Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 18:49:

[...]

Wat dacht je van een kerstboom-wenkbrauw piercing en kerstballen aan de neus? Dat zou leuk zijn ja
Ik kom even schreeuwen
Waarom, hield je de stilte niet meer uit?
Vind ik wel moeilijk ja, stilte. Ik zet de tv wel wat harder.

Ik vind het zo passief agressief. Al zegt dat meer over de ander dan over mij.
Fluim, wil je Oldwood voorzien van kerstversierings-piercings, pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease????????

En kun je ergens zien of je plaatsjesplakrechten hebt gekregen, of is het een kwestie van 10 keer schieten voor een kwartje?
Fang, je kan in het aanvraag topic ook testen.
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 19:05:

Fluim, wil je Oldwood voorzien van kerstversierings-piercings, pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease????????

En kun je ergens zien of je plaatsjesplakrechten hebt gekregen, of is het een kwestie van 10 keer schieten voor een kwartje?Ja fluim, dat zou ik heel lief van je vinden
Slim Stora, ga ik doen.
Mmmm, ik mag nog niet!
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 19:10:

Mmmm, ik mag nog niet!Wat raar, heb je wel gemaild?
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 19:10:

Mmmm, ik mag nog niet!Je moet even een mailtje sturen (forum@viva.nl) en dan kun je het aanvragen. Je krijgt dan bericht als ze het hebben goedgekeurd.
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 19:08:

Slim Stora, ga ik doen.WO hè.
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 17:51:

[...]

Jij bent van mening dat het bedoeld is om, nou ja om de dingen te doen die jij hier wil zien. Begin dan maar eerst eens een unanieme uitleg van napraat te krijgen. De mods willen zich hier niet mee bemoeien en ik ben overigens best fan van deze oppermod. Ze is slim! Ze laat het ons zelf uitzoeken, eigenlijk simpel, iedereen heeft gelijk.Maar ik een beetje meer dan anderen. Natuurlijk.
Ja. De mods zullen wel eten zijn. In de OP staat dat het ook wel een dag of langer kan duren.
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 19:13:

[...]

Je moet even een mailtje sturen (forum@viva.nl) en dan kun je het aanvragen. Je krijgt dan bericht als ze het hebben goedgekeurd.In de op staat dat je geen bericht krijgt! Vandaar mijn vraag of ik het ergens bij instellingen of zo kan zien.
quote:ThunderassMan schreef op 16 december 2014 @ 19:13:

[...]

Maar ik een beetje meer dan anderen. Natuurlijk.Tuurlijk moppie *aait tam over zijn bolletje*
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 19:14:

[...]

In de op staat dat je geen bericht krijgt! Vandaar mijn vraag of ik het ergens bij instellingen of zo kan zien. Oh, ik kreeg wel gewoon een mail terug toen ik het had aangevraagd. Vreemd.
quote:ThunderassMan schreef op 16 december 2014 @ 19:13:

[...]

Maar ik een beetje meer dan anderen. Natuurlijk.
Als je de plakrechten hebt gekregen wordt je morgenochtend wakker met een sticker op je voorhoofd. Tenminste, zo ging het bij mij. Ik kreeg geen mail of zo.
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 19:14:

[...]

In de op staat dat je geen bericht krijgt! Vandaar mijn vraag of ik het ergens bij instellingen of zo kan zien.

Ik kreeg een mail terug na aanvraag.

Zelfs binnen het halfuur nog, viel me toen goed mee.
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 19:15:

Als je de plakrechten hebt gekregen wordt je morgenochtend wakker met een sticker op je voorhoofd. Tenminste, zo ging het bij mij. Ik kreeg geen mail of zo.
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 17:44:

[...]

Ja Fang, blijf maar lekker mysterieus doen, mijn kwartje valt vast nog wel een keer Mijn kwartje niet, want ik heb dat nooit door, maar mss wil Steinbeck mij dan inlichten. (ps: ik heb chocolade)
Life is short. Eat dessert first.
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 17:45:

[...]

Ik zou best bij de Mods willen vragen of ze voor degene die niet van een napraatje houden een ouderwetse napraattopic deel 1 kunnen openen. En wij gewoon hier verder kunnen gaan als Napraattopic 13 met on en off topics geklets.Dit vond ik dus ook al een goed idee.
Jammie chocolade. Mag ik ook een stukje?
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 17:56:

[...]

Eerder schreef de mod dit:

Gisteren is tijdens de discussie in het napraattopic het napraters-kletstopic geopend; iets dat ik prima vind, maar waar ik me bij afvraag of dit niet juist voor meer vervuiling zorgt tussen de topics

Dus mss wel. Maar het moeten allebei sticky's worden anders voel ik me niet serieus genomen.Maar jij zou dan toch alleen maar op de echte napraat komen? Die is altijd sticky hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven