Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 16 december 2014 om 18:45
hier kan je lekker stil gaan zitten wezen http://forum.viva.nl/forum/20
en verveel je je dan kan je met de zoekbalk gaan spelen
en verveel je je dan kan je met de zoekbalk gaan spelen
dinsdag 16 december 2014 om 18:49
quote:consuelabananahammok schreef op 16 december 2014 @ 18:40:
Ik vind sowieso dat het maar eens afgelopen moet zijn met al dat gepraat hier op het forum.
Iemand voor een stil topic?
Waar je gewoon lekker voor je rust kan komen?
Er is dan maar 1 regel dus niet al te ingewikkeld.I'm in.
Ik vind sowieso dat het maar eens afgelopen moet zijn met al dat gepraat hier op het forum.
Iemand voor een stil topic?
Waar je gewoon lekker voor je rust kan komen?
Er is dan maar 1 regel dus niet al te ingewikkeld.I'm in.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 16 december 2014 om 18:50
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 17:54:
De Mods hebben naar aanleiding van de vorige discussie hierover duidelijk aangegeven dat er hier ook offtopic gekletst mag worden, dus het argument dat de napraat daar niet voor bedoeld is, is onjuist.
Dat sommige mensen het graag anders zouden zien kan, maar daarmee is offtopic kletsen nog steeds niet verboden.
Dus dit.
Ik snap die eeuwige discussie niet.
In de OP staat toch duidelijk dat er hier ook offtopic gekletst mag worden.
Hoe moeilijk is het?
En bevalt het je niet, dan lees je hier niet.
Ik stoor me inmiddels groen en geel aan de drammers die maar willen dat het kletsen hier stopt.
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 17:44:
[...]
Miss I, adem in adem uit. Misschien wordt niet alles zo bedoeld als jij het nu oppakt??
Iedereen gooit hier z'n sores op tafel, er worden hele topics over geopend.
Maar als ík eens roep dat mijn RL me even heel zwaar valt, dan struikelt Fluim daar blijkbaar over.
Hoe anders moet ik 'm oppakken?
De Mods hebben naar aanleiding van de vorige discussie hierover duidelijk aangegeven dat er hier ook offtopic gekletst mag worden, dus het argument dat de napraat daar niet voor bedoeld is, is onjuist.
Dat sommige mensen het graag anders zouden zien kan, maar daarmee is offtopic kletsen nog steeds niet verboden.
Dus dit.
Ik snap die eeuwige discussie niet.
In de OP staat toch duidelijk dat er hier ook offtopic gekletst mag worden.
Hoe moeilijk is het?
En bevalt het je niet, dan lees je hier niet.
Ik stoor me inmiddels groen en geel aan de drammers die maar willen dat het kletsen hier stopt.
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 17:44:
[...]
Miss I, adem in adem uit. Misschien wordt niet alles zo bedoeld als jij het nu oppakt??
Maar als ík eens roep dat mijn RL me even heel zwaar valt, dan struikelt Fluim daar blijkbaar over.
Hoe anders moet ik 'm oppakken?
dinsdag 16 december 2014 om 18:56
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 18:50:
[...]
Hoe anders moet ik 'm oppakken?Gewoon niet! Ik las al eerder haar berichten over pb's en niet aangekomen reacties en zo. Ik las haar posts dan ook meer cryptisch. Zo van: fijn dat je RL hebt, maar uh... joehoe... ik probeer je iets te zeggen. Maar goed, dat is invullen van mijn kant en ik begrijp best dat sommige dingen je nu anders leest, meer op jezelf betrekt. Zo heb ik je eerder alleen naar een bepaald aantal forummers zien reageren, verder reageer je veel luchtiger.
[...]
Hoe anders moet ik 'm oppakken?Gewoon niet! Ik las al eerder haar berichten over pb's en niet aangekomen reacties en zo. Ik las haar posts dan ook meer cryptisch. Zo van: fijn dat je RL hebt, maar uh... joehoe... ik probeer je iets te zeggen. Maar goed, dat is invullen van mijn kant en ik begrijp best dat sommige dingen je nu anders leest, meer op jezelf betrekt. Zo heb ik je eerder alleen naar een bepaald aantal forummers zien reageren, verder reageer je veel luchtiger.
dinsdag 16 december 2014 om 18:58
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 18:56:
[...]
Gewoon niet! Ik las al eerder haar berichten over pb's en niet aangekomen reacties en zo. Ik las haar posts dan ook meer cryptisch. Zo van: fijn dat je RL hebt, maar uh... joehoe... ik probeer je iets te zeggen. Maar goed, dat is invullen van mijn kant en ik begrijp best dat sommige dingen je nu anders leest, meer op jezelf betrekt. Zo heb ik je eerder alleen naar een bepaald aantal forummers zien reageren, verder reageer je veel luchtiger.
[...]
Gewoon niet! Ik las al eerder haar berichten over pb's en niet aangekomen reacties en zo. Ik las haar posts dan ook meer cryptisch. Zo van: fijn dat je RL hebt, maar uh... joehoe... ik probeer je iets te zeggen. Maar goed, dat is invullen van mijn kant en ik begrijp best dat sommige dingen je nu anders leest, meer op jezelf betrekt. Zo heb ik je eerder alleen naar een bepaald aantal forummers zien reageren, verder reageer je veel luchtiger.
dinsdag 16 december 2014 om 19:00
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 16:13:
En een pluim voor iedereen, nog meer pagina's over beleid en topics. Iedereen trots op elkaar?
[img]http://www.bzn.be/Repository/Bedrijven/ ... laar_1.jpg[/img]
ik mag niet bukken van de prikjesdokter. Pas vanavond laat weer.
Even bukken als je hem wil ontvangen
En een pluim voor iedereen, nog meer pagina's over beleid en topics. Iedereen trots op elkaar?
[img]http://www.bzn.be/Repository/Bedrijven/ ... laar_1.jpg[/img]
ik mag niet bukken van de prikjesdokter. Pas vanavond laat weer.
Even bukken als je hem wil ontvangen