Ben ik zwanger??

23-12-2014 15:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

19e moest ik ongesteld worden is niks van gekomen, wel had ik eergisteren roze slijm tijdens vegen maar is ook meteen weer gestopt. Vanochtend toen ik uit mijn bed stapte had ik me echt ongelooflijk beroerd gevoeld vooral in mijn buik het leek net messteken wat ik gevoeld had. Als ik zwanger zal zijn is het dan van me ex. Wat denken jullie?
Ik zou zeggen, doe een test!
Gefeliciteerd! Maar het is niet van je ex. Ik voel het aan m'n roze slijm.
Alleen als je een test doet weet je het zeker!
Hoe moet iemand hier dat nou weten?
Daar hebben ze toch van die dingen voor uitgevonden

God hoe heet het ook alweer?

Zijn van die apparaatjes dat als je erover heen piest er een streepje komt

Oh ja....een zwangerschapstest!

Handig joh!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja je bent zwanger van jouw ex je krijgt een drieling.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tja het is bijna kerst, tijd voor wondertjes.
Suuuuméééntaaaa, hoe motte wij nou wetah of jij zwangah bent?

Mu glazuh bol is kapot.

Maar als ik mag raduuuh dan denk ik dat je zwanguuur bent van Sterrutjuh, je weet wel! Die van Oh Oh Cherso.
Is het weer Kerstvakantie? Ga iets zinnigs doen.
Ik wilde het gewoon weten of er bepaalde mensen zijn die zwanger zijn die dit ook hebben of gehad, zodat ik zeker weet om een testje te halen.
quote:Samanthh schreef op 23 december 2014 @ 16:15:

Ik wilde het gewoon weten of er bepaalde mensen zijn die zwanger zijn die dit ook hebben of gehad, zodat ik zeker weet om een testje te halen.Als ik zeg "JA, ik had ook weleens roze slijm als ik veeg" dan weet je toch nog niks? Mens, koop alsjeblieft een zwangerschapstest.
quote:Samanthh schreef op 23 december 2014 @ 16:15:

Ik wilde het gewoon weten of er bepaalde mensen zijn die zwanger zijn die dit ook hebben of gehad, zodat ik zeker weet om een testje te halen.Ja, dan bespaar je jezelf die 1,49 toch maar weer.
Doe niet zo moeilijk met dat gevraag, bij action voor 1,49 een testertje, erover piesen en je weet het.

Dus hup, halen dat ding.
quote:minnimouse schreef op 23 december 2014 @ 16:16:

[...]

Als ik zeg "JA, ik had ook weleens roze slijm als ik veeg" dan weet je toch nog niks? Mens, koop alsjeblieft een zwangerschapstest.

En als ik zeg NEE, dat had ik niet toen ik zwanger was, doe je dan niks en ben je dan enorm verbaasd als je over pakweg een maand of negen ineens een kind baart?

Doe. Een. Test.
Een testje halen doe je om het zeker te weten. Als je het zeker weet hoef je namelijk geen testje te halen
quote:*Ginger* schreef op 23 december 2014 @ 16:20:

[...]

En als ik zeg NEE, dat had ik niet toen ik zwanger was, doe je dan niks en ben je dan enorm verbaasd als je over pakweg een maand of negen ineens een kind baart?

Doe. Een. Test.Minnimouse op Viva had het ook en bleek zwanger en Ginger van Viva had het niet en bleek ook zwanger! Huh??? En nu???
Eng vind ik het maar ik zal wel moeten ja, ik ga meteen nu naar kruidvat
quote:oldwood schreef op 23 december 2014 @ 16:19:

Doe niet zo moeilijk met dat gevraag, bij action voor 1,49 een testertje, erover piesen en je weet het.

Dus hup, halen dat ding.Voor die 1.49 heb je er zelfs 2, dus hop in de benen en naar de action
quote:minnimouse schreef op 23 december 2014 @ 16:21:

[...]

Minnimouse op Viva had het ook en bleek zwanger en Ginger van Viva had het niet en bleek ook zwanger! Huh??? En nu??? Zwanger van een halve baby?
quote:Samanthh schreef op 23 december 2014 @ 16:22:

Eng vind ik het maar ik zal wel moeten ja, ik ga meteen nu naar kruidvatJe kan t natuurlijk ook niet doen, na 9 maanden heb je dan misschien een heule leuke verrassing.
quote:Samanthh schreef op 23 december 2014 @ 16:22:

Eng vind ik het maar ik zal wel moeten ja, ik ga meteen nu naar kruidvatTestjes zijn niet eng, kinderen zijn veel enger.
Laat even weten wat eruit komt!
quote:juubje schreef op 23 december 2014 @ 16:27:

Laat even weten wat eruit komt!Ik voorspel een kind
quote:SilverShadow schreef op 23 december 2014 @ 16:34:

[...]

Ik voorspel een kind

En TO, wat zei de test?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven