Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:elfje12 schreef op 21 december 2014 @ 22:39:

Zo mensen. Ik ga slapen. Houdt het een beetje aardig hier. Kerstgedachten enzo Slaap lekker!
quote:AnnaP1977 schreef op 21 december 2014 @ 22:42:

[...]

Waarover precies?Probeer het eens over 1 ding.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 december 2014 @ 22:28:

[...]

Dat is inderdaad ook wat ik van haar hele rollercoaster toen heb opgestoken, helaas. Want juist als je leven in een hele slechte soap veranderd, kan je juist steun gebruiken in plaats van weggezet worden als rariteitenkabinet.Daarom reageer ik daar ook niet. Ik ben één keer gigantisch op mijn bek gegaan door mijn achteraf onterechte twijfels te uiten in het topic zelf, en dat gaat me niet nog een keer gebeuren. En slijmerig steun gaan zitten betuigen terwijl ik er geen bal van geloof is mijn stijl ook niet, dan schrijf ik echt liever niks.
quote:hatsetats schreef op 21 december 2014 @ 22:43:

Ja. En als we dan toch zo kinderachtig bezig zjn: ik bepaal zelf wel of en wat ik vind en schrijf van jullie heksenjacht.

Ook dat is leuk geschreven, je brengt je karakter goed over.

Nou was gezellig.
Of het nu waar is of niet, maakt dat zoveel uit? Als het niet waar is, heeft ze waarschijnlijk behoefte aan aandacht en dan is het toch alleen maar fijn als ze zich beter voelt nav het openen van een topic?
Life is short. Eat dessert first.
Goh altijd feest als hats is geweest..
quote:AnnaP1977 schreef op 21 december 2014 @ 22:45:

[...]

Ook dat is leuk geschreven, je brengt je karakter goed over.

Nou was gezellig.En inderdaad, niks zinnigs te zeggen.
quote:ketller schreef op 21 december 2014 @ 22:47:

Goh altijd feest als hats is geweest..Ja. Terwijl ik helemaal niet van festen hou...
quote:doornroosje9 schreef op 21 december 2014 @ 22:47:

Of het nu waar is of niet, maakt dat zoveel uit? Als het niet waar is, heeft ze waarschijnlijk behoefte aan aandacht en dan is het toch alleen maar fijn als ze zich beter voelt nav het openen van een topic?Klopt.
quote:hatsetats schreef op 21 december 2014 @ 22:43:

Ja. En als we dan toch zo kinderachtig bezig zjn: ik bepaal zelf wel of en wat ik vind en schrijf van jullie heksenjacht.Gelijk heb je.
quote:hatsetats schreef op 21 december 2014 @ 22:48:

[...]

En inderdaad, niks zinnigs te zeggen.Nee tegen jou niet echt nee. Dat laat ik graag aan mij voorbij gaan.
quote:doornroosje9 schreef op 21 december 2014 @ 22:47:

Of het nu waar is of niet, maakt dat zoveel uit? Als het niet waar is, heeft ze waarschijnlijk behoefte aan aandacht en dan is het toch alleen maar fijn als ze zich beter voelt nav het openen van een topic?Jahoor, ze doet er verder niemand kwaad mee lijkt me. Het is maar waar je van houd.
quote:AnnaP1977 schreef op 21 december 2014 @ 22:50:

[...]

Nee tegen jou niet echt nee. Dat laat ik graag aan mij voorbij gaan. Ik ga me pas zorgn maken wanneer jij iets zinnigs tegen mijnzounzeggen
Leuk zeg ik dat hè
Sorry kom toch nog even reageren. Heksenjacht vind ik wel wat overdreven klinken. Ik maakte alleen een dolletje. Niet met opzet iemand te kwesten.
quote:elfje12 schreef op 21 december 2014 @ 22:52:

Sorry kom toch nog even reageren. Heksenjacht vind ik wel wat overdreven klinken. Ik maakte alleen een dolletje. Niet met opzet iemand te kwesten.Dus ik kan de brandende fakkels en hooivorken opbergen?
quote:elfje12 schreef op 21 december 2014 @ 22:52:

Sorry kom toch nog even reageren. Heksenjacht vind ik wel wat overdreven klinken. Ik maakte alleen een dolletje. Niet met opzet iemand te kwesten.

Van dat laatste ga ik ook uit.

Ik vind de posts over de betreffende forummer dan weer overddreven
Zeg ik ook alweer zo leuk!
Graag Amaqanda.
is ze echt zo mooi als beweerd wordt?
quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 22:58:

is ze echt zo mooi als beweerd wordt?Ik vind het geen knappe vrouw, ook geen lelijke. Gewoon een normale, waar ik niet voor om zou kijken, vrouw.
Ze is niet lelijk, maar ik vind haar ook geen opvallende schoonheid.
Ze zag er verzorgd uit op de 1e foto, de 2e geen make up en een dikke zijkant van oor dacht ik. Ik heb ook vaker foto's van haar gezien hier.
bedankt voor de reacties.
Nou, als ik ze vergelijk met vrouwen in mijn omgeving, zou ze het niet slecht doen. Ik zou haar niet gemiddeld willen noemen, tenminste zoals op de eerste foto goed in de make-up en zonder die narigheid dan.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven