Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 16 december 2014 om 23:21
ps bij mijn vorige post: bovendien wilde ik eigenlijk vanavond iets schrijven aan GrumpyCat, maar zij heeft zich blijkbaar laten anonimiseren. Jammer. GrumpyCat, mocht je hier nog meelezen: ik was het niet met je eens in het topic van Bente maar los daarvan vond ik je wel een leuke forummer. Ik weet niet waarom je je hebt laten anonimiseren, of het iets met dat betreffende topic te maken had, maar mocht je hier onder een andere naam zijn, geef me dan een keer een hint ajb. Ik denk dat ik best iets leerzaams voor je te melden heb, namelijk. Al weet ik natuurlijk niet in hoeverre dat inmiddels alweer mosterd zou zijn.
However: sterkte en het ga je goed!
However: sterkte en het ga je goed!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 16 december 2014 om 23:23
Oh ja en hinten natuurlijk niet in het napraattopic, want dat krijg ik echt niet bijgelezen. Doe maar per pb dan of zo. Dat lees ik ook niet zo erg vaak, want ik krijg zelden pb's, maar vroeg of laat zie ik het wel een keer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 16 december 2014 om 23:26
dinsdag 16 december 2014 om 23:27
quote:Honeymoonquiz schreef op 16 december 2014 @ 23:18:
[...]
Aanstootgevende ava... Waar?!?!Volgens mij stond het op de sexpijlerT. Ik heb in het topic gereageerd, maar zie het niet meer staan tussen de topics waar ik eerder op gereageerd heb. Ik denk dat het offline gehaald is. Ik vond wel grappig. Zat al klaar met popcorn.
[...]
Aanstootgevende ava... Waar?!?!Volgens mij stond het op de sexpijlerT. Ik heb in het topic gereageerd, maar zie het niet meer staan tussen de topics waar ik eerder op gereageerd heb. Ik denk dat het offline gehaald is. Ik vond wel grappig. Zat al klaar met popcorn.
dinsdag 16 december 2014 om 23:28
quote:paulaner schreef op 16 december 2014 @ 23:26:
Ok, dit gaat heel hard hier,,
Wat heb ik gemist, of moet ik alles nalezen..
Voornamelijk discussie over of er wel/niet gekletst mag worden in de napraat en de laatste paar pagina's wat gewoon geklets. Je had het grootste afscheid nog meegekregen toch?
Oja, er is ook nog ergens een poll om het draagvlak voor een 'serieus' napraattopic te meten. Er blijkt niet heel veel animo voor te zijn.
Ok, dit gaat heel hard hier,,
Wat heb ik gemist, of moet ik alles nalezen..
Voornamelijk discussie over of er wel/niet gekletst mag worden in de napraat en de laatste paar pagina's wat gewoon geklets. Je had het grootste afscheid nog meegekregen toch?
Oja, er is ook nog ergens een poll om het draagvlak voor een 'serieus' napraattopic te meten. Er blijkt niet heel veel animo voor te zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 16 december 2014 om 23:30
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 december 2014 @ 23:28:
[...]
Voornamelijk discussie over of er wel/niet geklets mag worden in de napraat en de laatste paar pagina's wat gewoon geklets. Je had het grootste afscheid nog meegekregen toch?Grootste afscheid? Van wie wie wie? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor.
[...]
Voornamelijk discussie over of er wel/niet geklets mag worden in de napraat en de laatste paar pagina's wat gewoon geklets. Je had het grootste afscheid nog meegekregen toch?Grootste afscheid? Van wie wie wie? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor.
dinsdag 16 december 2014 om 23:32
dinsdag 16 december 2014 om 23:33
[...]
Afscheid meegekregen ja, maar ondertussen zitten we al weer in 14....
En de napraat hier mankeert niets aan toch....
[...]
En de napraat hier mankeert niets aan toch....
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
dinsdag 16 december 2014 om 23:36
dinsdag 16 december 2014 om 23:36
[...]
Oja, er is ook nog ergens een poll om het draagvlak voor een 'serieus' napraattopic te meten. Er blijkt niet heel veel animo voor te zijn.Oh, dat klinkt alsof ik toch wel bij zou moeten willen lezen. (Maar zeker niet vandaag, ben te moe voor discussie.)
Bedankt voor je samenvatting. Dat grootse afscheid, was dat van Grumpy soms (want die staat ineens op anoniem)?
[...]
Oja, er is ook nog ergens een poll om het draagvlak voor een 'serieus' napraattopic te meten. Er blijkt niet heel veel animo voor te zijn.Oh, dat klinkt alsof ik toch wel bij zou moeten willen lezen. (Maar zeker niet vandaag, ben te moe voor discussie.)
Bedankt voor je samenvatting. Dat grootse afscheid, was dat van Grumpy soms (want die staat ineens op anoniem)?
dinsdag 16 december 2014 om 23:38
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 december 2014 @ 23:32:
[...]
Volgens mij bladzijde 100 van het vorige napraattopic. Maar pin me er niet op vast. Ik heb slaap.
Sorry, bladzijde 99.
http://forum.viva.nl/foru ... 3/list_messages/249414/98
[...]
Volgens mij bladzijde 100 van het vorige napraattopic. Maar pin me er niet op vast. Ik heb slaap.
Sorry, bladzijde 99.
http://forum.viva.nl/foru ... 3/list_messages/249414/98
dinsdag 16 december 2014 om 23:39
quote:Bieb2.0 schreef op 16 december 2014 @ 23:38:
GrumpyCat weg?
Echt? Wrom?http://forum.viva.nl/foru ... 3/list_messages/249414/98
GrumpyCat weg?
Echt? Wrom?http://forum.viva.nl/foru ... 3/list_messages/249414/98
dinsdag 16 december 2014 om 23:40
dinsdag 16 december 2014 om 23:42
quote:paulaner schreef op 16 december 2014 @ 23:33:
[...]
En de napraat hier mankeert niets aan toch....Oh jawel hoor! Alle forumgerelateerde vragen worden ondergesneeuwd door geklets. Niemand hier die tussen het geklets door forumgerelateerde vragen zit te beantwoorden. Niemand, niemand, niemand.
[...]
En de napraat hier mankeert niets aan toch....Oh jawel hoor! Alle forumgerelateerde vragen worden ondergesneeuwd door geklets. Niemand hier die tussen het geklets door forumgerelateerde vragen zit te beantwoorden. Niemand, niemand, niemand.