Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Dana schreef op 17 december 2014 @ 16:12:

[...]

Ik wil helemaal geen strengere napraat.

Ik wil alleen dat op de énige plek op dit forum waar iets mag wat elders op het forum niet toegestaan is, mensen verantwoordelijkheid nemen voor de vrijheid die ze hier is gegeven om die dingen te bespreken die elders niet besproken mogen worden.

Nogmaals, goedemorgen zeggen en praten over griep, huiswerk en alle mogelijke andere persoonlijke onderwerpen mag overal. Dus waarom moet dat per se hier?

Jouw probleem was dat je zoveel terug zou moeten lezen om een antwoord te vinden.

En hey, wij nemen verantwoordelijkheid hoor, het past alleen niet binnen jouw verwachting. We houden ons netjes aan de regels.
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:16:

[...]

Jouw probleem was dat je zoveel terug zou moeten lezen om een antwoord te vinden.

En hey, wij nemen verantwoordelijkheid hoor, het past alleen niet binnen jouw verwachting. We houden ons netjes aan de regels.
Dat vind ik nou een haske goed idee MissI!
Misschien moeten alle niet-kletsers de kletsers gewoon op de negeer zetten. Dan is het namelijk wel opeens een strikte Napraat zonder geklets.
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 16:11:

Grappig, die territoriumdwang en angst voor verandering zie je in alle kletsgroepjes.Angst voor verandering? Ben jij mal. Van mij mag viva veranderen wat ze willen, uiteindelijk komt er wel vanzelf een nieuwe balans. En net zoals nu, wordt die dan toch weer verstoord. En dat kan weer hele andere oorzaken hebben hoor. Het verbaast mij juist hoeveel mensen er controle willen uitvoeren op wat er wel en niet gezegd mag worden.
Hoeveel eieren eten jullie per week? En ja dat is ontopic. Waarom zou je daar een topic over aanmaken?
Stora, zit je nou weer naar Fluim te hengelen!
quote:Bloes schreef op 17 december 2014 @ 16:19:

Misschien moeten alle niet-kletsers de kletsers gewoon op de negeer zetten. Dan is het namelijk wel opeens een strikte Napraat zonder geklets. Deze was al geopperd. En ook al een paar ge gequoot. Ik quoot hem ook maar een keer extra, voordat mensen roepen dat alles ondersneeuwt!
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 16:18:

Dat vind ik nou een haske goed idee MissI!Ben je weer aan het opjutten
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:20:

[...]

Deze was al geopperd. En ook al een paar ge gequoot. Ik quoot hem ook maar een keer extra, voordat mensen roepen dat alles ondersneeuwt!Dank u. Die had ik dus gemist omdat ik geen zin had om terug te lezen.
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:16:

[...]

Nou, en wat zijn jouw makkelijke oplossingen daarvoor dan?

Mijn probleem is trouwens niet het terug moeten lezen op zich, maar dat het daardoor onmogelijk wordt om een gesprek te voeren over ... jawel daar gaan we weer .... die zaken die nergens anders mogen besproken dan hier.

Maar goed. Het is kennelijk voor jullie volledig onbespreekbaar om gewoon een gezellig kletstopic te openen, zoals alle andere forummers die dagelijks tientallen pagina's kletspraat willen delen ook ongehinderd doen. Tja. Apart.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ja, ik heb last van angst en territoriumdrang nu ik Fluim dreig te verliezen. Ik heb eerder al m'n Fritatta's laten zien en nu dit dus. Het liefst zou ik ff over haar heen piesen maar ja, da's ook zo wat.
quote:Dana schreef op 17 december 2014 @ 16:21:

[...]

Nou, en wat zijn jouw makkelijke oplossingen daarvoor dan?

Mijn probleem is trouwens niet het terug moeten lezen op zich, maar dat het daardoor onmogelijk wordt om een gesprek te voeren over ... jawel daar gaan we weer .... die zaken die nergens anders mogen besproken dan hier.

Maar goed. Het is kennelijk voor jullie volledig onbespreekbaar om gewoon een gezellig kletstopic te openen, zoals alle andere forummers die dagelijks tientallen pagina's kletspraat willen delen ook ongehinderd doen. Tja. Apart.Een oplossing is net al gegeven: zet iedereen die je teveel vindt kletsen onder de negeer, ruimt vast al een hoop op. Tweede oplossing: stel je vraag, vraag om een samenvatting. Derde optie: geef even aan dat je wil discussiëren (vergeet hierbij niet dat het de ander vrij staat om hier geen zin in te hebben). Optie vier: een tweede topic. Optie vijf: gebruik google.
quote:Bloes schreef op 17 december 2014 @ 16:19:

Misschien moeten alle niet-kletsers de kletsers gewoon op de negeer zetten. Dan is het namelijk wel opeens een strikte Napraat zonder geklets.

Dat is toch onzin. Ik heb niets tegen de mensen die hier napraten en in andere topics lees ik ze graag. En ook als ze hier iets zeggen over de dingen waar alleen hier over gepraat mag worden lees ik ze graag.

Ik ben alleen niet geinteresseerd in de onderlinge kletsberichten. Zet die gezellig in een eigen topic en de mensen die hier komen omdat ze geinteresseerd zijn in de discussies die elders op dit forum niet zijn toegestaan, hebben dan nergens meer last van.

Maar goed, ik kan het nog 10 keer herhalen, jullie willen het kennelijk gewoon niet begrijpen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 16:23:

Ja, ik heb last van angst en territoriumdrang nu ik Fluim dreig te verliezen. Ik heb eerder al m'n Fritatta's laten zien en nu dit dus. Het liefst zou ik ff over haar heen piesen maar ja, da's ook zo wat.

Fluim gaat / blijft vast niet weg.
Zo nu de regen in! Ik lees straks wel weer alles bij. Veel plezier met het vinden van een oplossing. Mocht dit hier gesloten worden, stuurt iemand me dan even een pb zodat ik weet waar onze nieuwe kroeg zich bevindt?
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:25:

zodat ik weet waar onze nieuwe kroeg zich bevindt?Bij Phoebe
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:23:

[...]

Een oplossing is net al gegeven: zet iedereen die je teveel vindt kletsen onder de negeer, ruimt vast al een hoop op. Tweede oplossing: stel je vraag, vraag om een samenvatting. Derde optie: geef even aan dat je wil discussiëren (vergeet hierbij niet dat het de ander vrij staat om hier geen zin in te hebben). Optie vier: een tweede topic. Optie vijf: gebruik google.

Juist. Er staat maar 1 goede oplossing in je voorstellen en die is inderdaad heel makkelijk: een tweede topic. Daar hoef je niet zo ingewikkeld over te doen - open het gewoon en zet jullie geklets daar voort.

Ik kan geen nieuwe napraat openen, dat mogen alleen de mods.

Jullie kunnen wel gewoon een nieuw napraatKLETStopic openen, waar je gewoon net zo gezellig kan klessebessen als hier.

Snáppen jullie het nou niet of lézen jullie niet goed?
quote:Dana schreef op 17 december 2014 @ 16:27:

[...]

Juist. Er staat maar 1 goede oplossing in je voorstellen en die is inderdaad heel makkelijk: een tweede topic. Daar hoef je niet zo ingewikkeld over te doen - open het gewoon en zet jullie geklets daar voort.

Jullie kunnen wel gewoon een nieuw napraatKLETStopic openen, waar je gewoon net zo gezellig kan klessebessen als hier.

Snáppen jullie het nou niet of lézen jullie niet goed?Dana, ik begrijp je punt hoor, echt. Maar de enige Grote Vraag is of we daar dan ook daadwerkelijk mogen napraten over bannen, beleid en topics. Als we 'm zelf openen dus.

[...]

Snáppen jullie het nou niet of lézen jullie niet goed?

Lieve schat, stel die laatste vraag eens aan jezelf!

Jij vindt dat er maar een goede oplossing is. Ik vind dat er meerdere goede oplossingen zijn, maar die wil jij niet. Even goede vrienden hoor. En ja natuurlijk kunnen we een ander topic openen, ik zie er alleen de (on)zin niet van in.
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:25:

Zo nu de regen in! Ik lees straks wel weer alles bij. Veel plezier met het vinden van een oplossing. Mocht dit hier gesloten worden, stuurt iemand me dan even een pb zodat ik weet waar onze nieuwe kroeg zich bevindt?Het hoeft hier niet gesloten te worden om je eigen kroeg te kunnen openen.... Dat is nou juist het hele punt. Tjongejongejonge.
quote:Dana schreef op 17 december 2014 @ 16:25:

[...]

Dat is toch onzin. Ik heb niets tegen de mensen die hier napraten en in andere topics lees ik ze graag. En ook als ze hier iets zeggen over de dingen waar alleen hier over gepraat mag worden lees ik ze graag.

Ik ben alleen niet geinteresseerd in de onderlinge kletsberichten. Zet die gezellig in een eigen topic en de mensen die hier komen omdat ze geinteresseerd zijn in de discussies die elders op dit forum niet zijn toegestaan, hebben dan nergens meer last van.

Maar goed, ik kan het nog 10 keer herhalen, jullie willen het kennelijk gewoon niet begrijpen.

Ik begrijp je heel goed.

Persoonlijk denk ik dat de regel niet off topic vanaf het begin duidelijker gesteld had moeten worden.

Dan was dit een topic zoals het ,denk ik, vanaf het begin door de mods bedoelt was.

Nu is dit topic zich anders gaan ontwikkelen en ik begrijp dan ook wel weer dat diegene die hier graag neerploffen dit graag willen behouden.

Nou ja, tot 1 oplossing kom je dan denk ik niet meer en zou wat mij betreft twee topics het compromis kunnen zijn.

[...]

Snáppen jullie het nou niet of lézen jullie niet goed?Is er al, werkte dus niet. napraters-kletstopic
Life is short. Eat dessert first.
En weer eens met Conny.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 16:32:

En weer eens met Conny.

Roosje even een knuffel voor jou, las net in Leo jouw berichtje

Ik hoop dat je toch een fijne kerst hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven