Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 december 2014 om 19:31
quote:Ravati schreef op 23 december 2014 @ 19:27:
[...]
Ik dus wel en niet te zuinig. Maar ik denk dat het aan het forum ligt, hier durft ze dat niet zo, op Viva wordt ook iets terug gezegd.Daar kan ik dus niks mee he. Kan mij het nou verdommen wat iemand op een ander forum heeft uitgespookt, als hij/zij hier verder normaal doet is het mij prima.
[...]
Ik dus wel en niet te zuinig. Maar ik denk dat het aan het forum ligt, hier durft ze dat niet zo, op Viva wordt ook iets terug gezegd.Daar kan ik dus niks mee he. Kan mij het nou verdommen wat iemand op een ander forum heeft uitgespookt, als hij/zij hier verder normaal doet is het mij prima.
dinsdag 23 december 2014 om 19:34
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2014 @ 19:31:
[...]
Daar kan ik dus niks mee he. Kan mij het nou verdommen wat iemand op een ander forum heeft uitgespookt, als hij/zij hier verder normaal doet is het mij prima.Ach, lekker met stront laten smeren, denk ik dan...Heb wel gelijk beeld bij iemand die zoiets loopt te roeptoeteren.
[...]
Daar kan ik dus niks mee he. Kan mij het nou verdommen wat iemand op een ander forum heeft uitgespookt, als hij/zij hier verder normaal doet is het mij prima.Ach, lekker met stront laten smeren, denk ik dan...Heb wel gelijk beeld bij iemand die zoiets loopt te roeptoeteren.
dinsdag 23 december 2014 om 19:39
quote:ThunderassMan schreef op 23 december 2014 @ 19:27:
[...]
Is dit beter?
[img]http://www.alletop10lijstjes.nl/wp-cont ... absint.jpg[/img]Lief van je, maar ik drink pas iets sterkers met kerst, kan niet zo goed tegen alcoholische versnaperingen. Voor nu, liters thee!
[...]
Is dit beter?
[img]http://www.alletop10lijstjes.nl/wp-cont ... absint.jpg[/img]Lief van je, maar ik drink pas iets sterkers met kerst, kan niet zo goed tegen alcoholische versnaperingen. Voor nu, liters thee!
dinsdag 23 december 2014 om 19:40
dinsdag 23 december 2014 om 19:41
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2014 @ 19:31:
[...]
Daar kan ik dus niks mee he. Kan mij het nou verdommen wat iemand op een ander forum heeft uitgespookt, als hij/zij hier verder normaal doet is het mij prima.Volgens mij heb ik nergens gezegd dat jij (of wie dan ook) er iets mee moest doen. Ik uitte mezelf alleen hier, even frustratie eruit gooien. Zodat ik gewoon normaal kan reageren naar anderen mensen, zonder frustraties
[...]
Daar kan ik dus niks mee he. Kan mij het nou verdommen wat iemand op een ander forum heeft uitgespookt, als hij/zij hier verder normaal doet is het mij prima.Volgens mij heb ik nergens gezegd dat jij (of wie dan ook) er iets mee moest doen. Ik uitte mezelf alleen hier, even frustratie eruit gooien. Zodat ik gewoon normaal kan reageren naar anderen mensen, zonder frustraties
dinsdag 23 december 2014 om 19:43
quote:Ravati schreef op 23 december 2014 @ 19:41:
[...]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat jij (of wie dan ook) er iets mee moest doen. Ik uitte mezelf alleen hier, even frustratie eruit gooien. Zodat ik gewoon normaal kan reageren naar anderen mensen, zonder frustraties Hebben ze op dat andere forum waar jij op doelt geen napraattopic?
[...]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat jij (of wie dan ook) er iets mee moest doen. Ik uitte mezelf alleen hier, even frustratie eruit gooien. Zodat ik gewoon normaal kan reageren naar anderen mensen, zonder frustraties Hebben ze op dat andere forum waar jij op doelt geen napraattopic?
dinsdag 23 december 2014 om 19:46
quote:Ravati schreef op 23 december 2014 @ 19:27:
[...]
Ik dus wel en niet te zuinig. Maar ik denk dat het aan het forum ligt, hier durft ze dat niet zo, op Viva wordt ook iets terug gezegd.
We hebben het hier over het vivaforum volgens mij. Zo ken ik haar.
Het gaat me echt te ver om over posters van andere fora na te praten
[...]
Ik dus wel en niet te zuinig. Maar ik denk dat het aan het forum ligt, hier durft ze dat niet zo, op Viva wordt ook iets terug gezegd.
We hebben het hier over het vivaforum volgens mij. Zo ken ik haar.
Het gaat me echt te ver om over posters van andere fora na te praten
Je bent zelf een theepot