Gezondheid alle pijlers

Zelfde spons gebruiken is geen probleem?

18-12-2014 17:05 176 berichten
Hallo lezers,

Vlug een vraagje, als je bijvoorbeeld een snijplankje apart afwast waar je kip hebt op gesneden. En erna dezelfde spons gebruikt voor de andere afwas, is geen probleem, toch?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Even serieus nu.... Je bezoek loopt geen gevaar hoor. Maar doe het voortaan zoals de adviezen die hier zijn gegeven...👍
Waarom google je niet gewoon al je vragen ipv hier aan de lopende band topics te openen?
quote:rawfoodje schreef op 18 december 2014 @ 20:28:

Even serieus nu.... Je bezoek loopt geen gevaar hoor. Maar doe het voortaan zoals de adviezen die hier zijn gegeven...👍Dit.
Life is short. Eat dessert first.
TO, hoelang ben je al in behandeling? Serieuze vraag.
quote:aikidoka schreef op 18 december 2014 @ 20:19:

Madelynn, jij bent niet de behandelaar van TO, toch? Ik vind het een beetje vreemd om hier aan te gaan geven dat deze methode niet verstandig is. Zelfs als je gelijk hebt lijkt het me bijzonder onverstandig om iemand die zo worstelt met angsten en onzekerheden mogelijk nog wat verder in verwarring te brengen door de behandeling in twijfel te trekken.

Hoho, ik trek absoluut niet de behandeling van TO's psycholoog of psychiater in twijfel. Ik reageerde op iemand anders in het topic die aanraadde de angst eerst zelf twee dagen voor zich te houden. Pas later werd (ik meen door iemand anders) beweerd dat dit advies was van To's behandelaar. Dat kon ik niet weten dus.

Ik bedoelde het goed en heb in een eerdere reactie ook aangegeven dat TO contact moet opnemen met haar behandelaar. Als ze die heeft, want dat betwijfel ik eerlijk gezegd wel.
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2014 @ 19:44:

[...]

Ik lees dit:

Wat velen niet weten is dat Salmonella 10 minuten lang op onze vingertoppen kan overleven. Daarom moeten wij onze handen in voldoende mate reinigen en desinfecteren als wij rauw vlees aangeraakt hebben dan wel naar het toilet zijn geweest.

Dus het kan niet lang overleven op bv servies, bestek, meubels,...Mja de Campylobactor bacterie dan?
quote:MonteCara schreef op 18 december 2014 @ 20:35:

TO, hoelang ben je al in behandeling? Serieuze vraag.6 sessies ofzo gehad maar ben eerder onder behandeling geweest
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 20:47:

[...]

Mja de Campylobactor bacterie dan?

Wat vindt jouw behandelaar van jouw manier van denken?

Zie eerdere reactie
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hoe lang overleeft de Campylobactor bacterie dan?
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 20:47:

[...]

Mja de Campylobactor bacterie dan?De wat? Ik ken dit niet, maar ik ga googlen. Waarom zoek je dit niet op?
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 20:49:

Hoe lang overleeft de Campylobactor bacterie dan?

Even naar beneden scrollen.

http://www.voedingscentrum.nl/encyclope ... erien.aspx
Google dat toch zelf. Je mankeert niets aan je ogen en je handjes, want je kan ook hier posten.
quote:Madelynn schreef op 18 december 2014 @ 20:43:

[...]

Hoho, ik trek absoluut niet de behandeling van TO's psycholoog of psychiater in twijfel. Ik reageerde op iemand anders in het topic die aanraadde de angst eerst zelf twee dagen voor zich te houden. Pas later werd (ik meen door iemand anders) beweerd dat dit advies was van To's behandelaar. Dat kon ik niet weten dus.

Ik bedoelde het goed en heb in een eerdere reactie ook aangegeven dat TO contact moet opnemen met haar behandelaar. Als ze die heeft, want dat betwijfel ik eerlijk gezegd wel.Dat was ik, degene die beweerde het advies van de behandelaar op te volgen, dat aan haar gegeven was. Teruglezen is af en toe best handig
quote:Tickel schreef op 18 december 2014 @ 20:50:

[...]

Even naar beneden scrollen.

http://www.voedingscentrum.nl/encyclope ... en.aspxDat is nog niet makkelijk te vinden. Maar idd, dat is ook wat ik vond. Goed afwassen en geen probleem.
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 20:30:

Waarom google je niet gewoon al je vragen ipv hier aan de lopende band topics te openen?Dan loopt hij al die aandacht mis. Als niemand zou reageren is het zo klaar
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 20:48:

[...]

6 sessies ofzo gehad maar ben eerder onder behandeling geweest6 sessies voor dit probleem?
quote:winkelfanaat schreef op 18 december 2014 @ 20:55:

[...]

Dan loopt hij al die aandacht mis. Als niemand zou reageren is het zo klaar Dat dus.
quote:MonteCara schreef op 18 december 2014 @ 20:56:

[...]

6 sessies voor dit probleem?Ook
Ik heb 36.duizend microvezeldoekjes en die dingen kosten geen drol... elke dag eentje in de was en voor vieze zaken op de vloer een keukenpapiertje... hoe moeilijk kan het zijn?
quote:StoraHuntur schreef op 18 december 2014 @ 20:23:

Kan salmonella reïncarneren?

Ja hoor. In:

Campylobacter

Listeria monocytogenes

Bacillus cereus

Clostridium botulinum

Clostridium perfringens

E. coli

Staphylococcus aureus

Maar niet persé in die volgorde.
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 21:00:

[...]

OokEn je bent nu klaar?
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 21:00:

[...]

OokDerde keer: wat vindt jouw behandelaar van jouw manier van denken en omgaan met jouw angsten. Zoals topics openen?
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2014 @ 20:55:

[...]

Dat is nog niet makkelijk te vinden. Maar idd, dat is ook wat ik vond. Goed afwassen en geen probleem.Staat daar ook in hoe lang deze bacterie, Campylobactor, overleeft?
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 21:04:

[...]

Staat daar ook in hoe lang deze bacterie, Campylobactor, overleeft?Dat kun je op google opzoeken. Ik vroeg hoeveel behandelingen je hebt gehad voor dit probleem (bacteriën), Maar je zegt alleen 'ook'.
quote:Tickel schreef op 18 december 2014 @ 21:02:

[...]

Derde keer: wat vindt jouw behandelaar van jouw manier van denken en omgaan met jouw angsten. Zoals topics openen?Zei hij nog niet veel op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven