes van de huidige napraat, waardoor dit topic compleet zijn doel voorbij is geschoten?

Ik vind het wel jammer, eerlijk gezegd, hoezeer jullie dit waarschijnlijk ook een zeurpost vinden.

Het heeft helemaal geen zin om hier een discussie aan te zwengelen over bijv. het beleid tav Bentes topic, want die raakt toch binnen no time weer ondergesneeuwd tussen alle 'oh-heb-je-dit-rare-topic-en-die-gekke-reactie-al-gezien-en-trouwens-wat-doe-je-met-de-kerst-en-vertel-me-eens-iets-leuks-want-ik-moet-eigenlijk-werken-maar-ik-heb-geen-zin-en-ik-verveel-me-zo'-berichten.

Niet dat ik al die steeds maar weer in dezelfde kringetjes ronddraaiende discussies over dat topic nou zo interessant of nuttig vind (al laat ik me regelmatig toch weer meeslepen om eraan mee te doen), maar eigenlijk vind ik het doodzonde dat die in feite alleen nog in het topic zelf of in het mod-topic gevoerd kunnen worden. Omdat dit topic, wat eigenlijk voor zulke discussies bedoeld was (toch?), is verwaterd tot een kletsgroepje.

Vinden jullie dat nou zelf niet jammer? Hebben jullie nou nooit het gevoel dat je dan misschien beter gewoon een kletsgroepje kunt starten, in plaats van hier rond te blijven hangen? Of is het probleem dat je dan niet mag zeggen 'kijk eens daar, dat is een dom topic dus dat moet je echt zien'? Mag dat eigenlijk echt niet? En wordt het dan misschien niet eens tijd om aan de mods te vragen om daar op kletstopics wat minder streng op te letten?

Ben ik de laatste der mohikanen als ik liever zou zien dat dit topic weer gewoon alleen gebruikt wordt voor discussies over het moderatiebeleid?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
je hebt denk niet meegekregen dat een week of wat terug hier een aantal pagina's lang een discussie is geweest over het topic van bente?

daar kwam geen kerstgelal tussendoor hoor. wil het eventueel nog wel voor je opzoeken.
ow ik had het mis, er werd wel door 'ons' gesproken over kerstmutsen e.d.

begon onderaan pagina 9 van deel 12 als ik het zo snel bekijk
verder heb je wel een punt hoor. en dat punt is hier ook vaker besproken. en dat draait telkens ook weer op hetzelfde uit.

van de andere kant, ik vermaak me wel in dit topic.

en nu moet ik naar bed retteketet
overigens vond ik je vorige ava mooier ;)
quote:fluim schreef op 16 december 2014 @ 02:27:

je hebt denk niet meegekregen dat een week of wat terug hier een aantal pagina's lang een discussie is geweest over het topic van bente?

daar kwam geen kerstgelal tussendoor hoor. wil het eventueel nog wel voor je opzoeken.

Dat is nou precies wat ik bedoel. Het is toch raar dat mensen die hier niet tot de napraattopicincrowd behoren een oneindig aantal posts over andere zaken moeten doorworstelen voor ze eindelijk misschien een discussie over beleid terugvinden? Dat is toch geen doen?

Stel ik zou nu zo'n discussie op willen starten (heb ik geen behoefte aan, hoor, maar stél). Dan krijg ik waarschijnlijk de reactie dat die discussie al gevoerd is. Mag ik 'tig pagina's doorbladeren om te zoeken hoe en waar. Vervolgens zal er misschien nog iemand op reageren maar dan zitten er eerst ook weer 'tig pagina's kletsberichten tussen.

Leuk voor jullie hoor, zo'n kletskluppie, ik gun het jullie van harte. Maar waarom moet dat hier?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:fluim schreef op 16 december 2014 @ 02:37:

verder heb je wel een punt hoor. en dat punt is hier ook vaker besproken. en dat draait telkens ook weer op hetzelfde uit.

van de andere kant, ik vermaak me wel in dit topic.

en nu moet ik naar bed retteketetOke, daar was ik al bang voor (dat het vaker besproken is en telkens op hetzelfde uitdraait). Welterusten.
stel dat jij die discussie (weer) wil opstarten, dan ben ik de beroerdste niet om met je mee te discussieren

het leven (de mijne iig) bestaat toch al steeds uit herhalingen.

er zijn een paar pogingen gedaan om dat geklep in een ander topic te posten. helaas dat kwam niet van de grond,

en ik zal je zeggen dat het volgende aangehaald zal worden (niet door mij hoor!!) als jij deze discussie toch wil aangaan:

"lees de op (welke haha hij is weg!) daar staat in dat je hier ook mag offtopic mag kletsen en stoom afblazen" (dat laatste is denk voor de werkende mens die een zware werkdag achter de rug heeft)
ja nu moet ik echt gaan, anders kom ik er weer pas uit na de klok van 12
Goedemorgen, fijne dag allemaal.
Ik vind dit een heel leuk topic, maar als iedereen naar het napraatkletstopic gaat verkassen, dan lees ik daar mee. Ik denk alleen dat hier dan nog maar weinig nagepraat zal worden en de meerderheid van de berichten zal bestaan uit waarschuwingen dat het geen kletstopic is.
Een napraatkletstopic is al een paar keer geprobeerd, maar het werkte voor geen meter. Wel jammer, want ik kan me best indenken dat dat niet aflatende geouwehoer hier (waar ik zelf ook aan meedoe natuurlijk) stomvervelend is voor de niet-kletsers die hier willen komen napraten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven