Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kiespijn Fluim? Sterkte!
Pfff, ik dacht al dat ik de enige was. Heeft Henk die ook nog gemaakt? Die ken ik alleen van, uh, wat was het ook alweer?

Geen idee Fluim, wel over tandenpoetsen (gevoelige tanden).
dank u. heb al een zakje brufen bruis achterover geslagen
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 20:47:

[...]

Nou, ik heb ik ook pagina's lang geouwehoer voorbij zien komen over parfum en paarden, dat volgens mij niks te maken had met welk topic dan ook, zelfs niet zijdelings. Ik erger me er niet aan hoor, ik scroll me er wel doorheen als het me niet bevalt. Maar ik kan me voorstellen dat anderen het irritant vinden.

En wat dat roddelen betreft: dat gaat natuurlijk in die droge napraat ook gebeuren, als ie er al komt. Net als dat er daar uiteindelijk ook offtopic gekletst gaat worden. En dan zitten we dus met twee identieke napraats, terwijl er hier niet eens genoeg gebeurt om één napraat met goed fatsoen aan de gang te houden.

Mee eens LV

Ik schreef ook in het andere topic dat een tweede topic ( of klets of puur napraat) volgens mij niet gaat werken.
Je bent zelf een theepot
Met de vlam on de pijp
quote:fluim schreef op 17 december 2014 @ 20:44:

daarom moet je je niet teveel inleven bij die postings

had ik bij die oudjes (IRL JA) dat ik me er teveel om bekommerde en dan waren ze ineens dood en dan had ik er weer een probleem bij

Kan ik me voorstellen fluim en is natuurlijk van een andere orde.

Zodra ik de draaideur vh ziekenhuis uitloop laat ik alle ellende achter me, op een enkele casus na maar ook daar slaap ik niet slechter door.

Dat moet je ook maar kunnen hè?
Je bent zelf een theepot
Fluim;
Ik vind het irritant als er adviezen gegeven worden in een topic en de TO alleen reageert op adviezen die al geprobeerd zijn en niet werken de andere adviezen worden vakkundig genegeerd. Waarom doet iemand dat?
sus niet snel wegzijn nu he

zoek in google op suzannesuus en zeis en wholla fluim in "Napraattopic 11"[/quote]
dank je story

quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 20:35:

Volgens mij gaat het erom dat ondanks dat het maar 6 woorden zijn heel veel vertelt (baby is doodgegaan).Of t zijn lilleke schoentjes
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
raar dat je t plaatje niet had gezien trouwens. je had 2 berichten verder nog gereageerd, dus ondergesneeuwt was hij niet. hmmmm
Stora

Hoe kon ik het vergeten?!
Stoorie morgen fred sissing bij de slimste mens
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2014 @ 21:05:

Ik vind het irritant als er adviezen gegeven worden in een topic en de TO alleen reageert op adviezen die al geprobeerd zijn en niet werken de andere adviezen worden vakkundig genegeerd. Waarom doet iemand dat?Omdat ze die adviezen liever niet had gekregen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 21:13:

Stoorie morgen fred sissing bij de slimste mensOjee, straks zitten hij en Chris samen in de finale
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 21:01:

Pfff, ik dacht al dat ik de enige was. Heeft Henk die ook nog gemaakt?Even heerlijk genieten: Sneeuwwitte bruidsjurk
quote:Enn schreef op 17 december 2014 @ 21:15:

[...]

Omdat ze die adviezen liever niet had gekregen.Dan moet je geen advies vragen
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 20:52:

[...]

Om de een of andere reden komt die wel even binnen. Ik moest ook denken aan een Duits liedje: Zum verkaufen

En ik ken de tekst helemaal uit mijn hoofd

Grappig dat in youtube-titel zu staat en ik afgeleid werd door 'het is toch zum'?

Nu moet ik weer Duitse liedjes youtuben...

Du

Herbert

BAP

( van de laatste krijg ik nog steeds kippenvel en tranen in mijn ogen)

Ik ga het zo ff goed luisteren, kinderen nog te aanwezig.

Het liedje deed me direkt denken aan Rocky -Don Mercedes

Raar, fout, I know, en toch..
Je bent zelf een theepot
BAP.... Zo mooi!
quote:lizzy75 schreef op 17 december 2014 @ 21:18:

[...]

Even heerlijk genieten: Sneeuwwitte bruidsjurk
quote:yasmijn schreef op 17 december 2014 @ 21:22:

[...]

Het is geen Neil maar t kan ermee door zuweemaarzegguh
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:fluim schreef op 17 december 2014 @ 21:06:

sus niet snel wegzijn nu he

zoek in google op suzannesuus en zeis en wholla fluim in "Napraattopic 11"[/quote]

Maar dat is toch mijn plaatje? Ik begrijp uit je hint laatst dat je het plaatje had bewerkt.

Of praten we nu langs elkaar heen?
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2014 @ 21:19:

[...]

Dan moet je geen advies vragen

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En toch is dat bijzonder gedrag. Soms wil het wel helpen om te vragen aande TO of ze bewust over mijn posts heen leest. En één keer kreeg ik het antwoord : Ja, echt wel.

Vond ik nog wel humor ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven