Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 20 december 2014 om 17:12
Rectificatie
Geachte mede-napraters cq. kletsers,
Helaas is bij de vorige zorgvuldig geschreven update per abuis een belangrijke update niet vermeld.
Graag dus even uw aandacht voor het volgende:
Onze zeer gewaardeerde "Forummer van het Jaar 2014" heeft zojuist de 2000ste reactie in dit topic geplaatst, Link
Wij betreuren het ten zeerste dat deze fout niet eerder werd opgemerkt en bieden u onze oprechte excuses aan voor deze grove nalatigheid.
Achter de schermen worden vanzelfsprekend de juiste stappen ondernomen zodat dit soort fouten in de toekomst uitgesloten kunnen worden.
Er vanuit gaande u voldoende geïnformeerd te hebben,
Hoogachtend,
Het update committee.
Helaas is bij de vorige zorgvuldig geschreven update per abuis een belangrijke update niet vermeld.
Onze zeer gewaardeerde "Forummer van het Jaar 2014" heeft zojuist de 2000ste reactie in dit topic geplaatst, Link
Wij betreuren het ten zeerste dat deze fout niet eerder werd opgemerkt en bieden u onze oprechte excuses aan voor deze grove nalatigheid.
Achter de schermen worden vanzelfsprekend de juiste stappen ondernomen zodat dit soort fouten in de toekomst uitgesloten kunnen worden.
Hoogachtend,
Het update committee.
zaterdag 20 december 2014 om 17:14
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 17:12:
Rectificatie
Hoogachtend,
Het update committee. hahahahahaha
Rectificatie
Hoogachtend,
Het update committee. hahahahahaha
zaterdag 20 december 2014 om 17:26
zaterdag 20 december 2014 om 17:39
quote:ketller schreef op 20 december 2014 @ 17:29:
[...]
Hoe maak je dat? Echt van bonen?Van rauwe cacaomassa, cacaoboter, blok santen, cacaopoeder en in plaats van suiker, stevia. En heel veel gehakte noten, gedroogd fruit en kokosrasp. Is echt ontzettend lekker. Gepofte boekweit en doorheen is ook lekker.
[...]
Hoe maak je dat? Echt van bonen?Van rauwe cacaomassa, cacaoboter, blok santen, cacaopoeder en in plaats van suiker, stevia. En heel veel gehakte noten, gedroogd fruit en kokosrasp. Is echt ontzettend lekker. Gepofte boekweit en doorheen is ook lekker.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 20 december 2014 om 17:41
quote:BellatrixVanDetta schreef op 20 december 2014 @ 17:36:
Klinkt lekker MrsS!
Ik heb straks verse pizza. Zin in.
Is Gerritje niet zen?
Hier zoveel zennigheid...meneer is nog te lui om te blaffen.
Maar ook wel wat ouder dan Gerritje!Gerrit is alleen 's ochtends zen, het is een avondhond, net zoals wij avondmensen zijn. Hij rent nu over de bank.
Klinkt lekker MrsS!
Ik heb straks verse pizza. Zin in.
Is Gerritje niet zen?
Hier zoveel zennigheid...meneer is nog te lui om te blaffen.
Maar ook wel wat ouder dan Gerritje!Gerrit is alleen 's ochtends zen, het is een avondhond, net zoals wij avondmensen zijn. Hij rent nu over de bank.
zaterdag 20 december 2014 om 17:42
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 17:39:
Heb je niet een fotootje van Gerrit, MrsS? Kunnen we ff "ooooh'en" en "aaaah'en"!Zal ik een keer proberen. Maar nu rent ie steeds weg. Hij heeft trouwens zijn billen verbrand aan de kachel, nu moet ie op de blaren zitten.
Heb je niet een fotootje van Gerrit, MrsS? Kunnen we ff "ooooh'en" en "aaaah'en"!Zal ik een keer proberen. Maar nu rent ie steeds weg. Hij heeft trouwens zijn billen verbrand aan de kachel, nu moet ie op de blaren zitten.
zaterdag 20 december 2014 om 17:42
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 december 2014 @ 16:34:
[...]
God ja, da's best lastig natuurlijk, om maar één dag in de week een plek te hebben waar je van jezelf mag kletsen.Wat ben je toch ook een ongelofelijke zuiger hè. Bah!
[...]
God ja, da's best lastig natuurlijk, om maar één dag in de week een plek te hebben waar je van jezelf mag kletsen.Wat ben je toch ook een ongelofelijke zuiger hè. Bah!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 december 2014 om 17:46
quote:Nouschi schreef op 20 december 2014 @ 17:42:
[...]
Wat ben je toch ook een ongelofelijke zuiger hè. Bah!
Kom Nouschi, jij pakt ook elke gelegenheid aan om hier te laten weten dat we te veel naar jouw zin kletsen.
Mag ik niet een keer een (flauw) grapje maken ten koste van iets dat je zelf gecreëerd hebt?
[...]
Kom Nouschi, jij pakt ook elke gelegenheid aan om hier te laten weten dat we te veel naar jouw zin kletsen.
Mag ik niet een keer een (flauw) grapje maken ten koste van iets dat je zelf gecreëerd hebt?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 20 december 2014 om 17:50
quote:Nouschi schreef op 20 december 2014 @ 17:42:
[...]
+1.
En ik beste MissI heb het nergens over en het zal me voor de rest boeien wat er op dit topic gebeurt zoals je hebt kunnen lezen. Maar jij laat geen kans liggen om mensen uit te dagen zodat je daarna kan snel zeggen dat ze niet zo overdreven moeten doen.
[...]
+1.
En ik beste MissI heb het nergens over en het zal me voor de rest boeien wat er op dit topic gebeurt zoals je hebt kunnen lezen. Maar jij laat geen kans liggen om mensen uit te dagen zodat je daarna kan snel zeggen dat ze niet zo overdreven moeten doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 20 december 2014 om 17:51
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 december 2014 @ 17:46:
[...]
Mag ik niet een keer een (flauw) grapje maken ten koste van iets dat je zelf gecreëerd hebt?Lees even terug en dan een paar delen. Je laat geen gelegenheid voorbij gaan hoor om zogenaamd leuk te refereren aan mijn antipathie tegen het geklets hier.
[...]
Mag ik niet een keer een (flauw) grapje maken ten koste van iets dat je zelf gecreëerd hebt?Lees even terug en dan een paar delen. Je laat geen gelegenheid voorbij gaan hoor om zogenaamd leuk te refereren aan mijn antipathie tegen het geklets hier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 december 2014 om 17:52
Ik ben nu elke leer aan het bijlezen hoe de banenmarkt van de toekomst eruit zal gaan zien. Ik lees nog niets nieuws en we moeten allemaal de techniek in.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.