Zelfde spons gebruiken is geen probleem?
donderdag 18 december 2014 om 21:28
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 21:12:
[...]
Ja dat is in 1 sessie besproken1 behandeling is nog niets. Er zal verbetering komen. Probeer vertrouwen te hebben in je behandelaar, en de adviezen op te volgen. Al begrijp ik wel dat dat niet gemakkelijk is. Probeer je angsten zelf even te dragen, dan zul je zien dat het stapje voor stapje goedkomt. (Nog even voor critici, dit heb ik niet zelf verzonnen, maar dit is het advies van haar therapeut)
[...]
Ja dat is in 1 sessie besproken1 behandeling is nog niets. Er zal verbetering komen. Probeer vertrouwen te hebben in je behandelaar, en de adviezen op te volgen. Al begrijp ik wel dat dat niet gemakkelijk is. Probeer je angsten zelf even te dragen, dan zul je zien dat het stapje voor stapje goedkomt. (Nog even voor critici, dit heb ik niet zelf verzonnen, maar dit is het advies van haar therapeut)
donderdag 18 december 2014 om 23:56
quote:MonteCara schreef op 18 december 2014 @ 21:28:
[...]
1 behandeling is nog niets. Er zal verbetering komen. Probeer vertrouwen te hebben in je behandelaar, en de adviezen op te volgen. Al begrijp ik wel dat dat niet gemakkelijk is. Probeer je angsten zelf even te dragen, dan zul je zien dat het stapje voor stapje goedkomt. (Nog even voor critici, dit heb ik niet zelf verzonnen, maar dit is het advies van haar therapeut) Heb al meer sessies gehad. Hoop gewoon dat ik snel van die smetvrees afkom. Vroeger had ik dit niet en deed ik gewoon waar ik me nu druk om maak. Vervelend.
[...]
1 behandeling is nog niets. Er zal verbetering komen. Probeer vertrouwen te hebben in je behandelaar, en de adviezen op te volgen. Al begrijp ik wel dat dat niet gemakkelijk is. Probeer je angsten zelf even te dragen, dan zul je zien dat het stapje voor stapje goedkomt. (Nog even voor critici, dit heb ik niet zelf verzonnen, maar dit is het advies van haar therapeut) Heb al meer sessies gehad. Hoop gewoon dat ik snel van die smetvrees afkom. Vroeger had ik dit niet en deed ik gewoon waar ik me nu druk om maak. Vervelend.
vrijdag 19 december 2014 om 00:04
quote:anoniem2014 schreef op 18 december 2014 @ 23:57:
[...]
Hoe bedoel je? Ik heb gechecked maar zo 1 2 3 geen levensduur kunnen vinden .Als iemand een link post, dan ga je het toch lezen als je je zo druk maakt? Daarom vroeg ik me af waarom je het nog niet gelezen had.
[...]
Hoe bedoel je? Ik heb gechecked maar zo 1 2 3 geen levensduur kunnen vinden .Als iemand een link post, dan ga je het toch lezen als je je zo druk maakt? Daarom vroeg ik me af waarom je het nog niet gelezen had.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 19 december 2014 om 10:49
quote:Madelynn schreef op 19 december 2014 @ 02:08:
Nou ja, het antwoord dan maar.. Campylobacter kan op een droge, niet levende ondergrond tot 6 dagen overleven.
Bron: kiza.nl
Waarom?? Waarom plaatst je dit?
Om To smetvrees te voeden?
Die slaat al zo door en door allerlei dingen te gaan plaatsen over hoelang bacterien kunnen ( kunnen hoeft dus niet to) overleven wordt het er niet beter op.
Die staat straks zich te pletter te poetsen wat niet nodig is.
Echt to, stop met dit soort topics en met de linkjes te bekijken. Je maakt het alleen maaf erger voor jezelf. Ga gewoon naar je behandelaar.
Nou ja, het antwoord dan maar.. Campylobacter kan op een droge, niet levende ondergrond tot 6 dagen overleven.
Waarom?? Waarom plaatst je dit?
Om To smetvrees te voeden?
Die slaat al zo door en door allerlei dingen te gaan plaatsen over hoelang bacterien kunnen ( kunnen hoeft dus niet to) overleven wordt het er niet beter op.
Die staat straks zich te pletter te poetsen wat niet nodig is.
Echt to, stop met dit soort topics en met de linkjes te bekijken. Je maakt het alleen maaf erger voor jezelf. Ga gewoon naar je behandelaar.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
vrijdag 19 december 2014 om 15:52
quote:Madelynn schreef op 19 december 2014 @ 02:08:
Als deze bacterie al aanwezig is, want dat weet TO dus niet.
Voor iemand die die zich druk maakt om mijn reacties vind ik dit toch wel een heel stupide post.
Voor iemand die die zich druk maakt om mijn reacties vind ik dit toch wel een heel stupide post.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 19 december 2014 om 15:58
quote:Tickel schreef op 19 december 2014 @ 15:52:
[...]
+1
De kans dat die bacterie zelfs aanwezig was, lijkt mij al heel klein, laat staan dat er nog sporen te vinden zijn op servies, meubels en bestek.
[...]
+1
De kans dat die bacterie zelfs aanwezig was, lijkt mij al heel klein, laat staan dat er nog sporen te vinden zijn op servies, meubels en bestek.
vrijdag 19 december 2014 om 19:22
Ugh jongens! TO stelt toch zelf deze vraag herhaaldelijk? Wil toch een antwoord weten? Geef ik antwoord en dan is dat stupide. TO kan deze informatie toch ook zelf vinden, het is geen staatsgeheim ofzo. Dat het niet handig is en niet bijdraagt dat snap ik maar negeren vond ik ook niet aardig. Ik hoopte juist dat TO NIET meer bang zou zijn omdat ze al dood zijn inmiddels.
Echt, misschien wordt het toch tijd dat de moderators hier eens over in beraad gaan. Ik bedoel, wij zijn allemaal leken met de beste bedoelingen maar misschien moeten dit soort topics dan gewoon verbannen worden ofzo. Kunnen mensen het ook niet fout doen.
Echt, misschien wordt het toch tijd dat de moderators hier eens over in beraad gaan. Ik bedoel, wij zijn allemaal leken met de beste bedoelingen maar misschien moeten dit soort topics dan gewoon verbannen worden ofzo. Kunnen mensen het ook niet fout doen.
vrijdag 19 december 2014 om 22:52
vrijdag 19 december 2014 om 23:00
quote:MadameQetesh schreef op 19 december 2014 @ 22:52:
Ja ze stelt zelf de vraag maar een antwoord geven erop is gewoon niet slim.
Je voedt haar angst en maakt het erger zo.
Ze kan zelf ook googlen.
We moeten haar angsten hier niet gaan lopen voeden.
Ze heeft hulp nodig.TO is een man.
Ja ze stelt zelf de vraag maar een antwoord geven erop is gewoon niet slim.
Je voedt haar angst en maakt het erger zo.
Ze kan zelf ook googlen.
We moeten haar angsten hier niet gaan lopen voeden.
Ze heeft hulp nodig.TO is een man.
zaterdag 20 december 2014 om 11:26
quote:anoniem2014 schreef op 20 december 2014 @ 11:10:
Zou iemand aub mij kunnen vertellen dat Salmonella zonder voedingsbodem maar 10 min overleeft en een bron waar je het vandaan hebt? Bedankt
Nee!! Dat kunnen we aub niet.
Beter voor jou.
En daarbij: is je google stuk?
Volgens mij vind jij deze aandacht gewoon leuk he. Jouw vragen kun je namelijk gewoon googlen.
Zou iemand aub mij kunnen vertellen dat Salmonella zonder voedingsbodem maar 10 min overleeft en een bron waar je het vandaan hebt? Bedankt
Nee!! Dat kunnen we aub niet.
Beter voor jou.
En daarbij: is je google stuk?
Volgens mij vind jij deze aandacht gewoon leuk he. Jouw vragen kun je namelijk gewoon googlen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 20 december 2014 om 13:10