Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 december 2014 om 12:48
zondag 21 december 2014 om 13:33
quote:Bieb2.0 schreef op 21 december 2014 @ 10:20:
[...]
Ginger2.0 vindt ik wel zo handig. En wat eet je met kerst?
Zoveeeeel lekkers!
Hapjes als gyoza, kipspiesjes, tempura, vooraf sushi en sashimi met zeewiersalade, misobouillonfondue en als toetje homemade zwarte sesamijs met een zoet krokant mihoenkoekje. Ik heb nu al trek
[...]
Ginger2.0 vindt ik wel zo handig. En wat eet je met kerst?
Zoveeeeel lekkers!
Hapjes als gyoza, kipspiesjes, tempura, vooraf sushi en sashimi met zeewiersalade, misobouillonfondue en als toetje homemade zwarte sesamijs met een zoet krokant mihoenkoekje. Ik heb nu al trek
zondag 21 december 2014 om 13:36
quote:Istar_ schreef op 21 december 2014 @ 13:31:
Mijn kind wordt echt enorm humeurig als hij honger heeft. Hebben meer mensen dat? Ik vind het zo raar.Check. Ik had ooit een vriendje dat enorm uit kon lopen met borrelen. Om acht uur werd ik ongezellig, om half negen was ik serieus pissed off en om 9 uur was het over. Dan hoefde ik geen eten meer.
Mijn kind wordt echt enorm humeurig als hij honger heeft. Hebben meer mensen dat? Ik vind het zo raar.Check. Ik had ooit een vriendje dat enorm uit kon lopen met borrelen. Om acht uur werd ik ongezellig, om half negen was ik serieus pissed off en om 9 uur was het over. Dan hoefde ik geen eten meer.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 21 december 2014 om 13:38
quote:*Ginger* schreef op 21 december 2014 @ 13:33:
[...]
Zoveeeeel lekkers!
Hapjes als gyoza, kipspiesjes, tempura, vooraf sushi en sashimi met zeewiersalade, misobouillonfondue en als toetje homemade zwarte sesamijs met een zoet krokant mihoenkoekje. Ik heb nu al trek Ga je dat allemaal zelf maken? Klinkt heerlijk, maar wel een taakje erbij dan, zeg maar
[...]
Zoveeeeel lekkers!
Hapjes als gyoza, kipspiesjes, tempura, vooraf sushi en sashimi met zeewiersalade, misobouillonfondue en als toetje homemade zwarte sesamijs met een zoet krokant mihoenkoekje. Ik heb nu al trek Ga je dat allemaal zelf maken? Klinkt heerlijk, maar wel een taakje erbij dan, zeg maar
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 21 december 2014 om 13:39
quote:Istar_ schreef op 21 december 2014 @ 13:31:
Mijn kind wordt echt enorm humeurig als hij honger heeft. Hebben meer mensen dat? Ik vind het zo raar.Humeurig? Mijn kinderen bereiden dan een intergalactische oorlog voor, met elk willekeurig slachtoffer binnen een straal van vijf meter als oefenobject.
Mijn kind wordt echt enorm humeurig als hij honger heeft. Hebben meer mensen dat? Ik vind het zo raar.Humeurig? Mijn kinderen bereiden dan een intergalactische oorlog voor, met elk willekeurig slachtoffer binnen een straal van vijf meter als oefenobject.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.