Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 23 december 2014 om 12:43
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 12:33:
Jammer Bella
Wat het hanggeval betreft, ik heb maar het idee dat ik iets met hem moet ondernemen. Terwijl hij gewoon de hele dag in huispak rond wil hangen en zo min mogelijk doen.
Ik lees net dat je privileges krijgt zodra je een stoornis hebt. Wat zijn die privileges, ze zijn ze mij vergeten te geven Ja die las ik ook.. die is jaloers op zieke mensen, al vaker gelezen van haar.
Jammer Bella
Wat het hanggeval betreft, ik heb maar het idee dat ik iets met hem moet ondernemen. Terwijl hij gewoon de hele dag in huispak rond wil hangen en zo min mogelijk doen.
Ik lees net dat je privileges krijgt zodra je een stoornis hebt. Wat zijn die privileges, ze zijn ze mij vergeten te geven Ja die las ik ook.. die is jaloers op zieke mensen, al vaker gelezen van haar.
dinsdag 23 december 2014 om 12:53
quote:cochise schreef op 23 december 2014 @ 12:30:
[...]
Ik heb hier ook zo'n hanggeval. Heerlijk zo nu dan. Zou je ze tot kerst kunnen opsluiten? Hier ook een paar pubers, als ze niet in de weg hangen, dan lopen ze in de weg. Gisteren mietert er één een kop soep door de keuken terwijl ik wilde koken. Hij moest het opruimen, maar daar had ik dan weer niet genoeg geduld voor. Moest nog weg, dus ik heb maar even opgeruimd. Moest hij maar even tafel dekken. Gaan we eten blijkt dat maar weer half gedaan. Andere zoon moest de vaatwasser uitruimen terwijl ik weg was. Hij had een half uur de tijd. Toen ik thuis kwam ging hij beginnen.
[...]
Ik heb hier ook zo'n hanggeval. Heerlijk zo nu dan. Zou je ze tot kerst kunnen opsluiten? Hier ook een paar pubers, als ze niet in de weg hangen, dan lopen ze in de weg. Gisteren mietert er één een kop soep door de keuken terwijl ik wilde koken. Hij moest het opruimen, maar daar had ik dan weer niet genoeg geduld voor. Moest nog weg, dus ik heb maar even opgeruimd. Moest hij maar even tafel dekken. Gaan we eten blijkt dat maar weer half gedaan. Andere zoon moest de vaatwasser uitruimen terwijl ik weg was. Hij had een half uur de tijd. Toen ik thuis kwam ging hij beginnen.
dinsdag 23 december 2014 om 12:57
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 december 2014 @ 12:38:
Ja zo lijkt het wel Dystania.
Die dagen vlogen voorbij. Gelukkig ga ik met de Kerst lekker naar Pa en Ma. Ook gezellig.
Soms zou ik echt zelf zo'n Daan willen. Maar ik woon écht te klein en als ik weer aan het werk ben wordt zo'n hond daar niet blij van.
Maar als ik de miljoen win volgende week...!!
Ja zo lijkt het wel Dystania.
Die dagen vlogen voorbij. Gelukkig ga ik met de Kerst lekker naar Pa en Ma. Ook gezellig.
Soms zou ik echt zelf zo'n Daan willen. Maar ik woon écht te klein en als ik weer aan het werk ben wordt zo'n hond daar niet blij van.
Maar als ik de miljoen win volgende week...!!
dinsdag 23 december 2014 om 12:57
dinsdag 23 december 2014 om 12:59
quote:AnnaP1977 schreef op 23 december 2014 @ 12:51:
[...]
Ja dat is ze ook ziekelijk jaloers, jammer genoeg voor haar wil niemand haar knuffelen ofzo.
En wie mag deze aanwinst voor het forum dan wel zijn?
Cochise
Het was heel erg gezellig.
Wat een troost kan je krijgen van zo'n reus als het een dagje minder gaat.
Fijn samen naar buiten en weg is de sombere bui.
[...]
Ja dat is ze ook ziekelijk jaloers, jammer genoeg voor haar wil niemand haar knuffelen ofzo.
En wie mag deze aanwinst voor het forum dan wel zijn?
Cochise
Het was heel erg gezellig.
Wat een troost kan je krijgen van zo'n reus als het een dagje minder gaat.
Fijn samen naar buiten en weg is de sombere bui.
Huts!
dinsdag 23 december 2014 om 13:01
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 12:57:
Leuk hè pubers.
Smeer je even zelf je brood?
*verbaasde blik* Ik heb vakantie hoor.
Uhh, ik ook.
Ik ga geen brood smeren en loopt boos de keuken uit. En heeft dus vanmorgen niet gegeten.
En het allerergste, ik ga me afvragen of ik toch niet even een boterham had moeten smeren!
[afbeelding]
Leuk hè pubers.
Uhh, ik ook.
Ik ga geen brood smeren en loopt boos de keuken uit. En heeft dus vanmorgen niet gegeten.
En het allerergste, ik ga me afvragen of ik toch niet even een boterham had moeten smeren!
[afbeelding]
Huts!
dinsdag 23 december 2014 om 13:01
Ik was ook zo'n luie puber thuis, heerlijk als je pa en ma alles voor je regelen en doen.
Bij anderen niet, daar was ik zo behulpzaam, en werd het niet gelooft als ouders zeiden dat ik dat thuis nou nooit was
Wat ik me afvraag, heeft die barbie het niet koud met die velletjes over d'r lijf heen, krijg het al koud als ik naar haar kijk.
Bij anderen niet, daar was ik zo behulpzaam, en werd het niet gelooft als ouders zeiden dat ik dat thuis nou nooit was
Wat ik me afvraag, heeft die barbie het niet koud met die velletjes over d'r lijf heen, krijg het al koud als ik naar haar kijk.
dinsdag 23 december 2014 om 13:08
Leuk hè pubers.
Uhh, ik ook.
[afbeelding]
Ach, als ze toch niet bewegen hoeven ze ook niks te eten. Krijgen vanzelf honger.
Bella, ik kan me het zo goed voorstellen, schatten zijn het.
Leuk hè pubers.
Uhh, ik ook.
[afbeelding]
Ach, als ze toch niet bewegen hoeven ze ook niks te eten. Krijgen vanzelf honger.
Bella, ik kan me het zo goed voorstellen, schatten zijn het.
dinsdag 23 december 2014 om 13:09
Leuk hè pubers.
Uhh, ik ook.
[afbeelding]
Hier kan de puber mooi de boom in, als hij zelf geen brood maakt, dan maar niet.
Laatst liep hij s'morgens vroeg ook boos de deur uit zonder brood gemaakt te hebben, ook niet voor zijn lunch, s'middags had hij toch wel honger.
Leuk hè pubers.
Uhh, ik ook.
[afbeelding]
Hier kan de puber mooi de boom in, als hij zelf geen brood maakt, dan maar niet.
Laatst liep hij s'morgens vroeg ook boos de deur uit zonder brood gemaakt te hebben, ook niet voor zijn lunch, s'middags had hij toch wel honger.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
dinsdag 23 december 2014 om 13:26
Leuk hè pubers.
Uhh, ik ook.
[img]http://r27.imgfast.net/users/2712/13/40 ... 949605.gif[/img]
Puber en pré-puber hier net: 'Zullen we tosti's maken?'
Ik, 'Ja dat is goed, ik kom zo, ik hang even deze was op zolder!'
Kom ik beneden zittenhangen ze samen op de bank voor de tv, knagend op hun tosti's. Ik vraag waar mijn tosti is. Antwoord: 'Jij kan toch zelf wel een tosti maken?'
Leuk hè pubers.
Uhh, ik ook.
[img]http://r27.imgfast.net/users/2712/13/40 ... 949605.gif[/img]
Puber en pré-puber hier net: 'Zullen we tosti's maken?'
Ik, 'Ja dat is goed, ik kom zo, ik hang even deze was op zolder!'
Kom ik beneden zittenhangen ze samen op de bank voor de tv, knagend op hun tosti's. Ik vraag waar mijn tosti is. Antwoord: 'Jij kan toch zelf wel een tosti maken?'