Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dat kan ik me niet herinneren, istar. dat is het mooie van flink zuipen

maar de laatste keer werd me verteld dat ik er gewoon op heb staan dansen en dat ze eigenlijk allemaal wel bang waren dat ik op mijn bek zou gaan

daar doe ik nml ook niet moeilijk over als ik nikes draag (icm drank)
dag elfjes
Dit topic is er morgen niet meer hoor. Onzintopics worden gesloten. Zie modtopic.
quote:elfje12 schreef op 19 december 2014 @ 21:39:

Daag iedereen en tot morgen!Trusten Elf
nou ja, zo'n topic mag ook wel verwijderd worden als je de draak met iemand steekt
quote:HelgaV schreef op 19 december 2014 @ 21:40:

Dit topic is er morgen niet meer hoor. Onzintopics worden gesloten. Zie modtopic.Ja, zo raar. Het halve forum bestaat uit onzintopics.
Aait Fluims kaak, doet lief tegen Istar wegens dinges en kust iedereen wegens redenen. En dat jullie lief zijn.
eigenlijk zouden ze meldingen in je profiel moeten zetten wie jou het laatst heeft bezocht
quote:fluim schreef op 19 december 2014 @ 21:42:

nou ja, zo'n topic mag ook wel verwijderd worden als je de draak met iemand steektDit is toch net zo goed een onzintopic? Net zoals zoveel topics. Sluit het dan. Slotje erop en klaar.
Wat is er met je kaak, Fluim?
quote:HelgaV schreef op 19 december 2014 @ 21:40:

Dit topic is er morgen niet meer hoor. Onzintopics worden gesloten. Zie modtopic.Nou, vaarwel dan maar
quote:fluim schreef op 19 december 2014 @ 21:43:

eigenlijk zouden ze meldingen in je profiel moeten zetten wie jou het laatst heeft bezocht

Alsof de profielen hier zo interessant zijn.

MizzP, niet zo klef!
quote:fluim schreef op 19 december 2014 @ 21:43:

eigenlijk zouden ze meldingen in je profiel moeten zetten wie jou het laatst heeft bezochtBen ik ook wel benieuwd naar!
quote:HelgaV schreef op 19 december 2014 @ 21:43:

[...]

Dit is toch net zo goed een onzintopic? Net zoals zoveel topics. Sluit het dan. Slotje erop en klaar.Slotje op het hele forum dan maar?
quote:HelgaV schreef op 19 december 2014 @ 21:43:

[...]

Dit is toch net zo goed een onzintopic? Net zoals zoveel topics. Sluit het dan. Slotje erop en klaar.Er zijn zoveel persiflagetopics. EUSM (of hoe is het ook alweer) staat vol met persiflages. Grappig juist.
Oh, ik loep best vaak
quote:HelgaV schreef op 19 december 2014 @ 21:45:

Oh, ik loep best vaak Waar loep je dan voor?
ik las alsof de pedofielen nou zo interessant zijn :o
quote:elfje12 schreef op 19 december 2014 @ 21:38:

Ai Bella wat naar.

Ja beetje wel want ik had het goed naar mijn zin.

Maar het trekt qua ondersteunende functies wel weer wat aan.

MissI

Ik ben vrij. En ik geniet er ook wel van.

Even bijkomen van de achtbaan van afgelopen tijd. Komt goed.

Truste Stora!

Fluim

Hoe is het?
Huts!
ja maar dan is daar de eusm toch voor en niet aktueel?

dat topic zie ik nooit in en dan valt het niet op dat je iemand voor lul aan het zetten bent
Wat een onzin om een topic te sluiten omdat het een onzintopic is. Dan hadden ze de helft van mijn topics en posts ook wel weg kunnen halen, want ik schrijf eigenlijk hoofdzakelijk onzin. Maar ik ben hier Bekend, dus dan mag het wel of zo. Echt, wat een onzin.
quote:Istar_ schreef op 19 december 2014 @ 21:46:

[...]

Waar loep je dan voor?Soms vraag ik me af wat voor soort poster iemand is, wat voor topics iemand heeft geopend (handige tool vind ik dat!) of hoe lang iemand al lid is.
Naar Bella, van je baan.
quote:HelgaV schreef op 19 december 2014 @ 21:50:

[...]

Soms vraag ik me af wat voor soort poster iemand is, wat voor topics iemand heeft geopend (handige tool vind ik dat!) of hoe lang iemand al lid is.Alleen dat laatste kijk ik wel eens bij vermoeden van spam. En soms als ik twijfel of iemand man of vrouw is, maar dat staat vaak niet in het profiel.
Helga

Dank je. Komt wel weer goed. Stiekem geniet ik even van rustig pas op de plaats.

MissI

Pb terug. Als ik het goed gedaan heb.
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven