Wasmachine stinkt

23-12-2014 15:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er al heel veel topics zijn over dit 'probleem' maar mijn situatie lijkt precies andersom te zijn

Laatst heb ik de wasmachine laten draaien op 90 graden met alleen wat vaatdoekjes en flink wat azijn. Omdat ik overal las dat het goed is om dit eens in de zoveel tijd te doen tegen wasluis e.d.. Maar in plaats van dat de wasmachine schoner is, stinkt hij enorm zodra er geen was meer in zit en de deur openstaat. Wat te doen?

De rubbers heb ik al schoongemaakt en heb ook het vuil van het filter gehaald. Nog een keer wassen op 90 graden? Een magisch spulletje gebruiken?
Nog een keer op 90 graden wassen en dan met gewoon lekker ruikend wasmiddel of wasverzachter???
Oh en filter en dat soort ongein allemaal schoonmaken. en de trommel enzo. Van mij zit er bijvoorbeeld altijd een shitload aan haren in dat ding...
Je neus resetten : wat je voorheen rook, was smerig, wat je nu ruikt is schoon...
Toen mijn wasmachine stonk heb ik een lege machine met soda gedraaid op 90 graden, stank was bij mij daarna weg.

soda in het bakje voor wasmiddel en los in de trommel.

Je kan ook een wasmachine reiniger proberen.
Soda deed hier wel de truuk!
Soda
Ja, e twee keer draaien (met soda). Heb ik zelf net ook gedaan.
Bedankt allemaal! Ga de soda er dus maar bijpakken
Of je wasmachine vult de trommel niet met genoeg water, of is gewoon stuk

Ik heb hetzelfde probleem en mijn was ruikt alleen nog maar fris wanneer ik het normale programma laat draaien en na afloop pas de wasverzachter in het bakje doe en vervolgens het speciale wasverzachterprogramma aanzet ( eerder ging dit alles in één moeite in één programma).

Soda, natuurazijn, vaatwastabletten, filter schoonmaken hielp allemaal niet meer
95 graden en groene zeep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven