Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 22:17:

[...]

Kan je ze net zo goed hier uit delen.Nou ze zijn errug lekker, ik heb goed mijn best gedaan.
quote:GateKeeper schreef op 22 december 2014 @ 22:18:

[...]

Nou ze zijn errug lekker, ik heb goed mijn best gedaan.Mooi. Scheelt je weer de moeite om die Tupperwarebak af te wassen
Ook beter voor het milieu.
Wat veel topics van mensen van wie de partner niet met de andere sekse om mag gaan zeg.
quote:Istar_ schreef op 22 december 2014 @ 22:23:

Wat veel topics van mensen van wie de partner niet met de andere sekse om mag gaan zeg.Ik ben in elk geval blij dat ik niet zo in elkaar zit. Ik zou geen leven hebben, mijn man is dol op vrouwen .
Ik kan me niet voorstellen dat ik dan dus sommige vrienden niet mag zien. En ik heb ook wel eens seks gehad met een vrouw, zou ik dan ook niet meer met vriendinnen af mogen spreken. Of met collega's?

Zo kinderachtig.
Hier is het nog veel erger: ik heb niet alleen seks gehad met vrouwen maar zelfs wel verkering . Zit ik toch mooi de rest van mijn leven opgescheept met de poes.
De poes is een bewuste woordspeling?

Ik ben stapelverliefd geweest op een vrouw, echt tot over mijn oren. Gelukkig vind scharrel+ het allemaal prima, nooit gezeik over wat ik doe met wie
Ik ben een stayatwork-mommy en ik plaat bakken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 22 december 2014 @ 23:42:

Ik ben een stayatwork-mommy en ik plaat bakken.Lekker gekke meid ben je hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Istar_ schreef op 22 december 2014 @ 22:57:

De poes is een bewuste woordspeling?

Ik ben stapelverliefd geweest op een vrouw, echt tot over mijn oren. Gelukkig vind scharrel+ het allemaal prima, nooit gezeik over wat ik doe met wie Mijn man is intussen geen scharrel meer, maar hem boeit het helemaal niet met wie ik het ooit gedaan heb of een relatie heb gehad of verliefd ben geweest en of dat een man of een vrouw was. Heeft hem nooit geboeid ook. En met mijn lievelings-ex (toevallig een man) is hij de beste vriendjes . Ik begrijp dat soort gezijk ook echt nooit zo goed, maar dat zal mijn lullige referentiekadertje wel weer zijn

Ik ben een stayatwork-mommy en ik plaat bakken.Hihihi.
Wat schrijf je dat leuk Snot!
Goedmorgen allen.

Of beter, damn wat staat met te wachten. Gisteravond is de hele zijkant van een kies (laatste in de rij) afgebroken. Dus straks eerst de tandarts maar bellen want om nu met een halve kies te blijven lopen zo de kerst door dat kan niet. Ik hoop maar dat ik er terecht kan, dit valt volgens mij wel onder een noodgeval.

Maar bah, ik vind de tandarts zo vervelend. De mijne is wel heel lief, maar volgens mij nog op zwangerschapsverlof.

Stoor, als je nog wat van die witte poeder hebt, kun je die dan hierheen sturen? Dan neem ik een flinke lijn voordat hij/zij met de boor aan de slag gaat.

Verder voor iedereen natuurlijk een fijne dag.
Au, vervelend Steinbeck. Hopelijk kun je terecht bij de tandarts. Succes drmee....
Dank je Ginger, ik ga zo bellen.

En ik ga ervan uit dat ik terecht kan, want zo doorlopen tot na de kerst kan niet lijkt mij.
Ai dat is niet leuk, Steinbeck. Hopelijk kun je snel terecht. Succes.

Ik ben een stayatwork-mommy en ik plaat bakken.Ik houd meer van de plaat poetsen!
Steinbeck ik was vd wk bij de tandarts en die werkte met kerst, en toen vroeg ik: alleen voor nood? En toen zij ze ja normaal alleen voor bloedingen ed maar je kunt mensen echt niet met een gebroken kies oid kerst laten vieren dus dat doen we er ook bij.

Ik hoop dat die van jou ook zo werkt:) anders kan ik je mijn tandarts sturen in een pb:)

Succes!!
Ik ben een not-at-home-not-mommy ahhh de ketter!!
Vandaag ben ik een stay at home mommy who drops off kid at the daycare. Dat is de ontaarde soort, waarschijnlijk.
Goedemorgen. Even bij gelezen, tranen in mijn ogen van jullie. Én omdat jullie zo onwijs lief zijn én omdat jullie gewoon leuk zijn!
Wat lief Fang!
Oh en Steinbeck, succes!!!
Stein, dat is naar zeg. Je kunt vast nog wel terecht, doet het ook pijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven