Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 december 2014 om 14:40
Mag ik even pfffffff doen?
Bijna een uur bezig geweest met Samsung account voor vriend aanmaken, verifiëren, imei nummer en weet-ik-veel-wat-voor-nummers invoeren.. leuk zo'n actie dat je een gratis tablet krijgt bij een nieuwe telefoon maar je moet er machtig veel voor doen. Ze maken het zo lastig mogelijk volgens mij
Morgen nog alles printen op het werk en dan op de post.
Bijna een uur bezig geweest met Samsung account voor vriend aanmaken, verifiëren, imei nummer en weet-ik-veel-wat-voor-nummers invoeren.. leuk zo'n actie dat je een gratis tablet krijgt bij een nieuwe telefoon maar je moet er machtig veel voor doen. Ze maken het zo lastig mogelijk volgens mij
donderdag 18 december 2014 om 14:42
Ishtar, wat een belachelijk kerstpakket zeg!
Als ze dan nog het fatsoen hadden gehad om er 3x de telegraaf van te maken ofzo.
Ik ben inmiddels thuis, maar nog niet uitgewerkt. Eigenlijk zou ik al lang en breed klaar moeten / kunnen zijn maar omdat een externe partij (waar wij klant van zijn!!) het weer een keer flink laat afweten zit ik nu maar te wachten of ze hun shit nog een keer op orde krijgen zodat ik een bepaalde taak af kan maken. Echt, ik baal zo van dat gebrek aan competentie, ben ze spuugzat.
Heb wel een heel fijn kerstpakket gehad, een bol.com bon. Heb maar meteen een rijstkoker besteld want die wilde ik stiekem al langer maar ik had het geld er niet voor over.
Als ze dan nog het fatsoen hadden gehad om er 3x de telegraaf van te maken ofzo.
Ik ben inmiddels thuis, maar nog niet uitgewerkt. Eigenlijk zou ik al lang en breed klaar moeten / kunnen zijn maar omdat een externe partij (waar wij klant van zijn!!) het weer een keer flink laat afweten zit ik nu maar te wachten of ze hun shit nog een keer op orde krijgen zodat ik een bepaalde taak af kan maken. Echt, ik baal zo van dat gebrek aan competentie, ben ze spuugzat.
Heb wel een heel fijn kerstpakket gehad, een bol.com bon. Heb maar meteen een rijstkoker besteld want die wilde ik stiekem al langer maar ik had het geld er niet voor over.
donderdag 18 december 2014 om 14:45
Kijk, dat is een leuk cadeau Stein! Wel erg balen dat jij nu op het werk van een ander moet gaan zitten wachten.
Bieb, voor iets wat gratis is mag je best wat werk verzetten
Ik denk dat de Mods lekker aan het kerstborrelen zijn en daarom niet reageren. Ik heb een paar dagen geleden gemaild, maar ook nog geen antwoord.
Bieb, voor iets wat gratis is mag je best wat werk verzetten
Ik denk dat de Mods lekker aan het kerstborrelen zijn en daarom niet reageren. Ik heb een paar dagen geleden gemaild, maar ook nog geen antwoord.
donderdag 18 december 2014 om 14:48
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 14:40:
Ja dat doen ze expres. Ook bij cashback-acties. Kijk maar op de site van Radar.
Dan stuur je een streepjescode op en zeggen ze dat ze die niet ontvangen hebben.
Moet je een foto gaan maken van een serienummer op het apparaat en die mailen. Terwijl ze wéten dat dat serienummer zó klein is afgedrukt dat je een speciale macrolens nodig hebt om het vast te kunnen leggen.
Ja dat doen ze expres. Ook bij cashback-acties. Kijk maar op de site van Radar.
Dan stuur je een streepjescode op en zeggen ze dat ze die niet ontvangen hebben.
Moet je een foto gaan maken van een serienummer op het apparaat en die mailen. Terwijl ze wéten dat dat serienummer zó klein is afgedrukt dat je een speciale macrolens nodig hebt om het vast te kunnen leggen.
.
donderdag 18 december 2014 om 15:10
Geweldig, van die flutkerstpakketten, ik ben benieuwd wat we hier allemaal nog meer gaan lezen
Dan is een waardebon inderdaad iets waar je meer aan hebt.
Wij krijgen geeneens een kerstpakket dit jaar
Ik ben ook al thuis. Ik mag morgen (op mijn vrije dag) nog opdraven voor de Kerstbijeenkomst, dus ik dacht, ik compenseer vóóraf (tijd voor tijd) in plaats van achteraf.
Dan is een waardebon inderdaad iets waar je meer aan hebt.
Wij krijgen geeneens een kerstpakket dit jaar
Ik ben ook al thuis. Ik mag morgen (op mijn vrije dag) nog opdraven voor de Kerstbijeenkomst, dus ik dacht, ik compenseer vóóraf (tijd voor tijd) in plaats van achteraf.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 18 december 2014 om 15:16
donderdag 18 december 2014 om 15:27
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 15:16:
Ow, er staat wat in het modtopic.
Connie vroeg of haar vraag over de 2e napraat genegeerd werd.
antwoord:
Nee hoor, absoluut niet. We hebben de vraag intern uit gezet, maar er is nog niets over besloten. Ik ga er even achteraan!
Het heeft dus de aandacht.
We weten wat dat betekent Ze zijn ermee bezig dus. Als het op hetzelfde tempo gaat als het oplossen van de bugs, mogen we tegen Pasen een antwoord verwachten.
antwoord:
Nee hoor, absoluut niet. We hebben de vraag intern uit gezet, maar er is nog niets over besloten. Ik ga er even achteraan!
We weten wat dat betekent Ze zijn ermee bezig dus. Als het op hetzelfde tempo gaat als het oplossen van de bugs, mogen we tegen Pasen een antwoord verwachten.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 18 december 2014 om 15:27
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 15:16:
antwoord:
We weten wat dat betekent Haha, wel jammer dat ze dat niet gewoon gister konden tikken.
antwoord:
We weten wat dat betekent Haha, wel jammer dat ze dat niet gewoon gister konden tikken.