Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 24 december 2014 om 09:15
Ik vind het juist leuk om door de sneeuw te rijden, maar ik heb er ook de auto voor.
Ik moet als ik hier klaar ben nog wat dingen halen. Ik hoop dat er nog wat over is. En zo niet, jammer dan. Spullen voor Eerste kerstdag heb ik binnen en anders ga ik tweede kerstdag nog wel even wat halen.
Ik moet als ik hier klaar ben nog wat dingen halen. Ik hoop dat er nog wat over is. En zo niet, jammer dan. Spullen voor Eerste kerstdag heb ik binnen en anders ga ik tweede kerstdag nog wel even wat halen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 24 december 2014 om 09:16
woensdag 24 december 2014 om 09:21
woensdag 24 december 2014 om 09:23
quote:Phoolan schreef op 24 december 2014 @ 09:16:
Morgen. Wat zijn sommige van jullie vroeg wakker
Ja, en dat terwijl ik súperlaat naar bed ging (stomme verslavende series... ) maar een symfonie van rammelende dakpannen zorgden ervoor dat ik weer vroeg wakker was.
Morgen. Wat zijn sommige van jullie vroeg wakker
Ja, en dat terwijl ik súperlaat naar bed ging (stomme verslavende series... ) maar een symfonie van rammelende dakpannen zorgden ervoor dat ik weer vroeg wakker was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 24 december 2014 om 09:31
quote:MrsStanleyWalker schreef op 24 december 2014 @ 09:30:
Ik ben onderhand wel klaar met die wind.
Ik ook. Ik word er zó onrustig van.
Ik grap altijd dat ik in een vorig leven vast in een storm en op een boot om het leven ben gekomen.
Ik háát wind en ik ben echt geen watermens.
Ik ben onderhand wel klaar met die wind.
Ik ook. Ik word er zó onrustig van.
Ik grap altijd dat ik in een vorig leven vast in een storm en op een boot om het leven ben gekomen.
Ik háát wind en ik ben echt geen watermens.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 24 december 2014 om 09:32
woensdag 24 december 2014 om 09:36
quote:Amaqanda schreef op 24 december 2014 @ 02:19:
Dit is een veel te lange post en eigenlijk ben ik ook niet helemaal tevreden met wat ik neergezet heb, maar op dit tijdstip en op mobiel heb ik wat moeite met het vinden van de juiste woorden.Ik heb de grote lijnen wel begrepen, denk ik.
Dit is een veel te lange post en eigenlijk ben ik ook niet helemaal tevreden met wat ik neergezet heb, maar op dit tijdstip en op mobiel heb ik wat moeite met het vinden van de juiste woorden.Ik heb de grote lijnen wel begrepen, denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 24 december 2014 om 09:58
quote:GateKeeper schreef op 24 december 2014 @ 09:28:
Ik werd wakker van een klein hondje die langs het bed liep te rennen om te kijken of er al iemand wakker was, nu ligt die etterbak zelf te snurken op de bank.
.Ik zou, al pannendeksels tegen elkaar klappend, rondjes om de bank lopen. Dat zal 'm leren!
Ik werd wakker van een klein hondje die langs het bed liep te rennen om te kijken of er al iemand wakker was, nu ligt die etterbak zelf te snurken op de bank.
.Ik zou, al pannendeksels tegen elkaar klappend, rondjes om de bank lopen. Dat zal 'm leren!
woensdag 24 december 2014 om 11:28
quote:GateKeeper schreef op 24 december 2014 @ 09:35:
[...]
DIe staat al heel lang bij mij onder de negeer. Ik trek dat hysterische niet. Ook haar denkwijze over het andere geslacht is wereldvreemd.
Haha, volgens mij weet ik meteen over wie je het hebt, zonder dat topic te lezen.
Ga je iets leuks doen de komende dagen? Om de spanning een beetje te doorbreken?
[...]
DIe staat al heel lang bij mij onder de negeer. Ik trek dat hysterische niet. Ook haar denkwijze over het andere geslacht is wereldvreemd.
Haha, volgens mij weet ik meteen over wie je het hebt, zonder dat topic te lezen.
Ga je iets leuks doen de komende dagen? Om de spanning een beetje te doorbreken?