Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 19 december 2014 om 19:00
quote:MrsStanleyWalker schreef op 19 december 2014 @ 18:58:
[...]
Dat vind ik heerlijk! Daar kan je zo je agressie in kwijt. Een kettingzaag is ook leuk, dan doe ik een imitatie van de Texas Chainsaw Massacre na met boomstammen.
Ik begin maar met een bijl, maar dan moet ik ook zo'n blok hebben, hoe heet dat, zo'n stuk boomstam?
[...]
Dat vind ik heerlijk! Daar kan je zo je agressie in kwijt. Een kettingzaag is ook leuk, dan doe ik een imitatie van de Texas Chainsaw Massacre na met boomstammen.
Ik begin maar met een bijl, maar dan moet ik ook zo'n blok hebben, hoe heet dat, zo'n stuk boomstam?
vrijdag 19 december 2014 om 19:06
vrijdag 19 december 2014 om 19:11
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2014 @ 19:06:
Hoi LV
Het gaat nergens over hoor.. Maar ik gaf op een topic aan dat ik het vies vind om te slapen met een kachel aan. Mensen voelen zich dan blijkbaar aangevallen omdat ze het wel doen en reageren ook zo. Terwijl het mij verder vrij weinig boeit wat een ander doet.Alsof jij die mensen persoonlijk voor viezeriken hebt uitgescholden? Ik snap dat ook nooit.
Hoi LV
Het gaat nergens over hoor.. Maar ik gaf op een topic aan dat ik het vies vind om te slapen met een kachel aan. Mensen voelen zich dan blijkbaar aangevallen omdat ze het wel doen en reageren ook zo. Terwijl het mij verder vrij weinig boeit wat een ander doet.Alsof jij die mensen persoonlijk voor viezeriken hebt uitgescholden? Ik snap dat ook nooit.
vrijdag 19 december 2014 om 19:15
Ik heb helemaal geen zin om kerstkaarten te schrijven. Dat heb ik elk jaar niet trouwens.
Ik doe bij de buurt wel een kaart in de bus en mijn broers geef ik wel kerstkaart als ik ze zie met kerst. Lekker dubbelop, ze in levende lijve prettige kerst wensen en dan een kerstkaart in de hand drukken. Maar ja, schoonzussen hè? Die willen alles op schrift.
Ik doe bij de buurt wel een kaart in de bus en mijn broers geef ik wel kerstkaart als ik ze zie met kerst. Lekker dubbelop, ze in levende lijve prettige kerst wensen en dan een kerstkaart in de hand drukken. Maar ja, schoonzussen hè? Die willen alles op schrift.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 19 december 2014 om 19:18