Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Anna, beterschap!

Steinbeck, fijn dat je kies weer gerepareerd is! En wie weet, nieuwe jaar beginnen met verhuizen, zou mooi zijn.
Bella, dat zonnetje is alweer foetsie :( Maar evengoed lekker met de hond het bos in zometeen.
quote:doornroosje9 schreef op 23 december 2014 @ 12:36:

Haai Bella!

Ik vind Barbie ook niet? Ik vind haar wel leuk.Bij Show je outfit van vandaag
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 12:33:

Jammer Bella

Wat het hanggeval betreft, ik heb maar het idee dat ik iets met hem moet ondernemen. Terwijl hij gewoon de hele dag in huispak rond wil hangen en zo min mogelijk doen.

Ik lees net dat je privileges krijgt zodra je een stoornis hebt. Wat zijn die privileges, ze zijn ze mij vergeten te geven Ja die las ik ook.. die is jaloers op zieke mensen, al vaker gelezen van haar.
quote:Phoolan schreef op 23 december 2014 @ 12:42:

[...]

Bij Show je outfit van vandaagEn mannen en panty's geil topic.
Dank jullie, ik heb eindelijk wat gegeten en ik ben aan het bankhangen met de oudste, netflixen en crackers eten.
quote:AnnaP1977 schreef op 23 december 2014 @ 12:43:

[...]

Ja die las ik ook.. die is jaloers op zieke mensen, al vaker gelezen van haar. Serieus? Das best ziek
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 12:44:

[...]

Serieus? Das best ziek Ja dat is ze ook ziekelijk jaloers, jammer genoeg voor haar wil niemand haar knuffelen ofzo.
quote:cochise schreef op 23 december 2014 @ 12:30:

[...]

Ik heb hier ook zo'n hanggeval. Heerlijk zo nu dan. Zou je ze tot kerst kunnen opsluiten? Hier ook een paar pubers, als ze niet in de weg hangen, dan lopen ze in de weg. Gisteren mietert er één een kop soep door de keuken terwijl ik wilde koken. Hij moest het opruimen, maar daar had ik dan weer niet genoeg geduld voor. Moest nog weg, dus ik heb maar even opgeruimd. Moest hij maar even tafel dekken. Gaan we eten blijkt dat maar weer half gedaan. Andere zoon moest de vaatwasser uitruimen terwijl ik weg was. Hij had een half uur de tijd. Toen ik thuis kwam ging hij beginnen.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 december 2014 @ 12:38:

Ja zo lijkt het wel Dystania.

Die dagen vlogen voorbij. Gelukkig ga ik met de Kerst lekker naar Pa en Ma. Ook gezellig.

Soms zou ik echt zelf zo'n Daan willen. Maar ik woon écht te klein en als ik weer aan het werk ben wordt zo'n hond daar niet blij van.

Maar als ik de miljoen win volgende week...!!
Leuk hè pubers.

Smeer je even zelf je brood?

*verbaasde blik* Ik heb vakantie hoor.

Uhh, ik ook.

Ik ga geen brood smeren en loopt boos de keuken uit. En heeft dus vanmorgen niet gegeten.

En het allerergste, ik ga me afvragen of ik toch niet even een boterham had moeten smeren!

quote:AnnaP1977 schreef op 23 december 2014 @ 12:51:

[...]

Ja dat is ze ook ziekelijk jaloers, jammer genoeg voor haar wil niemand haar knuffelen ofzo.

En wie mag deze aanwinst voor het forum dan wel zijn?

Cochise

Het was heel erg gezellig.

Wat een troost kan je krijgen van zo'n reus als het een dagje minder gaat.

Fijn samen naar buiten en weg is de sombere bui.
Huts!
Istar, als hij honger krijgt pakt ie wel wat hoor!
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 12:57:

Leuk hè pubers.

Uhh, ik ook.

Ik ga geen brood smeren en loopt boos de keuken uit. En heeft dus vanmorgen niet gegeten.

En het allerergste, ik ga me afvragen of ik toch niet even een boterham had moeten smeren!

[afbeelding]
Huts!
Ik was ook zo'n luie puber thuis, heerlijk als je pa en ma alles voor je regelen en doen.

Bij anderen niet, daar was ik zo behulpzaam, en werd het niet gelooft als ouders zeiden dat ik dat thuis nou nooit was

Wat ik me afvraag, heeft die barbie het niet koud met die velletjes over d'r lijf heen, krijg het al koud als ik naar haar kijk.

Leuk hè pubers.

Uhh, ik ook.

[afbeelding]

Ach, als ze toch niet bewegen hoeven ze ook niks te eten. Krijgen vanzelf honger.

Bella, ik kan me het zo goed voorstellen, schatten zijn het.

Leuk hè pubers.

Uhh, ik ook.

[afbeelding]

Hier kan de puber mooi de boom in, als hij zelf geen brood maakt, dan maar niet.

Laatst liep hij s'morgens vroeg ook boos de deur uit zonder brood gemaakt te hebben, ook niet voor zijn lunch, s'middags had hij toch wel honger.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ze denken ook echt dat ze jou ermee hebben als ze voor straf niet eten
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2014 @ 13:10:

Ze denken ook echt dat ze jou ermee hebben als ze voor straf niet eten Ja, verbazingwekkend vind ik dat. Ik dacht dat dat na de kleutertijd wel over zou gaan, maar het komt gewoon in de puberteit weer terug.
Arseen werkt ook niet effectief, dat topic doet het nog steeds.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik heb toevallig net weer een potje gezet.
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 13:16:

Ik heb toevallig net weer een potje gezet.

[afbeelding]
Life is short. Eat dessert first.

Leuk hè pubers.

Uhh, ik ook.

[img]http://r27.imgfast.net/users/2712/13/40 ... 949605.gif[/img]

Puber en pré-puber hier net: 'Zullen we tosti's maken?'

Ik, 'Ja dat is goed, ik kom zo, ik hang even deze was op zolder!'

Kom ik beneden zittenhangen ze samen op de bank voor de tv, knagend op hun tosti's. Ik vraag waar mijn tosti is. Antwoord: 'Jij kan toch zelf wel een tosti maken?'
Zo inlevend, die pubers

Ik kwam net deze tegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven