Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De laatste paar dagen heb ik moeite met forummen. (en nee, niet omdat er teveel gekletst wordt)

Als ik van pagina naar pagina of naar een ander topic ga of terug wil naar de beginpagina dan reageert ie supertraag. Soms moet ik verschillende keren klikken om verder te kunnen.

Ik weet dat het not done is om te vragen om diagnoses, maar heeft iemand hier ervaring mee? En tips hoe dit op te lossen?
Narcisme? "Ik doe wat ik doe in mijn eigen tijd en naar mijn eigen zin"?
Antwoord van de Mods n.a.v. de vraag van Conny over een 2e napraattopic:

Naar aanleiding van bovenstaande vraag hebben wij besloten niet nog een tweede napraat-topic te openen. Wij denken dat het er op die manier niet duidelijker op wordt. Wellicht dat jullie in het betreffende topic onderling kunnen regelen dat kletsgroepjes verhuizen naar een ander topic. Wij willen zelf namelijk niet teveel ingrijpen op het topic, want dat is nou juist het hele idee van het napraat-topic.

In de hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Waarom reageer ik op Anoniem?
Hij is zo'n miemel met alles maar dan wel reuze goor en ongezond in de keuken.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 17:16:

Waarom reageer ik op Anoniem? Dat is een van die onoplosbare raadsels ben ik bang
quote:Steinbeck schreef op 18 december 2014 @ 17:12:

Antwoord van de Mods n.a.v. de vraag van Conny over een 2e napraattopic:

Naar aanleiding van bovenstaande vraag hebben wij besloten niet nog een tweede napraat-topic te openen. Wij denken dat het er op die manier niet duidelijker op wordt. Wellicht dat jullie in het betreffende topic onderling kunnen regelen dat kletsgroepjes verhuizen naar een ander topic. Wij willen zelf namelijk niet teveel ingrijpen op het topic, want dat is nou juist het hele idee van het napraat-topic.

In de hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDusss. En nu?
Ik denk dat we kunnen wachten op forummers die dit zien als een reden om "het kletskliekje" te komen wegjagen. "De Mods hebben gezegd dat kletsers maar naar andere topics moeten verhuizen", zoiets.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 17:22:

[...]

Dusss. En nu?*gaat verhuisdozen halen*
quote:Steinbeck schreef op 18 december 2014 @ 17:24:

Ik denk dat we kunnen wachten op forummers die dit zien als een reden om "het kletskliekje" te komen wegjagen. Nou zal wel weer gezellig worden dan.
Ik vind het wel een rare reactie. Offtopic kletsen is toegestaan, maar omdat sommige mensen zich eraan ergeren moet er maar geregeld worden dat mensen die willen kletsen naar andere topics gaan. Beetje tegenstrijdig.
Zit iedereen nog aan de kerstborrel op het werk? Tis zo stil hier.
Ik ben druk aan het inpakken.
Ik ga koken.
Oh, succes, en wie weet tot ziens.

Het was leuk je gekend te hebben
ik zeg, bedankt Anna
Fluim

Arme Anna, is niet haar schuld.
Het idee voor dat topic kwam uit mijn grote pluimstaart. Mijn oprechte excuses.
dan bedankt diegene die er zo op aandrong een antw te krijgen in het modtopic!
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 december 2014 @ 17:31:

Ik ben druk aan het inpakken.Als je ons verhuisd heb doe je dan een linkje adres?
àls we weggaan dan wil ik eerst dit deel nog vol kwebbelen
Jullie laten je toch niet zomaar wegjagen hier? Gewoon lekker doorkletsen zou ik zeggen
Fluimpie, we overleven het wel weer!

De mods vinden dat we het zelf moeten uitzoeken, nou dan doen we dat toch.

Als degenen die willen napraten dat nou gewoon komen doen ipv wegblijven en mokken over het hoge kletsgehalte dan wordt er vanzelf meer nagepraat. En dan is het probleem volgens mij opgelost. Daarvoor hoeft er echt geen "verbod" op kletsen te komen.
Fluim, zou je Steinbeck willen versieren voor oud en nieuw?

Zijn kerstversiering is weggewaaid
ik had zelf eigenlijk het idee om er een klok op te zetten. tussen 21 en 22 uur wordt er hier alleen nagesproken en de rest is voor klepklep & napraat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven