Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 19 december 2014 om 20:03
Stoor
Dank jullie en lief MrsSW. Ik zag zo op tegen vandaag en eigenlijk is het een hele bijzondere dag geworden. Ontzettende stappen gezet en eigenlijk zie ik nu wel weer een lichtje in de verte. Ik voel me even heel veel lichter! De mooiste cadeautjes zijn toch de onverwachte, lieve woorden van anderen!
Dank jullie en lief MrsSW. Ik zag zo op tegen vandaag en eigenlijk is het een hele bijzondere dag geworden. Ontzettende stappen gezet en eigenlijk zie ik nu wel weer een lichtje in de verte. Ik voel me even heel veel lichter! De mooiste cadeautjes zijn toch de onverwachte, lieve woorden van anderen!
vrijdag 19 december 2014 om 20:07
quote:StoraHuntur schreef op 19 december 2014 @ 19:35:
Kachels zijn vies
MrsW is een maniakale houthakker
Phoolan is haar leerling
Istar heeft een mooi jurrekie gescoord
Arseen is de nieuwe salmonella
De mening over kerstkaarten is verdeeld
Fluim had vanmiddag nog geen meds voor haar kies genomen
en
Bieb is zielig maar de pizza was lekker en kachels aan op de slaapkamer zijn ook lekker
quote:Fangtasia schreef op 19 december 2014 @ 19:57:
[...]
Fangtasia leeft nog én is jarig!Gefeliciteerd!!
Kachels zijn vies
MrsW is een maniakale houthakker
Phoolan is haar leerling
Istar heeft een mooi jurrekie gescoord
Arseen is de nieuwe salmonella
De mening over kerstkaarten is verdeeld
Fluim had vanmiddag nog geen meds voor haar kies genomen
en
Bieb is zielig maar de pizza was lekker en kachels aan op de slaapkamer zijn ook lekker
quote:Fangtasia schreef op 19 december 2014 @ 19:57:
[...]
Fangtasia leeft nog én is jarig!Gefeliciteerd!!
vrijdag 19 december 2014 om 20:08
quote:Annapalona schreef op 19 december 2014 @ 20:02:
[...]
Hier steken ze het hele jaar af, woon in een tokkie wijk ondertussen. Deze maand is vreselijk, elke avond wel flinke knallen, maar deze was heel dichtbij en heel hard, hardste paar tot nu toe.
Bah, klinkt naar. Vuurwerk vind ik mooi om naar te kijken, ik geef er zelf niets aan uit. Maar die knallen, daar zie ik de lol niet van in. Ik moet ook altijd extra goed op de hond letten, die apporteert graag wat anderen weggooien. Gelukkig is ze niet bang voor het geluid.
De discussie om een vuurwerkverbod vind ik vergelijkbaar met de discussie over wat er wel en niet in de napraat zou mogen. Een grote groep mensen gaat er gewoon goed mee om en geniet ervan op het moment dat het mag, maar die paar die het net anders doen, die zorgen voor onrust en gevaar. (Niet dat ik hier iets wil labellen als onrustig of gevaarlijk). En is ingrijpen dan gewenst of een vorm van overregulatie?
[...]
Hier steken ze het hele jaar af, woon in een tokkie wijk ondertussen. Deze maand is vreselijk, elke avond wel flinke knallen, maar deze was heel dichtbij en heel hard, hardste paar tot nu toe.
Bah, klinkt naar. Vuurwerk vind ik mooi om naar te kijken, ik geef er zelf niets aan uit. Maar die knallen, daar zie ik de lol niet van in. Ik moet ook altijd extra goed op de hond letten, die apporteert graag wat anderen weggooien. Gelukkig is ze niet bang voor het geluid.
De discussie om een vuurwerkverbod vind ik vergelijkbaar met de discussie over wat er wel en niet in de napraat zou mogen. Een grote groep mensen gaat er gewoon goed mee om en geniet ervan op het moment dat het mag, maar die paar die het net anders doen, die zorgen voor onrust en gevaar. (Niet dat ik hier iets wil labellen als onrustig of gevaarlijk). En is ingrijpen dan gewenst of een vorm van overregulatie?
vrijdag 19 december 2014 om 20:13
quote:Fangtasia schreef op 19 december 2014 @ 20:08:
[...]
Ik vind het supertof, Oud en nieuw om middernacht! Magisch.
Maar dit is gewoon dingen kapotmaken en mensen laten schrikken en kinderen wakker maken.
Jammer genoeg zijn ze naar een paar knallen weg en als er echt wat kapot is meteen, niemand kan ze wat maken. En daar ga je met een verbod niks aan doen. Afsteken nu is al verboden, je kan ook nog niks kopen hier.
[...]
Ik vind het supertof, Oud en nieuw om middernacht! Magisch.
Maar dit is gewoon dingen kapotmaken en mensen laten schrikken en kinderen wakker maken.
Jammer genoeg zijn ze naar een paar knallen weg en als er echt wat kapot is meteen, niemand kan ze wat maken. En daar ga je met een verbod niks aan doen. Afsteken nu is al verboden, je kan ook nog niks kopen hier.