Nep Michael Cors tas.
woensdag 24 december 2014 om 21:16
Hoi, ik heb een neppe Michael Kors tas gekocht in Shanghai voor ¤15.-. Je ziet helemaal niet zo snel dat hij nep is en de kwaliteit voelt goed aan. Alleen ik vroeg me af, zou hij afgeven op je jas? Het materiaal voelt goed aan. Maar heeft iemand ervaring met zo'n nep tas? En please don't judge me, maar ik had gewoon niet zoveel zin om ¤300.- voor zo'n tas neer te leggen.
woensdag 24 december 2014 om 22:37
Je kunt wel naar Shanghai en je koopt dan meuk? Dat soort handel is illegaal en de tassen worden in de meest erbarmelijke omstandigheden door o.a. kinderen gemaakt die moeten werken met levensgevaarlijke chemische rotzooi en daar heb jij met je luizige 15 euro aan bijgedragen. Bravo, geniet ervan....
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
woensdag 24 december 2014 om 22:38
woensdag 24 december 2014 om 22:42
quote:xantippe schreef op 24 december 2014 @ 22:37:
Je kunt wel naar Shanghai en je koopt dan meuk? Dat soort handel is illegaal en de tassen worden in de meest erbarmelijke omstandigheden door o.a. kinderen gemaakt die moeten werken met levensgevaarlijke chemische rotzooi en daar heb jij met je luizige 15 euro aan bijgedragen. Bravo, geniet ervan....Dat geldt voor heel veel kleding, en ongetwijfeld ook voor een aantal items die in jouw kast hangen...
Je kunt wel naar Shanghai en je koopt dan meuk? Dat soort handel is illegaal en de tassen worden in de meest erbarmelijke omstandigheden door o.a. kinderen gemaakt die moeten werken met levensgevaarlijke chemische rotzooi en daar heb jij met je luizige 15 euro aan bijgedragen. Bravo, geniet ervan....Dat geldt voor heel veel kleding, en ongetwijfeld ook voor een aantal items die in jouw kast hangen...
woensdag 24 december 2014 om 23:02
Duur of goedkoop, veel artikelen worden gemaakt onder slechte omstandigheden. Maar misschien bij Michael Cors niet en geeft deze tas ook niet af. Ik ben zelf een grote liefhebber van Michiel Kor bekend van die grote snor.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
woensdag 24 december 2014 om 23:24
quote:lenepeen schreef op 24 december 2014 @ 22:42:
[...] Dat geldt voor heel veel kleding, en ongetwijfeld ook voor een aantal items die in jouw kast hangen...
Ja, naaktlopen mag niet en is ook meestal te koud hier in dit kikkerland. In mijn klerenkast hangen alleen maar tweedehands-kleren, alleen mijn ondergoed is nieuw (van bio-katoen), dus ik probeer zo bewust mogelijk te kopen waarbij ik dus in ieder geval niet de éérste koper ben van kleding. Jammer genoeg is de kleding-industrie inderdaad doordrenkt van slechte arbeidsomstandigheden en milieu-vervuilende technieken, het enige wat ik kan doen is Schone Kleren steunen en mijn lichaamsbedekking tweedehands kopen.
En ik koop dus al helemaal geen illegale nep-items (een fucking tás, waar hebben we het over???) waarvan je in ieder geval zéker weet dat het onder slechte omstandigheden gemaakt is.
[...] Dat geldt voor heel veel kleding, en ongetwijfeld ook voor een aantal items die in jouw kast hangen...
Ja, naaktlopen mag niet en is ook meestal te koud hier in dit kikkerland. In mijn klerenkast hangen alleen maar tweedehands-kleren, alleen mijn ondergoed is nieuw (van bio-katoen), dus ik probeer zo bewust mogelijk te kopen waarbij ik dus in ieder geval niet de éérste koper ben van kleding. Jammer genoeg is de kleding-industrie inderdaad doordrenkt van slechte arbeidsomstandigheden en milieu-vervuilende technieken, het enige wat ik kan doen is Schone Kleren steunen en mijn lichaamsbedekking tweedehands kopen.
En ik koop dus al helemaal geen illegale nep-items (een fucking tás, waar hebben we het over???) waarvan je in ieder geval zéker weet dat het onder slechte omstandigheden gemaakt is.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
woensdag 24 december 2014 om 23:31
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een (namaak) leren tas uit China af gaf op m'n kleding, wel een keertje een smartphone portemonnee over laten komen, die gaf af, maar alleen aan de binnenkant. Tja, probeer het inderdaad eens, desnoods met wat vochtig keukenpapier, of ander wegwerpdoekje als je je theedoek er niet aan wilt opofferen.
donderdag 25 december 2014 om 01:07
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 december 2014 @ 01:03:
dat afgeven is niet zo'n probleem maar als het flink regent dan krimpen ze verschrikkelijk. Ik had een schoudertas, maar na een flinke bui was het nog maar een portemonnee
dat afgeven is niet zo'n probleem maar als het flink regent dan krimpen ze verschrikkelijk. Ik had een schoudertas, maar na een flinke bui was het nog maar een portemonnee
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.