Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:Thordis2.0 schreef op 20 december 2014 @ 22:13:

[...]

Maar dat doen ze daar allemaal al!

Die haringkar in Pakistan is misschien wel een gat in de markt.Tsja, als we dan toch avontuurlijk gaan doen, dan kunnen we het misschien wel meteen goed doen ook?
Pffff, ik trek die voice over zo slecht als hij Bed and Breakast zegt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 20 december 2014 @ 22:46:

Pffff, ik trek die voice over zo slecht als hij Bed and Breakast zegt.Weer een heel andere invalshoek, leuk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wel een mooie tegenstelling, die camping and dat prachthuis in Sevilla.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik vind het voor de campingmensen wel leuk dat het een beetje loopt. Maar als ze de enige naturistencamping van het hele land zijn is het natuurlijk wel een beetje eenoog die koning is. Want mocht je er niet in je blote kont lopen, dan was er weinig speciaals aan.
quote:Nouschi schreef op 20 december 2014 @ 22:48:

[...]

Weer een heel andere invalshoek, leuk Ja, ik ergerde me er de vorige uitzendingen ook al aan :D
Het wordt idd beaaad en breakfast, of bad (slecht). Reteirritant.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:streepjessokken schreef op 20 december 2014 @ 23:17:

Het wordt idd beaaad en breakfast, of bad (slecht). Reteirritant. Ja, dat is het precies! Niet de uitspraak van bed, maar van bad. Grrrrrrr!!!
quote:boebezoebe schreef op 20 december 2014 @ 23:19:

[...]

Ja, dat is het precies! Niet de uitspraak van bed, maar van bad. Grrrrrrr!!!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Haha, ben niet de enige die zich ergerde of op zijn minst verwonderde over de uitspraak van bed&breakfast.

Wat een armzalig gedoetje die naturistencamping. Ik heb zelf op een clothing optional resort gewerkt in de Carib maar liep zelf gekleed rond. Moest er niet aan denken om in mijn blootje te werken. Alle werknemers liepen gekleed. Wat ik wel eens deed was in mijn middagpauze in mijn nakie op het strand liggen.

Die Brabo's in Sevilla. Die man lijkt me nogal een eh manipulatief tiepje. Vond dat gesprek bij het zwembad echt stuitend en hartverbrekend. Dan vraagt hij zijn vrouw hoe ze het daar vindt of dat ze nL mist en dan zegt ze met tranen in de ogen dat ze haar werk mist. Dochterlief zit met haar ziel onder de arm en tranen in de ogen ernaast en daar zegt moeders niets van. Ik zou het vreselijk vinden als ik mijn puber uit haar vriendinnengroepje had gerukt en zo overduidelijk ongelukkig te zien. En er wordt haar ook niks gevraagd. Triest.

Ook triest dat dat meiske jarenlang dacht dat ze het in NL beter zou hebben maar daar dan ook weer op terugkomt. Maar ze heeft wel een prachtig paardje zeg. Ik vraag me af wat zij nou precies doet, studeren of werken of gewoon de halve dag zwemmen en paardrijden

En ook ik vroeg me af of de gasten nou telkens via de privewoonkamer naar de kelder moeten?
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 21 december 2014 @ 10:24:

Haha, ben niet de enige die zich ergerde of op zijn minst verwonderde over de uitspraak van bed&breakfast.

Wat een armzalig gedoetje die naturistencamping. Ik heb zelf op een clothing optional resort gewerkt in de Carib maar liep zelf gekleed rond. Moest er niet aan denken om in mijn blootje te werken. Alle werknemers liepen gekleed. Wat ik wel eens deed was in mijn middagpauze in mijn nakie op het strand liggen.

Die Brabo's in Sevilla. Die man lijkt me nogal een eh manipulatief tiepje. Vond dat gesprek bij het zwembad echt stuitend en hartverbrekend. Dan vraagt hij zijn vrouw hoe ze het daar vindt of dat ze nL mist en dan zegt ze met tranen in de ogen dat ze haar werk mist. Dochterlief zit met haar ziel onder de arm en tranen in de ogen ernaast en daar zegt moeders niets van. Ik zou het vreselijk vinden als ik mijn puber uit haar vriendinnengroepje had gerukt en zo overduidelijk ongelukkig te zien. En er wordt haar ook niks gevraagd. Triest.

Ook triest dat dat meiske jarenlang dacht dat ze het in NL beter zou hebben maar daar dan ook weer op terugkomt. Maar ze heeft wel een prachtig paardje zeg. Ik vraag me af wat zij nou precies doet, studeren of werken of gewoon de halve dag zwemmen en paardrijden

En ook ik vroeg me af of de gasten nou telkens via de privewoonkamer naar de kelder moeten?Het meisje studeerde rechten Louise.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vond het knap hoe dat meisje zich aanpaste. En haar Spaans klonk fantastisch.
Ik snap overigens niet dat een jonge deerne in Spanje blijft. Zoveel jonge spanjaarden die nu de wereld in trekken voor studie en werk omdat er thuis geen perspectief is. Als ik haar was zou ik sowieso iets met internationaal recht doen, of iets waarmee je over de grens terecht kan.
quote:Eindeloos schreef op 21 december 2014 @ 12:21:

[...]

Het meisje studeerde rechten Louise.Oh dat had ik gemist. Bedankt Eindeloos.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik vind die naturistencamping maar een viezig zooitje bij elkaar.

En werken in m'n nakie lijkt me ook niet prettig.
Ik hed net die uitzending gekeken van dat stel wat een gite en chambre ging beginnen in Frankrijk, met een mini camping. Met dochter Charlotte en de paarden. Wat een intens vervelende vent zeg. Ik heb dan echt de neiging zo'n kerel door het scherm te trekken en m op zijn gezicht te rossen. Herinnert iemand zich deze uitzending nog?
Wat ik niet snap van de mensen die naar Spanje gingen. Pas na jaren beginnen ze die B&B en dan ook nog in een gehuurd pand. Ze hadden 5 ton toen ze daar naartoe gingen, dan hadden ze beter zelf iets kunnen kopen i.p.v. steeds te huren. Dat gaan ze nu ook verbouwen van hun eigen geld.

Die camping vond ik ook een griebesbende.
Cum non tum age
En dan dat "museum" op die camping

Dat waren spullen die ze daar gevonden hadden en zover ze er iets vanaf wisten, konden ze uitleg geven.

Ik vind het trouwens prima dat je naturist bent maar even wat aantrekken als je (schoon)ouders voor je neus staan, moet kunnen. Beeeeeetje ongemakkelijk voor die (schoon)ouders zo.
Niemand de aflevering van afgelopen donderdag gezien?

Ik net via uitzending gemist. Emigratie naar Duitsland voor een chocolade winkel / koffiehuisje. Leuke mensen en geslaagd plan dus een aanrader!
Volgens mij wel een herhaling.
Nog niet gezien hajo.

Klinkt leuk. Ga m later eens opzoeken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Hajo20124102 schreef op 30 december 2014 @ 16:54:

Volgens mij wel een herhaling.Ja, jammer ik had 'm ook al gezien.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik had hem nog niet gezien, maar ik zag chocolade voor het WK 2012 dus dacht daarom dat het al eens was uitgezonden. En daarnaast lijkt me 1ste Kerstdag om 9.00 uur geen prime-time :-)

Wel ook weer duidelijk in deze aflevering dat ondernemer zijn echt hard werken is. Iets wat toch vaak wordt onderschat.
Deze aflevering ziet er veelbelovend uit
Ik vind hier dingen van.
Zelfs de honden zijn niet enthousiast.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven