Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 20 december 2014 @ 17:52:

Ik lees nog niets nieuws en we moeten allemaal de techniek in.Plaatjes bewerken is óók techniek
lekker dansen klinkt goed. zolang ik maar niet aan free hugs moet doen
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 december 2014 @ 17:53:

Pfff, maken jullie maar lekker druk hoor

Het kan me écht niet boeien.Je vergeet deze
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou Fluim, ik kan je niet beloven dat ik niet af en toe mijn fritatta's om je heen zal slaan.
wat doet die eldorado nou allemaal. eerst las ik iets over sollicitatieclubje oprichten en nu wil hij micronanogeld in 2 mensen stoppen
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 17:54:

[...]

Plaatjes bewerken is óók techniek

Ohja kan ik altijd kind nog de plaatjeplakschool aanbevelen.

Maar je hebt gelijk en die kant op denken kan iid leuk werk zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

ow nou daar ben ik dan weer wel van gediend!
quote:fluim schreef op 20 december 2014 @ 17:57:

wat doet die eldorado nou allemaal. eerst las ik iets over sollicitatieclubje oprichten en nu wil hij micronanogeld in 2 mensen stoppenHuh wat? Micronanogeld? Ik ga even zoeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 20 december 2014 @ 17:52:

Ik ben nu elke leer aan het bijlezen hoe de banenmarkt van de toekomst eruit zal gaan zien. Ik lees nog niets nieuws en we moeten allemaal de techniek in.Nou heb ik even geluk. Ik heb net besloten om over maximaal twee jaar wiskunde te gaan studeren . Maak ik er technische wiskunde van, is iedereen blij.
Bizar, dat " eigen volk eerst " op het Serious Request topic.

het zijn wel altijd dezelfden, die dat soort shit roepen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh wauw LV in ben onder de indruk. Echt, ik vind wiskunde heel moeilijk.
quote:Enn schreef op 20 december 2014 @ 18:01:

Oh wauw LV in ben onder de indruk. Echt, ik vind wiskunde heel moeilijk.Ik ook, daarom juist .
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 december 2014 @ 17:59:

[...]

Nou heb ik even geluk. Ik heb net besloten om over maximaal twee jaar wiskunde te gaan studeren . Maak ik er technische wiskunde van, is iedereen blij.Serieus?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2014 @ 18:00:

het zijn wel altijd dezelfden, die dat soort shit roepen.Het zijn ook altijd de mensen die ik er ernstig van verdenk dat ze voor hun eigen volk ook geen cent zullen doneren als ze niet gedwongen worden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2014 @ 18:00:

het zijn wel altijd dezelfden, die dat soort shit roepen.Echt bizar. Ongelooflijk.
quote:Nouschi schreef op 20 december 2014 @ 18:04:

[...]

Serieus?Ja.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 december 2014 @ 18:06:

[...]

Ja.Wat cool!
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 december 2014 @ 18:06:

[...]

Het zijn ook altijd de mensen die ik er ernstig van verdenk dat ze voor hun eigen volk ook geen cent zullen doneren als ze niet gedwongen worden.Ook dat, ja.
quote:Enn schreef op 20 december 2014 @ 17:59:

[...]

Huh wat? Micronanogeld? Ik ga even zoeken.

Ik las Meranogeld

Eldorado is minder gaan werken of zjn vrouw is op vakantie. Gok ik.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

1+1= uuuuuuhm.

LV
En dat voor iemand die zegt bereisd te zijn; dan heb je nog nooit armoe van dichtbij gezien en die Intra Tour bus uit geweest als je tegen elke vorm van ontwikkelingshulp bent.
Wilde eigenlijk nog even daar posten hoeveel 1 dag staken aan belastinggeld kost. Maar ja, zoals gewoonlijk zal ik de wijste maar zijn.
Eigenlijk is het een vorm van jaloezie, en wel de ergste soort; die van leed vergelijken.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 december 2014 @ 17:39:

[...]

Van rauwe cacaomassa, cacaoboter, blok santen, cacaopoeder en in plaats van suiker, stevia. En heel veel gehakte noten, gedroogd fruit en kokosrasp. Is echt ontzettend lekker. Gepofte boekweit en doorheen is ook lekker.Woow dat klinkt wel als heel veel werk! Maar wel lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven