Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 december 2014 om 17:09
De laatste paar dagen heb ik moeite met forummen. (en nee, niet omdat er teveel gekletst wordt)
Als ik van pagina naar pagina of naar een ander topic ga of terug wil naar de beginpagina dan reageert ie supertraag. Soms moet ik verschillende keren klikken om verder te kunnen.
Ik weet dat het not done is om te vragen om diagnoses, maar heeft iemand hier ervaring mee? En tips hoe dit op te lossen?
Als ik van pagina naar pagina of naar een ander topic ga of terug wil naar de beginpagina dan reageert ie supertraag. Soms moet ik verschillende keren klikken om verder te kunnen.
Ik weet dat het not done is om te vragen om diagnoses, maar heeft iemand hier ervaring mee? En tips hoe dit op te lossen?
donderdag 18 december 2014 om 17:12
Antwoord van de Mods n.a.v. de vraag van Conny over een 2e napraattopic:
Naar aanleiding van bovenstaande vraag hebben wij besloten niet nog een tweede napraat-topic te openen. Wij denken dat het er op die manier niet duidelijker op wordt. Wellicht dat jullie in het betreffende topic onderling kunnen regelen dat kletsgroepjes verhuizen naar een ander topic. Wij willen zelf namelijk niet teveel ingrijpen op het topic, want dat is nou juist het hele idee van het napraat-topic.
In de hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd,
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Naar aanleiding van bovenstaande vraag hebben wij besloten niet nog een tweede napraat-topic te openen. Wij denken dat het er op die manier niet duidelijker op wordt. Wellicht dat jullie in het betreffende topic onderling kunnen regelen dat kletsgroepjes verhuizen naar een ander topic. Wij willen zelf namelijk niet teveel ingrijpen op het topic, want dat is nou juist het hele idee van het napraat-topic.
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 18 december 2014 om 17:22
quote:Steinbeck schreef op 18 december 2014 @ 17:12:
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDusss. En nu?
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDusss. En nu?
donderdag 18 december 2014 om 17:40
Fluimpie, we overleven het wel weer!
De mods vinden dat we het zelf moeten uitzoeken, nou dan doen we dat toch.
Als degenen die willen napraten dat nou gewoon komen doen ipv wegblijven en mokken over het hoge kletsgehalte dan wordt er vanzelf meer nagepraat. En dan is het probleem volgens mij opgelost. Daarvoor hoeft er echt geen "verbod" op kletsen te komen.
De mods vinden dat we het zelf moeten uitzoeken, nou dan doen we dat toch.
Als degenen die willen napraten dat nou gewoon komen doen ipv wegblijven en mokken over het hoge kletsgehalte dan wordt er vanzelf meer nagepraat. En dan is het probleem volgens mij opgelost. Daarvoor hoeft er echt geen "verbod" op kletsen te komen.