Gezondheid alle pijlers

bijwerkingen pil

17-12-2014 08:08 30 berichten
Hallo lieve vrouwen

Ik ben pas begonnen met de pil

Ik heb al 2 prachtige kindjes.

Deze pil is broertje of zusje van lovette.

Nu is mijn vraag of er iemand is die de volgende bijwerkingen herkent..

Kots..misselijk onwijs moe.. ed..

Ik hoor het graag.

ook wanneer jullie begonnen zijn, is dit op1e dag van.menstruatie of ander moment??
Alle reacties Link kopieren
Ben je niet gewoon zwanger van nr3?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Die vraag wilde ik niet stellen aangezien er nog 100 topics.hier staan daarover.

Ik voel me wel anders als anders inderdaad.

Alleen heb weinig goede ervaringen met testen.

Bij mn 2 vorige zwangerschappen testte ik te vroeg of.mn hcg is wat later op zn sterkst.

Had steeds 5 a 6 testen negatief voor ik positief testte. .

Hihi vandaar dat ik me.afvroeg of het misschien gewoon aan de pil ligt.
Ik ben al zoooo lang geleden begonnen met de pil, dat dat me niet meer bijstaat. Wel dat ik heel wat kilootjes aankwam middenin mn puberteit

Wat betreft beginnen: hij is veilig als je op de eerste dag van je menstruatie begint en hem dan trouw en consequent slikt. Dus eerste vraag: heb je dat gedaan? En zo niet, heb je daarna sex gehad? Je hebt twee kinderen gekregen, het lijkt me niet zo lastig om de kans te berekenen of je zwanger zou kunnen zijn...
De assistente vertelde me dat wanneer je op willekeurige dag begon dat je dan 7 dagen condoom moet dragen.

Dit hebben we gedaan.

Nu las ik via dokter google dat dit geld op de eerst 2 a 5 dagen..als je dan begint.. en niet willekeurig..
Die bijwerkingen had ik ook, alleen niet van de pil, maar van mijn zwangerschap.
Je kan ook gewoon een beetje ziek zijn.
Bijwerkingen pil (microgynon 30), eerste maand blijven vloeien en erg zweten.
Inderdaad, de buikgriep heerst ook ;)
quote:dalaar schreef op 17 december 2014 @ 08:36:

De assistente vertelde me dat wanneer je op willekeurige dag begon dat je dan 7 dagen condoom moet dragen.

Dit hebben we gedaan.

Nu las ik via dokter google dat dit geld op de eerst 2 a 5 dagen..als je dan begint.. en niet willekeurig..Ik begrijp niet dat mensen nooit een bijsluiter lezen. Dat papiertje zit niet voor niets in die verpakking. Daar staat ook in dat misselijkheid kan. Vermoeidheid zie ik er niet bijstaan. In de gaten houden en toch maar eens een testje ertegenaan gooien om een zwangerschap uit te sluiten.
Heb ik uiteraard geleze.

Maar raakte wat verward door de klachten.

Hormonen zijn rare dingen.

hihi. Stop week begint vanaf vandaag..

Voel.me wel anders als anders..

Zoals.ik.eerder al.zei heb ik slechte ervaring met testen.

Aangezien die negatief uitvielen eerste paar x terwijl ik wel degelijk zwanger was..

Bij beide kids
Dan moet je voordat je aan een nieuwe strip begint naar de huisarts. Je wilt niet zomaar met een nieuwe pilstrip beginnen als er een kans is dat je zwanger bent.
Daar heb je helemaal gelijk in.

ik ga paar dagen afwachten. .

Misschien vrijdag testen

anders maandag ha..

Hmm bah die onzekerheid
Bij de huisarts kunnen ze eventueel een bloedtest doen ipv de plastest.
Ja klopt.

Bedankt voor je meedenken. .
Je hebt toch deze week al een topic geopend?

Waarom niet daar verder?

dalaar in "mama van 2 zwanger van 3e?"
Omdat dat niet duidelijk was vond ik..
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 17 december 2014 @ 09:13:

Dan moet je voordat je aan een nieuwe strip begint naar de huisarts. Je wilt niet zomaar met een nieuwe pilstrip beginnen als er een kans is dat je zwanger bent.Precies.En is het is veiliger om met de pil te beginnen op de eerste dag van je bloeding!
Heb even terug gekeken.

Ik was 16 november voor het laatst ongesteld.

De 25e met de pil begonnen.

en nu is de stop week begonnen..
quote:dalaar schreef op 17 december 2014 @ 13:05:

Heb even terug gekeken.

Ik was 16 november voor het laatst ongesteld.

De 25e met de pil begonnen.

en nu is de stop week begonnen..

En je hebt onveilige seks gehad in de tussentijd? Dan is dat heel dom, want als je de bijsluiter had gelezen, had je geweten dat jouw pil nog niet veilig was als je meer dan een week na het begin van je menstruatie begint met slikken:

Wanneer te beginnen met de eerste strip?

 U hebt de afgelopen maand geen anticonceptiepil gebruikt.

Begin met Lovette op de eerste dag van de cyclus (de eerste dag van uw menstruatie). Neem

een tablet bij de betreffende dagaanduiding op de strip.

U mag ook op dag 2-5 van de menstruatie beginnen maar dan moet u de eerste 7 dagen wel

een niet-hormonale anticonceptiemethode (zoals een condoom) gebruiken.

Bron: http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h21187.pdf

Ik snap het niet hoor... volwassen mensen
Nomaals de asistente zegt tegen me als u op een willekeurige dag wilt beginnen is dst prima u moet dan een week condoom.gebruiken dat hebben we gedaan.!!
Het is trouwens een broeetje of zusje van lovette.
Di staat ook in mn bijsluiter
quote:dalaar schreef op 17 december 2014 @ 13:47:

Nomaals de asistente zegt tegen me als u op een willekeurige dag wilt beginnen is dst prima u moet dan een week condoom.gebruiken dat hebben we gedaan.!!Condooms zijn niet veilig genoeg zegt mijn huisarts
Hoe bedoel je? Als daar niks mee gebeurd geen scheur oid dan is dat gewoon veilig toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven