Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 20 december 2014 om 17:55
zaterdag 20 december 2014 om 17:57
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 17:54:
[...]
Plaatjes bewerken is óók techniek
Ohja kan ik altijd kind nog de plaatjeplakschool aanbevelen.
Maar je hebt gelijk en die kant op denken kan iid leuk werk zijn.
[...]
Plaatjes bewerken is óók techniek
Ohja kan ik altijd kind nog de plaatjeplakschool aanbevelen.
Maar je hebt gelijk en die kant op denken kan iid leuk werk zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 20 december 2014 om 17:59
quote:fluim schreef op 20 december 2014 @ 17:57:
wat doet die eldorado nou allemaal. eerst las ik iets over sollicitatieclubje oprichten en nu wil hij micronanogeld in 2 mensen stoppenHuh wat? Micronanogeld? Ik ga even zoeken.
wat doet die eldorado nou allemaal. eerst las ik iets over sollicitatieclubje oprichten en nu wil hij micronanogeld in 2 mensen stoppenHuh wat? Micronanogeld? Ik ga even zoeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 20 december 2014 om 17:59
quote:Enn schreef op 20 december 2014 @ 17:52:
Ik ben nu elke leer aan het bijlezen hoe de banenmarkt van de toekomst eruit zal gaan zien. Ik lees nog niets nieuws en we moeten allemaal de techniek in.Nou heb ik even geluk. Ik heb net besloten om over maximaal twee jaar wiskunde te gaan studeren . Maak ik er technische wiskunde van, is iedereen blij.
Ik ben nu elke leer aan het bijlezen hoe de banenmarkt van de toekomst eruit zal gaan zien. Ik lees nog niets nieuws en we moeten allemaal de techniek in.Nou heb ik even geluk. Ik heb net besloten om over maximaal twee jaar wiskunde te gaan studeren . Maak ik er technische wiskunde van, is iedereen blij.
zaterdag 20 december 2014 om 18:04
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 december 2014 @ 17:59:
[...]
Nou heb ik even geluk. Ik heb net besloten om over maximaal twee jaar wiskunde te gaan studeren . Maak ik er technische wiskunde van, is iedereen blij.Serieus?
[...]
Nou heb ik even geluk. Ik heb net besloten om over maximaal twee jaar wiskunde te gaan studeren . Maak ik er technische wiskunde van, is iedereen blij.Serieus?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 december 2014 om 18:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2014 @ 18:00:
Bizar, dat " eigen volk eerst " op het Serious Request topic.
het zijn wel altijd dezelfden, die dat soort shit roepen.Het zijn ook altijd de mensen die ik er ernstig van verdenk dat ze voor hun eigen volk ook geen cent zullen doneren als ze niet gedwongen worden.
Bizar, dat " eigen volk eerst " op het Serious Request topic.
het zijn wel altijd dezelfden, die dat soort shit roepen.Het zijn ook altijd de mensen die ik er ernstig van verdenk dat ze voor hun eigen volk ook geen cent zullen doneren als ze niet gedwongen worden.
zaterdag 20 december 2014 om 18:06
zaterdag 20 december 2014 om 18:07
zaterdag 20 december 2014 om 18:08
zaterdag 20 december 2014 om 18:11
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 december 2014 @ 17:39:
[...]
Van rauwe cacaomassa, cacaoboter, blok santen, cacaopoeder en in plaats van suiker, stevia. En heel veel gehakte noten, gedroogd fruit en kokosrasp. Is echt ontzettend lekker. Gepofte boekweit en doorheen is ook lekker.Woow dat klinkt wel als heel veel werk! Maar wel lekker!
[...]
Van rauwe cacaomassa, cacaoboter, blok santen, cacaopoeder en in plaats van suiker, stevia. En heel veel gehakte noten, gedroogd fruit en kokosrasp. Is echt ontzettend lekker. Gepofte boekweit en doorheen is ook lekker.Woow dat klinkt wel als heel veel werk! Maar wel lekker!