Gezondheid alle pijlers

Van me af praten. Heb geen Bof en voel me flut

21-12-2014 20:55 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dacht ik eergister nog dat ik de Bof had, blijkt het heel wat anders te zijn. Het is Erysipelas. Een vorm van wondroos en blijkbaar bij mijn oor begonnen. Ik heb voor het eerst in mijn leven Penicilline. En een dikke ook. Maar het moet. Ik ben er geen voorstander van zei ik tegen de huisarts en wil dat alleen als er echt geen andere uitweg meer is. Dat was dus 'nu' zei de dokter. Of het niet doen, nog een week doorlopen, en een gratis 10-daags all inclusive verblijf in het ziekenhuis aan het infuus.

En het doet zeer. Mijn hele gezicht is vervormd inmiddels. Het gaat wel weer over en ik word gewoon weer beter, maar toch. Ik voel me beroerd. En dan komt vriend eindelijk thuis, dacht ik me een beetje te kunnen laten vertroetelen, heeft hij een 'griepje' (voor het eerst sinds 12 jaar) en heeft ie letterlijk gezegd dat hij zich waarschijnlijk veel zieker voelde dan ik deed. En dus ben ik dit weekend gewoon boodschappen gaan doen, en heb ik gewoon de was gedaan, want wat ik heb is besmettelijk vooral voor mezelf. Elke dag het beddengoed dus weer schoon.

En een man met de griep? Dat geld dus ook voor mijn vent. Al had ik de builenpest gehad had dat nog in het niet gevallen bij zijn enorm nare gezondheid. Hij stond zelfs 's nachts naast me om me te vragen appelsap voor hem te halen. Want hij was zo ziekjes. Ik had hem hoger zitten. Zucht....

Hij is nu weer aan de beterende hand. En ik ben aan het eind van mijn Latijn. En een beetje geflipt vanmiddag omdat hij vroeg of ik even brood wilde halen want hij was nog niet helemaal zo lekker en ik had nu toch geen koorts? Alsof ik me fijn voel met zwarte diarree als water en maagkrampen dankzij de medicijnen en alsof ik graag met dit hoofd naar de supermarkt wil. De ontstekingsbulten verdwijnen en vormen inmiddels grote vochtzakken onder mijn hoofd/bij mijn nek. En dat doet ook weer zeer. En mijn oor is zo gezwollen dat ik er nog steeds niks mee hoor.

Voor de vorm even de foto's hieronder van 'mijn' gesteldheid. Ik voel me rot en ik kan wel janken op het moment. En dat ga ik misschien wel doen ook.

Kutvakantie.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Daar kan je toch iets van zeggen? Het is al irritant als je zelf niks hebt en dan nu. Maar nu jij duidelijk ook ziek bent...ik zou serieus moordneigingen hebben en zwaar moeten onderdrukken
Heb je je wel ziekgemeld bij je werkgever?? Die dagen krijg je terug he.

Ik had vorig jaar een kaakontsteking. Een flinke bult bij mijn onderkaak, kon niet eten en nauwelijks praten. Een week lang geleefd op yoghurt en soep. Ook zo fijn. Maar gelukkig dan wel weer een vent die me dan niet lastig valt. Al moet ik toegeven dat hij ook niet ziek was .
quote:Exces schreef op 21 december 2014 @ 21:29:

Heb je je wel ziekgemeld bij je werkgever?? Die dagen krijg je terug he.

Ik had vorig jaar een kaakontsteking. Een flinke bult bij mijn onderkaak, kon niet eten en nauwelijks praten. Een week lang geleefd op yoghurt en soep. Ook zo fijn. Maar gelukkig dan wel weer een vent die me dan niet lastig valt. Al moet ik toegeven dat hij ook niet ziek was .Ik ben mijn eigen werkgever helaas ..
jeetje heftig zeg! Ik hoop voor je dat je snel weer helemaal de oude bent. Mooie vrouw ben je! En je vriend... die had zich best wat meer mogen ver'mannen' , maar mannen schijnen een lage pijngrens te hebben. (En ik zeg schijnen, omdat ik anders alle mannen van het viva forum op mijn dak krijg)
Op de normale foto zie je erg mooi uit, beterschap.
quote:jippie55 schreef op 21 december 2014 @ 21:26:

Daar kan je toch iets van zeggen? Het is al irritant als je zelf niks hebt en dan nu. Maar nu jij duidelijk ook ziek bent...ik zou serieus moordneigingen hebben en zwaar moeten onderdrukken

Naar die appelsap kon hij ook fluiten. Hij stond verdomme al naast bed en maakte me er echt voor wakker. Dat ie appelsap wilde.

Toen zei ik; weet je wat IK zou willen nu, een kussen een minuut of vier stevig over je gezicht drukken.

Toen was ik natuurlijk 'onredelijk'. Dat was natuurlijk ook zo, maar een heel klein stemmetje in me wilde dat echt heel erg graag. Ik sliep eindelijk en komt de kleuter in een mannenlijf om een sapje zeuren
Het is niet altijd een egotripper. Maar de mannengriep hakte er echt in bij me. Gelukkig is dit voor het eerst in 12 jaar dat hij hem heeft. Er zijn mannen die hem jaarlijks hebben
quote:adorabull schreef op 21 december 2014 @ 21:30:

[...]

Ik ben mijn eigen werkgever helaas ..Dan jezelf een fruitmand en lieve kaart sturen
Echte foto's vind ik altijd zo overschat. Ben weer een illusie armer

Beterschap!
quote:adorabull schreef op 21 december 2014 @ 21:33:

[...]

Naar die appelsap kon hij ook fluiten. Hij stond verdomme al naast bed en maakte me er echt voor wakker. Dat ie appelsap wilde.

Toen zei ik; weet je wat IK zou willen nu, een kussen een minuut of vier stevig over je gezicht drukken.

Toen was ik natuurlijk 'onredelijk'. Dat was natuurlijk ook zo, maar een heel klein stemmetje in me wilde dat echt heel erg graag. Ik sliep eindelijk en komt de kleuter in een mannenlijf om een sapje zeuren
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:Maryssa schreef op 21 december 2014 @ 21:35:

[...]

Dan jezelf een fruitmand en lieve kaart sturen He! Zal ik daar ZIJN creditcard gewoon voor gebruiken?
He dank! Voor het eerst vandaag kan ik weer een beetje lachen.
Ik zeg: ' you go girl!'
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
auw dat ziet er pijnlijk uit beterschap er mee
Beterschap adora!

En bestel inderdaad gewoon boodschappen online, en dan alleen dingen die jij lekker vind en die hij niet lust .
quote:adorabull schreef op 21 december 2014 @ 21:30:

[...]

Ik ben mijn eigen werkgever helaas ..

Ow. In dat geval blij zijn dat het in de vakantie is .

(mag ik vragen welke kleur lippenstift je gebruikt??
lieve schat, vind je het heel slim om je foto zo hier op het forum te gooien? Denk een beetje na

Oh en beterschap, ik heb wondroos gehad en het is echt vervelend
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kan het zijn dat je man al je dramaatjes van afgelopen paar jaar gewoon zat is en nu zelf eens lekker ziek wil zijn?
Het gaat me er niet eens om dat ik 'verzorgd' wil worden. Ik ben mobiel. Maar een beetje 'ontzorgt' zou fijn zijn. Sommige dingen gaan gewoon door. De hoopjes moeten uit de kattenbak geschept, de katten moeten voer en water. En als de droger die boven staat 'piep piep piep' doet moeten de pluisjes even van het filter. Maar nee. Hij laat dat ding net zo lang piep piep piepen dat ik wel weer naar boven slof uiteindelijk. Hij 'was er heeeelemaal doorheen geslapen'. Dan kunnen we het brandalarm ook wel weghalen, die is dan ook zinloos.
Beterschap voor jouw en een schop onder de kont van me man
Morgen zal het vast allemaal anders gaan.
Ik duik er weer in. Kijken welke metamorfose het hoofd vannacht weer maakt . Nog vier dagen tot kerst.
quote:adorabull schreef op 21 december 2014 @ 21:54:

Morgen zal het vast allemaal anders gaan.Jeetje waarom niet gewoon laten staan wat er stond? Ik lig er niet wakker van.
quote:Exces schreef op 21 december 2014 @ 21:47:

[...]

Ow. In dat geval blij zijn dat het in de vakantie is .

(mag ik vragen welke kleur lippenstift je gebruikt??Dat zou ik even moeten checken voor je want dat weet ik echt niet uit mijn hoofd helaas.
quote:AnnaP1977 schreef op 21 december 2014 @ 22:02:

[...]

Jeetje waarom niet gewoon laten staan wat er stond? Ik lig er niet wakker van.Omdat ik het de moeite niet vind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven