Ik vertrek
zaterdag 20 december 2014 om 21:57
quote:NummerZoveel schreef op 20 december 2014 @ 21:55:
[...]
Ik vind het een heel goed aanbod en je bent duidelijk bereid om te investeren!
Een soort golden girls maar dan met een bed en breakfast. Alleen dan jonger en knapper.
We kunnen wel een eigen real life soap starten dan. Dat is genoeg voor een heel seizoen ik vertrek
[...]
Ik vind het een heel goed aanbod en je bent duidelijk bereid om te investeren!
Een soort golden girls maar dan met een bed en breakfast. Alleen dan jonger en knapper.
We kunnen wel een eigen real life soap starten dan. Dat is genoeg voor een heel seizoen ik vertrek
zaterdag 20 december 2014 om 21:59
quote:Thordis2.0 schreef op 20 december 2014 @ 21:57:
[...]
Ok, wie schrijft de redactie van Ik Vertrek?
Ik ga vast mijn koffer pakken
Ik stel wel voor dat we onze B&B gaan starten in een land waar we de taal niet spreken
Leuk voor de kijkcijfers
[...]
Ik stel wel voor dat we onze B&B gaan starten in een land waar we de taal niet spreken
Leuk voor de kijkcijfers
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 20 december 2014 om 22:01
quote:Thordis2.0 schreef op 20 december 2014 @ 21:59:
Het ziet er wel mooi uit.
Prachtig!
Maar je gasten eerst een prachtige woonkamer met heerlijke bank laten zien en vervolgens zeggen dat ze er niet mogen komen, om ze daarna op keukenstoelen in de kelder weg te zetten, dan vind ik echt niet kunnen!
Het ziet er wel mooi uit.
Prachtig!
Maar je gasten eerst een prachtige woonkamer met heerlijke bank laten zien en vervolgens zeggen dat ze er niet mogen komen, om ze daarna op keukenstoelen in de kelder weg te zetten, dan vind ik echt niet kunnen!
zaterdag 20 december 2014 om 22:02
quote:Summerdance schreef op 20 december 2014 @ 21:59:
[...]
Leuk voor de kijkcijfersJa, dat is wel het leukste he? Ik zeg Albanie! Ben er nog nooit geweest, dus zelfs hoi is al een probleem!
[...]
Leuk voor de kijkcijfersJa, dat is wel het leukste he? Ik zeg Albanie! Ben er nog nooit geweest, dus zelfs hoi is al een probleem!
zaterdag 20 december 2014 om 22:02
quote:Summerdance schreef op 20 december 2014 @ 21:59:
[...]
Leuk voor de kijkcijfersPolen is wel lekker gek.
[...]
Leuk voor de kijkcijfersPolen is wel lekker gek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 december 2014 om 22:04
quote:NummerZoveel schreef op 20 december 2014 @ 22:01:
[...]
Prachtig!
Maar je gasten eerst een prachtige woonkamer met heerlijke bank laten zien en vervolgens zeggen dat ze er niet mogen komen, om ze daarna op keukenstoelen in de kelder weg te zetten, dan vind ik echt niet kunnen!'Die houden we voor onszelf' ja. Niet heel netjes.
[...]
Prachtig!
Maar je gasten eerst een prachtige woonkamer met heerlijke bank laten zien en vervolgens zeggen dat ze er niet mogen komen, om ze daarna op keukenstoelen in de kelder weg te zetten, dan vind ik echt niet kunnen!'Die houden we voor onszelf' ja. Niet heel netjes.