Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
wacht maar tot de carnaval is geweest, roos
quote:doornroosje9 schreef op 23 december 2014 @ 23:23:

[...]

Ah ja, dan bedoelt ze dat ze weet dat ze dat niet mocht vragen, denk ik.Of ze heeft geen zin in een confrontatie en zegt zoiets om er af te zijn. Het is maar net hoe je het interpreteert natuurlijk. Jij doet dat positief en ik blijkbaar negatief, wie gelijk heeft, geen idee. Het maakt ook niet zoveel uit, ik vind het prima dat er anderen zijn waar ze misschien nog een gevoel van steun bij heeft.
wat de fak, mijn reply stond in dat andere topic terwijl ik hier bezig ben???
quote:fluim schreef op 23 december 2014 @ 23:28:

ergens nog een topic aan de gang waar mijn interesses liggen?Zal ik er eentje openen over de Mac?
illuminatie, Fluim.
Life is short. Eat dessert first.
zolang er geen i voor staat
hahaha had jij nu maar dat probleem daT IK NET HAD!!
KIJK, en dat soort humor kan en mag daar niet. en ik teer daarop. anders heeft mijn leven helemaal niks te betekenen

(gelukkig heeft story een frit en een tata dus ik mag eigenlijk niet klagen..)
quote:fluim schreef op 23 december 2014 @ 23:35:

hahaha had jij nu maar dat probleem daT IK NET HAD!!
fluim. Dat zou nog eens wat zijn
quote:Amaqanda schreef op 23 december 2014 @ 23:13:

Ik ben ook heel hard gestopt met lezen in het topic van Bente, zoveel van hetzelfde... Schooljuffengedrag wat 3 posts later weer onterecht bleek en blablablabla...

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook Bente een beetje vreemd vind, dan schrijft ze wat, mensen reageren negatief en dan ineens bedoelde ze eigenlijk iets heel anders. Respect voor de mensen die daar normaal op blijven reageren, ik zou het niet kunnen! Daarom doe ik het ook maar niet

Bente is heel erg ziek. Geestesziek - heeft een ernstig psychiatrische ziekte.

Dat ziet ze niet, dûh. Iedereen kan lullen tot hij/zij een ons weegt ( flauwe woordspeling) maar is volgens mij zinloos.

Ze zal zelf in therapie moeten willen, gedwongen opname gaat denk ik niet lukken op haar leeftijd.

Het zal je kind zijn, hartverscheurend lijkt me.

Ze is, IMHO, net zo ziek als de TO van het arsenicumtopic.

Ernstig de weg kwijt en alle posts doen er niet toe/dringen niet door. Het gaat onze pet te boven.
Je bent zelf een theepot
Hoe dan ook een gevolg van alles is dat ze in mijn ogen vrij manipulatief schrijft en dat ik daarom na één keer meelezen volkomen ben afgehaakt. Blegh, ik houd niet van drammers of ze er nou wel of niet iets aan kunnen doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
en dan hoor ik daarbij ook nog eens al drie dagen lang het nummer den uil is in den olie, in den olie is den uil KOEKOEK

ik dacht eerst dat de buren de maxi single hadden opstaan, maar dat was dus helaas niet zo :(
quote:Enn schreef op 24 december 2014 @ 00:07:

Hoe dan ook een gevolg van alles is dat ze in mijn ogen vrij manipulatief schrijft en dat ik daarom na één keer meelezen volkomen ben afgehaakt. Blegh, ik houd niet van drammers of ze er nou wel of niet iets aan kunnen doen.

Volgens mij hoort dat bij het ziektebeeld

Ik neem het haar niet kwalijk maar bemoei me ook niet met haar. Hoe sneu ik het ook vind en dan is sneu nog zacht uitgedrukt.
Je bent zelf een theepot
wat me wel weer gelijk doet denken aan sierd de vos

ik <3 hem
quote:SuzanneSuus schreef op 24 december 2014 @ 00:14:

[...]

Volgens mij hoort dat bij het ziektebeeld

Ik neem het haar niet kwalijk maar bemoei me ook niet met haar. Hoe sneu ik het ook vind en dan is sneu nog zacht uitgedrukt.Eerlijk? 'Frankly my dear is don't give a shit' want dat doen heel veel anderen hier (op het VF) wel en ze heeft er in mijn ogen echt niet meer mensen bij nodig. En ik neem haar verder niets kwalijk waarom zou ik? Maar kom er dus ook niet want haar ziektebeeld gerelateerde zuigen trek ik niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:fluim schreef op 24 december 2014 @ 00:12:

en dan hoor ik daarbij ook nog eens al drie dagen lang het nummer den uil is in den olie, in den olie is den uil KOEKOEK

ik dacht eerst dat de buren de maxi single hadden opstaan, maar dat was dus helaas niet zo :(Had je niet een ander nummer kunnen uitkiezen?
ja sorry (no fun intended), maar daar ga ik niet over.
Maar hoor je dat lied dan voortdurend Fluim?
ja, maar ik zit er nu het lied "als de rook om je hoofd is verdwenen" te zingen (soms ook even hardop) om het te verjagen

het stomme was dat ik het vanmiddag dus een tijdje niet hoorde en dat ik met mijn domme kop ging zoeken en toen was den olie er weer.

ik moet ook gewoon geluid aanzetten hier. maar dat vertik ik vooralsnog
Waarom vertik je dat dan? Is overgaan tot geluid aanzetten om het ingebeeld het liedje van de olie dus te verjagen dan fase twee van een langzaam opbouwende geheel?
Herken je dat inmiddels? Weet je dan ook wat het beste in om jouw geval is om wel/niet te doen? Ik hoef geen antwoorden op al mijn vragen hè Fluim? Maar je zal vast ooit ergens geleerd/afgesproken hebben wat je kan doen met deze opbouwende klachten? Nogmaals sla rustig mijn vragen over maar lees ze maar wel.
`geen 2e fase hier
een goed tikkende klok is de oplossing. er hangt er eentje, maar die moet ik denk vlak achter me hangen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven