Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik weet 'm niet meer precies, maar het was met allemaal zeer ingewikkelde Groot Dictee woorden die ik aan het uitzoeken was.

Op zich is het wel komisch, die six word story's. Mits ze zonder spel- en taalfouten zijn dan... TO die 'ben' gebruikt in plaats van 'wees.'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 19:18:

[...]

Ik was echt zo grappig, mis jij dat weer.Ja precies!
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 19:18:

[...]

Ik was echt zo grappig, mis jij dat weer.Echt hoor Istar, pieste m'n tena weer vol.
Jammer dat die TO verkeerd begon, six word stories maken kan heel leuk (en melig) zijn.

Op een ander forum waar ik zit loopt zo'n topic al jaren, af en toe post iemand weer iets. Soms mooi, soms leuk, soms uiterst flauw.

Het idee is grappig

Voor iemand van haar leeftijd en voor iemand die blogt vond ik het trouwens opvallend dat ze topic, post en forum doorelkaar haalde.
Je bent zelf een theepot
Okee dames, een nieuw topic...

http://forum.viva.nl/foru ... leuk/list_messages/249778
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik vind dat 6-woorden-topic niet leuk, geloof ik.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Eind van het jaar, de psychepijler loopt weer vol
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 18:55:

Fluimpie waar ben je nou? Ik heb je nodig.

[afbeelding]PRESENT!
EN FLANGASTIA, IK WEET NU WIE IK EERDER VERGELEEK MET JE AVA!! WEET JE NOG, MIJN GENEUZEL WAAR IEMAND COMMETAAR OP HAD. HATSJOE

NOU IK ZIE DUS NET MEVROUW JACK VOORBIJ KOMEN EN DIE HEEFT EEN MENEER IN DR AVA DIE IK OP DE JOUWE VIND LIJKEN.

(ontopic doe ik voortaan in caps)
EN STORIE IK PISTE IN MN BROEK OM JE FRITTATATA EN GOUDEN DOUCHE
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 19:40:

Ik vind dat 6-woorden-topic niet leuk, geloof ik.Wrom nie? Juist een lekker feel good topic.
Wat is de bedoeling van dat topic? Gewoon verhalen van 6 woorden? Over eender wat?
Life is short. Eat dessert first.
quote:fluim schreef op 17 december 2014 @ 19:52:

EN FLANGASTIA, IK WEET NU WIE IK EERDER VERGELEEK MET JE AVA!! WEET JE NOG, MIJN GENEUZEL WAAR IEMAND COMMETAAR OP HAD. HATSJOE

NOU IK ZIE DUS NET MEVROUW JACK VOORBIJ KOMEN EN DIE HEEFT EEN MENEER IN DR AVA DIE IK OP DE JOUWE VIND LIJKEN.

(ontopic doe ik voortaan in caps)Mijn oren doen er pijn van!!!!! Fijn dat het opgelost is! Maar eigenlijk is mijn mijnheer veeeeeel echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder. Hoeft niemand met me eens te zijn hoor, ik hou hem wel zelf!
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 20:05:

Wat is de bedoeling van dat topic? Gewoon verhalen van 6 woorden? Over eender wat?Ik weet het ook niet echt.
Ik denk dat ik de vakantie alle napraats ga nalezen en dan turven hoeveel klets posts versus hoeveel napraat posts er zijn.
Ik denk meer klets.
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 20:05:

Wat is de bedoeling van dat topic? Gewoon verhalen van 6 woorden? Over eender wat?Dit is denk ik de oorsprong:

For sale..
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 17-12-2014 20:37
Reden: Andere link
% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
Ligt eraan wat je onder klets verstaat. Als het eerst gaat over een topic en hier gaat dan een zijdelingse discussie verder, dan is het toch nog steeds napraat? Ik denk dat er meer onder de noemer napraat valt dan alleen gekletst. Daarmee neem ik de lollige verwijzingen naar de pb's ook als napraat, gezien de berichtgeving niet werkt en dit toch ludiek opgelost moet worden.
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 20:24:

Ik denk dat ik de vakantie alle napraats ga nalezen en dan turven hoeveel klets posts versus hoeveel napraat posts er zijn.In een tabel graag
Je bent zelf een theepot
Suus, ik kom niet echt wijs uit je link.
quote:SuzanneSuus schreef op 17 december 2014 @ 20:32:

[...]

In een tabel graagIk heb maar twee weken. Tabellen moet je forumpromovendi voor zijn.
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 20:32:

Suus, ik kom niet echt wijs uit je link.Ik ook niet. Het komt iig bij een offline gehaald topic vandaan. Al was dat topic leuker
Volgens mij gaat het erom dat ondanks dat het maar 6 woorden zijn heel veel vertelt (baby is doodgegaan).
Napraat of klets, er wordt tenminste doorgepost hier.

Ik vind het soms zoooo irritant als je meedenkt met een TP'er en diegene niet meer reageert.

Dan heb ik het niet over de grotepaniekomniets-topics maar met een redelijk serieuze vraag.
Je bent zelf een theepot
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 20:32:

Suus, ik kom niet echt wijs uit je link.Zag het, link nu aangepast
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven